Aanvragers juni 2007

ja onder het mom van of het mailadres nog goed was. onze agent had een mail ontvangen dat zijn mailadres gewijzigd was en of wij toestemming gaven officieel formulier dat het correct was.
overgang van wanadoo naar orange was voor hun reden om te informeren.
vervolgens heeft Paul het contact formulier gestuurd om info op 20 feb... en kreeg hij enkel de reactie ja is in orde....
ben zeer nerveus omdat ik wel de het bewijs van ontvangst 1 feb bij LCU van de GGD tilburg heb gekregen en de paneldoctor in Breda zegt deze nooit te hebben ontvangen maar het is wel aangetekend verstuurd.... :evil:dus onderzoek aangevraagd bij TNT en nooit meer een arts vertrouwen!

zeer frustrerend, mede omdat ik een koper voor ons huis heb/had....

efin ik ben heel blij voor jullie en hoop er maar het beste van!
 
Heel vervelend allemaal. bij ons ging het ook niet allemaal van een leien dakje. Zolang je medicals maar daadwerkelijk zijn aangekomen, dat is het belangrijkste, heb je dit al (laten) controleren. Bij ons ging er namelijk ook veel mis via DHL (zie mijn eerdere posts). Dus ook DHL nooit vertrouwen.

Heel jammer van die koper, maar mooie weer moet nog komen dus dat huis lukt wel. Die van ons gaat ook op de markt nu.

Hoe moeilijk ook, gewoon vertrouwen hebben en er bovenop zitten (kan nooit kwaad).

Succes ermee en houd ons op de hoogte!
 
Hmm DHL he... ( werk ik zelf ) viel al af.... :|
heb onderzoek in laten stellen bij TNT dus nu afwachten he.. kan 2 tot 3 maanden duren dus of ondertussen bericht van CO of over 3 maanden janken dat het kwijt is...maar dan sta ik wel bij de paneldoctor! en ben in staat om zelf de stukken te gaan brengen maar ja dat mag natuurlijk niet ivm fraude etc...efin hopen dat we binnenkort het bericht kunnen posten dat we het VISUM binnen hebben!
bedankt voor je medeleven !
 
Tja op dit gezeur zit je dus helemaal niet te wachten he?

Ik moet er niet aandenken dat het mis loopt met de medicals door de achteloosheid van de dokter. Ik zal ze meteen vragen als we de medicals gaan doen hoe ze het normaal opsturen. Hopelijk niet via DSL

Doei

Nel
 
Probleem bij ons was dat DHL het pakketje niet had aangemerkt als "documenten" maar als regulier pakketje. De douane vond dit nogal "verdacht" blijkbaar. Fout van degene die pakketje bij ons kwam afhalen. Overigens heeft DHL verder wel een prima reputatie volgens mij.

Wij mochten onze medical (door de arts verzegeld) gewoon zelf meenemen. Heb je het iig zelf in de hand.

Alternatief is volgens mij FedEx, maar die is wat duurder dan DHL....
 
Hoi rog en iedereen,

Rog, wat super voor je, gefeliciteerd. Wij zijn van de mei editie en hebben nog steeds geen nieuws. Eind januari hoorde we dat we een CO hadden maar een nieuwe VOG moesten opsturen want die was verlopen. Er stond lettelijk in de mail dat dit alles was wat ze nog nodig hadden om het visum te "granten". We mochten deze scannen en hebben dat 25 februari gedaan en niks meer gehoord!! Ons emmigratiebureau zegt dat we geduld moeten hebben en dat zij hen niet te pakken krijgen. We hebben ook zelf geprobeerd maar krijgen alleen iemand van de receptie aan de lijn die ons niet mag helpen of doorverbinden. Heeft iemand nog een tip of nieuw telefoonnummer? We hebben het een beetje gehad inmiddels!
Succes iedereen die ook nog op het verlossende woord aan het wachten is....

Groeten Dump
 
Hoi Dump,

Wat balen zeg! Kan het me helemaal voorstellen. Mijn advies zou zijn om je emigratiebureau op de huid te zitten om rechtstreeks contact op te nemen met de CO. Jij bent immers de klant en daar worden ze (naar ik aanneem) dik voor betaald!

Ze hebben toch naam en e-mail adres van de CO? Gewoon je agent opdracht geven om de CO te herinneren aan jouw zaak. Dikke kans dat het ergens is blijven liggen. Onzin dat ze zeggen dat zij "hen" niet te pakken kunnen krijgen. Zeker alleen een keertje geprobeerd te bellen...

Kortom, je agent er bovenop laten zitten (en jij weer op je agent tot ie helemaal gek wordt)

Onze agent stuurde zogeheten "chase fax" tav de CO om onze situatie onder de aandacht te brengen.

Klopt trouwens dat ze bij het DIAC niet rechtstreeks info mogen geven als je een agent hebt.

Succes en houd ons op de hoogte!
 
Hoi Dump

we zitten in het zelfde schuitje... 15 jan CO brief ontvangen wat ie nog wilde ontvangen. Dezelfde dag Med test gedaan en niets meer gehoord nadien.
heb onze Agent inderdaad laten checken of de med test wel was aangekomen aangezien TNT dit niet kon bevestigen ( zie ander bericht ).
efin afgelopen donderdag een belletje gehad dat de benodigde info bij CO zijn aangekomen en dat het in behandeling is...(  :evil: ) nog even en het jaar wachten is al om ben benieuwd of we de komende 2 weken wat gaan horen want dit zou zo gezegd realistisch zijn volgens een collega die iemand in UK kent die bemiddeld vanuit UK naar AU.

Volhouden hoor!

grs
Hummer
 
Hou vol Hummer want WIJ HEBBEN 'M!!!!!
Na nog wat heen en weer gemail kregen we zaterdag het bericht van onze CO dat het visum granted is!
We gaan binnenkort naar Berlijn om het visum in ons paspoort te zetten maar we vertrekken dan in Augustus.
Eerst nog huis verkopen etc. We zijn superblij, na 2 jaar intensief ermee bezig te zijn geweest maar de keerzijde
realiseren we nu ook des te meer. Succes met alles iedereen. Groeten Dump
 
Gefeliciteerd!!!!!  :dance: :dance: :congrats: :dancing: :dancing: :plane:

Waar gaat het heen?

Wij plannen om in september te gaan. Moeten ook nog het huis verkopen.

Anyway, geniet lekker! De spanning van wachten valt inderdaad helemaal weg.
 
[glow=red,2,300]super! nu wij nog!
kan niet meer wachten!
wij weten nog niet of het adelaide of perth wordt dus wie weet tot ziens !
grs
Hummer[/glow]
 
Back
Top