above ground swimming pool ervaringen gevraagd

ow :evil:

:roll: :blond:
of anders??>>>>>>>>>>>>>>>>>
simpsons_nelson_haha.jpg
 
Lizzy, als je een chemical free spa wilt, dan kan je bij pool & spa suppliers een filter van Nature2 bestellen, die gaan in het filter van de spa, en dan hoef je geen bromide-tablets te gebruiken. Ik vind het zelf vreselijk om die gassen in te ademen; alsof het chloor alleen al niet erg genoeg is!

Succes :)
 
[quote author=Jack link=topic=10420.msg147191#msg147191 date=1253794955]
Ow?...

Wat maakt het allemaal ook uit, just jump in :up:

Jack :evil:
[/quote]
Als ze er is laat het even weten dan kom ik ook

Kees
 
Kees is stout :lol:

ik heb nog geen spa gevonden die een beetje betaalbaar is, jeetje wat zijn ze duur.
 
Ja ze zijn niet goedkoop, maar als je een gebruikte koopt let dan goed op het merk en of je er onderdelen van kan krijgen.
Die van ons was 21,000 nieuw maar het was een showroom model waar nog nooit water in had gezeten en we kregen 50% korting omdat de showroom leeg moest voor de nieuwere modellen.

Kees
 
$21000 x 2,  Dat moet een serieuze spa-tje zijn met alle toeters en bellen erop.

Hier heb je een spa vanaf $4900,- met 4 blazers en 2 zuigers...
Met lamp ingebouwd, 2.5 meter doorsnee....

Keessie zal wel zo'n ding bedoelen met massage en bubbelbad en golfbad en private cave met een glijbaan van 20 meter aanloop. :up:


Jack :evil:
 
Ho Jack, gedeelt door twee staat beter.
Wel alles erop en eraan, geen tv (er is hier toch niets op tv)

Ik heb nog geen foto's die voor publicatie geschikt zijn anders zette ik hem er wel op
(nou ik niet hoor ik weet echt niet hoe dat moet maar ons zoontje dan)

Kees
 
Okay je kreeg op 21+.... 50% korting.
Jammer, anders had je een mooi glijbaan van 20 meter erbij.

Blijkbaar is er niemand anders met een leuk zwembad..met een fotootje.

Jack :evil:
 
Speciaal voor onze Jack...
Een foto van Familie Dewit in hun Ozzie Pool.... Alleen jammer dat de bij het hotel hoorde waar we toen in zaten. Voor een echte sparen we nog even verder  :grin:

img_1204878073_293_lg.jpg
 
een spa voor 21000????

daar heb je al een zwembad voor in NSW.

nou ik denk dat ik mijn kouwe kak maar ff ophou en wacht op mijn perm visa en dan lekker bouwen en een bad erbij.

ik heb nog een vraag over zwemmen, maar daar open ik wel een topic over.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10420.msg147360#msg147360 date=1254015198]
ik heb nog een vraag over zwemmen, maar daar open ik wel een topic over.
[/quote]

Ook daar hebben we een oplossing voor Liz,

nieuw1-017.jpg


:up:

Jack :evil:
 
hahahaha, nee ik stel hem toch maar even hier,

hoe zit het nou met zwemmen hier in de zee, is dat nou wel verstandig, je hebt behoorlijk gemene beestjes die je vrij snel uitschakelen, ik zie wel kids spelen in de zee, maar ik ben er nou niet zo gerust op, wat vinden jullie of hoe werkt dat, zijn er speciale plekken waar het wel kan of juist niet, staat dat aangegeven ergens??

kan ik dat vinden op het net????
 
Ik heb eergisteren te horen gekregen op school tijdens mijn buitenland vak dat je nooit in stilstaant zoetwater moet zwemmen, en dat de zee okee is. Nu zitten er in de zee natuurlijk wel haaitjes enzo.. Pff toch maar je eigen zwembad aanleggen Liz, dan kunnen je kids helemaal veilig zwemmen  :wink:
 
Nou, een kwal zal bijv. niet kiezen om alleen naar Manly beach te gaan en niet naar Bondi Beach. Wel zijn er natuurlijk genoeg gevaarlijke dieren te vinden in de oceanen. Maar.....de kans dat er wat gebeurt is weer verwaarloosbaar. Ga je echter een aantal 1000 km noordelijker (Great Barrier Reef en omgeving) dan is het in de zomer wel zeer verstandig een stingersuit te dragen tijdens het zwemmen. Irukanji schijnen best venijnig te zijn en ook het Portugees Oorlogsschip. Er is ook al een heel topic gewijd aan krokodillen en haaien.....ikzelf ga wel het water in (maar vaak met een volledige wetsuit, om te gaan duiken)...

Overigens zijn er vast beaches te vinden in Sydney waar een stuk is afgezet dmv. netten om haaien buiten de deur te houden. Alhoewel de meeste haaiensoorten erg vriendelijk zijn wil je mn. de tiger shark, bull shark, hammerhead en great white wel mijden :D
 


OFX
Back
Top