De laatste zaken beginnen zich nu aan te dienen, het gaat ook allemaal zo snel want over 2,5 maand vliegen we al!
In de tussentijd is er veel gebeurd en we zijn nu bezig om offertes van verhuisbedrijven aan te vragen en naast elkaar te leggen en wat het beste kunnen doen. We gaan niet veel meenemen, max zo'n 9 kub, maar het blijft een duur grapje, zo'n verhuizing! Ondertussen is onze garage al bijna leeg (overdracht 30 januari) en zijn we al begonnen in huis met dozen in te pakken met spullen die we daar sowieso niet nodig hebben, gaan weggeven of gaan verkopen. de overdracht van het huis is 2 april.
De vluchten heb ik dus geboekt, we gaan voor we naar Melbourne gaan eerst nog 1,5 week naar Maleisie om even lekker aan iets anders te denken.
Stephan heeft nu ook eindelijk wat gehoord van zijn bedrijf in Melbourne. Met een boel verontschuldigingen dat hij zo'n tijd niks gehoord heeft! Maar de laatste documenten zijn op de e-mail gezet dus hopelijk komt er nu snel uitsluitsel!
Stephan krijgt nu wel een beetje de zenuwen en slaapt slechter. Ondanks dat het ontzettend leuk is dat we heen gaan en we helaal niet meer kunnen wachten, wordt het ook wel heel spannend. Ik heb eigenlijk nog nergens last van maar dat komt denk ik dat het bij mij de andere kant opgaat: ik realiseer me eigenlijk helemaal niet dat we echt gaan!
Groetjes,
Arina