A long way to go the promissed land.......

Zal ook wel goedkomen, maar soms kruipt dat gevoel een beetje omhoog. De meesten in mijn omgeving vinden het allemaal wel "stoer" dat ik het helemaal alleen doe, en dat dat wel bij me past....maar dat wil niet zeggen dat het soms toch ook wel eng is........

Sab

Hey Sabien!
Nou dat is precies hoe ik me nu voel hoor! Nog 28 dagen en dan zit ik in het vliegtuig richting Perth....
Het gekke is is dat weet dat zodra ik in dat vliegtuig zit, alle verdriet ineens "vergeten"ben! Het avontuur tegemoet!
Het komt allemaal goed hoor! Sentimenteel zijn hoort er nou eenmaal bij en is heus niet verkeerd toch?
Ik hoop je gauw te zien in Perth! Enne, je kunt altijd bij ons langs wippen hoor als je effe een bakkie, een drankie of een kletspraatje nodig hebt en het wordt allemaal te veel!
Tot gauw he!!
Marina

Het is je allemaal heel erg gegund, Sabien.
We hebben grote bewondering voor je dat je deze stap zet. Dubbele gevoelens horen erbij en het zou, denk ik, niet goed zijn als je ze niet zou hebben.
Ik word 's nachts ook wel eens wakker en zie ons helemaal moederziel alleen in een vreemd land tussen mensen waar je niets mee hebt. En dan zijn wij nog met z'n tweeen !!!!!
Maar dan wordt het weer dag en zie ik de foto's van Australie die nog net aan de muur hangen en dan gaan we weer verheugd verder met inpakken.
Dus meid, je bent al zo ver gekomen, nog even doorzetten en dan een heel goede reis naar het land van je dromen.  :up:

gr. Annelies

Hé Sab,

Door na zo vaak "contact" te hebben gehad, jouw reply's te hebben gelezen, je te hebben ontmoet in Tilburg, jouw doorzettingsvermogen te hebben mee gemaakt, etc, weet ik zeker dat je het zéér zeker zal redden.
In times of need, there's always the forum. Daar is altijd(!!!) een luisterend oor en een virtuele schouder te vinden.

We'll stick by you, girl, no worries!!

Rene

Nog 2 weken! Wow wat vliegt de tijd! Ja die gevoelens en angsten horen erbij.... Ik heb ze hier nog... :) Maar als ik zo je plannen lees en je voornemens dan komt het echt wel helemaal goed! Wat een goed idee om een vriendje uit het asiel te adopteren! Je weet wat ze zeggen over honden en kinderen he? Op die manier maak je het snelst kontakt met andere mensen! Ik heb je nu 2x ontmoet en van die ervaringen weet ik zeker dat jij niet lang zonder vrienden en kennissen zult zitten :)! Ik denk aan je hoor!!

Groetjes Lin :bye:

Toen ik op kamers woonde in Tilburg heb ik me af en toe vreselijk alleen gevoeld. Het feit alleen al dat er iets 'beweegt' in je huis. Het gevoel dat je niet alleen bent... Zeer zeker een erg goed idee om een hondje te adopteren! Is ook een goeie manier om mensen te leren kennen he... Met de hond naar het park ;)

Het gaat echt helemaal goedkomen met jou! En natuurlijk zul je mensen missen, maar dat is niet meer dan logisch ;) Je krijgt vast allemaal erg leuk collega's!

Bedankt allemaal..... :up:

Inmiddels ben ik de dagen aan het aftellen:

* nog 8 nachtjes slapen

* nog 4 dagen werken (yihaa......!!!!!!!)

ben inmiddels redelijk op schema......wonder boven wonder........Nu alleen nog maar de leuke dingen doen: fotoboekje maken om mee te nemen, cd's branden met mijn favoriete nummers, inkopen en overige voor mijn afscheidsfeestje.....

Deze week zo ongeveer elke avond ingepland met "voor de laatste keer":
- laatste keer met de meiden borrelen
- laatste keer met mams op donderdag winkelen en lekker wijntjes drinken daarna
- laatste werkdag kantoor
- laatste keer werken in de kroeg
- laatste keer stappen in het weekend
- laatste keer eten in mijn favoriete bistro
- laatste keer.......ma, di, woe......bla bla bla :-D :-D

Zal vanaf volgende week denk ik wel ff uit "de lucht zijn" en genieten van mijn vakantie in Maleisie. Zodra ik in Australie ben horen jullie weer van me.....!

