We zijn nu al een tijdje terug van onze vakantie Down Under en weer helemaal in het Nederlandse werkritme maar wel met een heel blij gevoel erbij! We gaan nu echt! De vluchten heb ik geboekt, 6 april vliegen we met Malaysia Airlines naar Melbourne.
We zijn in totaal een maandje weggeweest en er is heel veel gebeurd. Vlak voor we vertrokken hebben we ons huis echt te koop gezet, loopt toch niet zo'n vaart dachten we en als we terugzijn kijken we wel wat de interesse is. Maar dat bleek anders want amper een week weg hadden we het bod al op tafel en een helemaal niet slecht bod! Na wat heen en weer geonderhandel zijn we akkoord gegaan en nog geen twee weken na thuiskomst is het koopcontract getekend. En we houden er - gelukkig en zoals gehoopt - een flinke overwaarde aan over!
Tijdens de vakantie hadden zowel Stephan als ik ons gesprek en ook die verliepen positief. Een echt baanaanbod hebben helaas we niet gekregen maar dat loopt wel los hoop ik. Ik kreeg te horen dat ze wel geinteresseerd in me waren maar momenteel hadden ze geen vacature. Het was echter wel de verwachting dat die zouden komen want april begint hun drukke periode en dan zitten ze eigenlijk altijd om mensen verlegen, het is alleen de vraag op welke afdeling ze me dan kunnen plaatsen. Maar dat maakt me niet uit, als ik maar werk heb, dan zie ik daarna wel weer verder. Stephan had ook een goed gesprek en daar gaven ze aan in ieder geval voor de kerst met een aanbod te komen dus dat is wel iets zekerder maar blijft afwachten.
We hebben ondanks dit alles wel besloten te gaan en de banen zijn opgezegd. Echt heel raar want dat had ik nog nooit gedaan. En dit is ook anders, niks negatiefs maar alleen maar om een leuke reden. Kijk wel op tegen mijn laatste dag want dan zal de emotie wel komen, nu is het nog alleen maar leuk en spannend!
Groetjes
Stephan & Arina