A long way to go the promissed land.......

Sabien,

Ik wil je ook nog een fijne vakantie wensen en veel geluk in Oz.
Thanks voor al je adviezen en je voorbeeld van CDR. We zijn lekker bezig met het rapport schrijven (pff wat een werk) en hopen alles voor half december te hebben opgestuurd naar IEAust. We gaan ervoor!

Hou ons op de hoogte van je leven in Oz.

Enjoy
Barbara

Hoi Sabien,

Ik sluit me volledig aan bij alle voorgaande berichtjes. Bedankt voor jouw constructieve bijdrage aan het forum. Je hebt veel mensen een stapje dichterbij gebracht. Het ga je goed en hou je haaks. Groet, Frank

Hoi Sabien,
Ook ik wil je graag een hele fijne vakantie wensen, en daarna heel veel succes in Australie.
Je hebt je zaakjes prima voor elkaar, al een baan enzo.  Dus met jou komt het helemaal goed !!

Heeeeel veel succes !!!!

Groetjes
Ineke

Hé Sabien,

Ik zie dat je weer online bent vauit Maleisië.
Jij vermaakt je wel in de jungle daar zo te zien.
Maar................dit topic moet ook bijgehouden worden hoor  :-D :-D :-D

Veel plezier meid!

Bert

hey sabien,
ik heb net met kippevel en tranen in m,n ogen jou stukje gelezen (van dat je ,t eng vind om bv contact te krijgen) en natuurlijk ook om je moeder te gaan missen enz... :wavecry:en daar kan ik mezelf zo in vinden want ik ervaar dat precies zo!!!!.
het ene moment voel je je zo :happysun:  :happysun:en dan de volgende dag zo :blush: :dunno: :cry:maar dan probeer ik toch weer alle voor en nadelen naast elkaar te zetten en dan wint toch echt de lijst met voordelen :up:.
en wat een leuk idee om twee maatjes te nemen ik vind dat ook heerlijk van die eindeloze lange strandwandelingen.
nou sabien heeeeel veel geluk en mocht je ooit in de buurt zijn van coffs harbour(nsw)ben je welkom wij zijn daar zo, beetje half juni! en het adres zetten we wel opmhet forum tegen die tijd! :up:

groetjes carina

Hallo allemaal!

ff snel dan :wink:.......ben 4 dagen in maleisie geweest, Kuala lumpur, regenwoud gedaan etc. Vervolgens naar thailand afgereisd waar ik nu nog steeds ben...heeeeeerlijk.

Laatste paar daagjes hiero, want de 15e is het weer vliegen.......ozzie here i come!!!!

sorry voor mijn slechte update, willen jullie meer lezen zie:
www.sabke.waarbenjij.nu

Zodra ik in ozzieland ben, laat ik weer wat horen.....heb volgens mij in die 2 weken alweer heeeel veeeel gemist....?!

Gr. Sab

Hoi Sabien,

Als ik je foto zie van 'X-mas on the beach' dan denk ik dat je het vast helemaaaaaaaaaal niet naar je zin hebt mmmhhhhhh, een beetje van:
:beach: :surfer: :cheer: :cheers: :dancing: :drinking: :sleep: :sunny:, komt vast wel goed daar.

Veel plezier en alvast een spetterend nieuwjaar gewenst. Wordt dat nieuwjaar vieren in Sydney???

groetjes Miranda  :)

Hoi Sabien,

Geweldig om jouw verhalen te lezen. Ik krijg spontaan heimwee als je het over O'Malley's hebt. Was mijn stamkroeg in 2001 en zal er begin februari weer zijn. Ik kan niet wachten, zeker niet nu ik dankzij jouw verhalen weet dat er nogniets is veranderd!! Veel plezier en geluk!

Carien

Ik ben sinds 20 jan.......

TEMPORARY RESIDENT.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

457 visa label in mijn paspoort, dus stel dat het misgaat met dat skilled independent mag ik in ieder geval tot 2010 blijven....!!!!!!!

Cheerio Sab

2010... dat duurt nog wel even  :lol: wie dan leeft die dan zorgt! Oh nee wie dan leeft heeft inmiddels haar skilled independent binnen :up:

Whowww!

Alrighty!!!

Good on ya, mate!

Tot 2010 kan je zeker ervoor zorgen dta je mag blijven!

Congrats!  :congrats:

Ik denk ik kan zeggen, het is je eingelijk gelukt!

:up:  :up:  :up:  :up:   :up:

:)
Annemarie

Sabien! Geweldig! Gefeliciteerd!!

(Wij gaan het zelfde traject als jouw volgen!)

Groetjes Lin

Hey Sabien,

Harstike tof voor je meid, maak er wat moois van.  :up: :up:

Wie weet zien we je nog weer eens wanneer wij ook in Oz zijn.

Groeten,
Koen

Hé Sab,
Goed nieuws!! Het komt je toe, vooral als ik terug denk aan Tilburg, met je enthusiasme voor Oz.
In andere woorden

[size=14pt]GO FOR IT GIRL[/size]

Rene

Ook de felicitaties van deze kant! :up:
:win1:

Leuk verhaal trouwens op je weblog!  :computer:

Bart

Back