En, voordat ik het vergeet: iedereen ontzettend bedankt!!!!!!! De mensen die het forum mogelijk maken, zoals Lost en de rest, en natuurlijk de forumleden.......danzij jullie adviezen is het dan toch goedgekomen, en een hoop mensen leren kennen, laten we vooral ook de morele steun en het meeleven met elkaar niet vergeten, en hopelijk straks ook meetings in australia!!!!!! :lol:

Voor iedereen die nog druk in de procedure zit: heel veel succes met alles! En wie weet, tot straks in Perth :)

Gr. Sab

Mij zie je zeker in Perth straks Sabien!
Heel veel succes met de move en met de laatste loodjes, het is hier ook mijn laatste volle werkweek, daarna nog wat losse dagen en tussendoor nog naar Berlijn.... Dus ik ben niet ver na je onderweg!!! Sterkte met het afscheid nemen!
Houdt ons wel op de hoogte he van hoe het je daar allemaal vergaat!
Tot gauw he!
Marina

Sabien,

Geniet er nog maar ff lekker van deze laatste dagen.
Het afscheid komt nu steeds dichter bij (zal ook best moeilijk zijn)
Maar een nieuwe wereld ligt voor je open.

Ik weet zeker dat het goed komt met jou.
Geniet van je vakantie in Maleisië en jouw start in Perth.

We zien je tegen die tijd wel weer verschijnen op dit forum.
Jij ook bedankt voor de vele tips die je vestrekt hebt aan velen van ons.

Succes en veel plezier de laatste dagen in NL en de komende tijd op weg naar je nieuwe leven.

Bert

Ha Sabien,

Veel plezier de komende weken en ook veel succes daar in Perth.
Gaat helemaal goed komen met you!

:surfer:

Hey Sabien,

Ook namens ons, geniet nog van de laatste dagen in NL (klinkt wel erg dramatisch, zo :|).
Succes de komende tijd. En natuurlijk lekker genieten van je vakantie in Maleisië.

Op naar een nieuwe start! Op naar Perth :).

Nogmaals succes en een goeie reis alvast :up:.

Mel, Roald & Abbey

Hoi Sabien!

Heel veel plezier in maleisie en heel veel succes in Australie!
Zal best moeilijk zijn het afscheid..maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat daar!!

:beach: :flipper: :surfer:

Sabien, veel succes met de overtocht en veel plezier! Wij staan allemaal achter je en geloven in je!  :up:

Sara

Hi Sabien

Het is bijna zover,je heb er lang naar uitgekeken.
een goede en veilige reis en veel plezier met wat je ook doet.
Ton is ook aan zijn laatste week werk, en voor ons nog
13 dagen. Als je in Perth bent komen we eker langs voor
een lekker glasje wine,en Ton een kopje thee.  :)
Take care.

Gr Ineke  :later:

Hee Sabien,

Nog een paar nachtjes "slapen", kan me voorstellen dat je af en toe best de kriebels krijgt...Maar het gaat allemaal helemaal goedkomen, veel plezier in Maleisie en succes in Aussie!!!! You can do it girl!!!!! En wie weet tot ziens.....

Groetjes Ilse

Hé Sab,

Zou het kunnen zijn dat de kriebels die ik voel goede voortekens zijn voor jouw toekomst??

Als die kriebels idd een aanduiding is, dan komt het echt helemaal goed met en voor jou!!!

We blijven natuurlijk je hele voortgang volgen; Zo makkelijk kom je niet van ons af!!!!

Rene en Paula

:happy:  :sunny: :happy:
:happy:  :sunny: :happy: :sunny: :happy:
:happy: :sunny: :happy:​
Aftellen! Spanning! Stress! Super! Wij moeten alleen nog even naar Dakar in een twijfelachtig voertuig, maar dan komen we je achterna hoor! Vanochtend helaas een interview met PB Brisbane niet doorgegaan, dat is verplaatst naar overmorgen. PB Adelaide wil ons in ieder geval wel hebben.

Redelijke kans dus dat we je binnen afzienbare tijd komen opzoeken voor surfles!!
__________________ :surfer:
____________ :surfer:
______ :surfer:

Hoe dan ook, haal er uit wat er in zit! You go girl :)

Hi Sabien,
Heeeel veeeel suc6 en we komen zeker langs (AAN)  :up:

:shout: MAAR NIET VOOR THEE  :redcard: :police: :prop: :rose:

Gr. Ton

Back