AJ on his way -> Sydney

Hi AJ (en zijn prinsesje)! We'll be in touch. Komen op 24/09 aan en gaan ongeveer hetzelfde proberen als jullie!!

Wat heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben!!

Kath

Hoi

Altijd goed te horen als mensen genieten :up:
Wij wonen ook midden in het centrum (Perth) en Jan loopt ook elke dag heerlijk in z'n korte broek naar het werk, wat wil een mens nog meer! Gefeliciteerd met de baan van je prinses.
Geniet ze daar.

Groetjes erna

Klinkt geweldig, en als jullie eens geen zin hebben om te koken, kun je gewoon een frietje met frikandel gaan eten op de terug weg naar huis  :lol:

Groetjes Jolanda.

Hee goed om te horen dat je prinsesje een baan heeft en dat jullie verhuisd zijn!! :up:
Het kost wat maar dan heb je ook wat!!! Ja toch  :cool:
Als je maar geniet van het leven dan doe je het goed :wink:

Liefs Eutrice

He AJ,

Australia is duur , er is veel veranderd de laatste 10 jaar of zelfs de laatste 5 jaar.
Wat belangrijk is dat je naar de normen verdient of mischien beter.

Je bent nog jong, so go on....

See ya,

Jack :evil:

[quote author=Kathleen link=topic=3705.msg97140#msg97140 date=1187336845]
Hi AJ (en zijn prinsesje)! We'll be in touch. Komen op 24/09 aan en gaan ongeveer hetzelfde proberen als jullie!!
[/quote]

Dan wens ik you alvast een prettige reis. :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=3705.msg97142#msg97142 date=1187339889]
Wij wonen ook midden in het centrum (Perth) en Jan loopt ook elke dag heerlijk in z'n korte broek naar het werk, wat wil een mens nog meer! [/quote]

Dat is inderdaad genieten, en als ik dan denk aan die grijze Nederlandse industrieterreinen waar ik een aantal jaren heb versleten dan gaat die smile tijdens mijn loopje naar kantoor in the CBD niet meer weg. :up:

[quote author=jolanda b link=topic=3705.msg97155#msg97155 date=1187344989]
Klinkt geweldig, en als jullie eens geen zin hebben om te koken, kun je gewoon een frietje met frikandel gaan eten op de terug weg naar huis  :lol:
[/quote]

Die heb ik nog niet geprobeerd, moet ik toch eens doen. Er is ook zooooveel culinairs te vinden in Sydney. Oh ja, voor de locals, er is in Chinatown een foodcourt waar ook een Japanse toko zit met echte Japanners (geen Koreanen die zich voordoen als Japanners) die echt Japans eten serveren. Daar kun je terecht voor een heerlijke Japanse hap en het kost ook nog eens drie keer niks.  :up:

[quote author=Jack link=topic=3705.msg97246#msg97246 date=1187437026]
[/quote]

U bent een wijs mens Jack... :up:

:beach:

[quote author=AJ link=topic=3705.msg97618#msg97618 date=1187837676]
[/quote]

U bent een wijs mens Jack... :up:

:beach:
[/quote]

I know :grin: , when do you come this way AJ...?

Jack :evil:

[/quote]

Ja dat hebben we door, en daar moeten we toch maar wat aan gaan veranderen.
En een beetje snel ook :up:

Mariette

Back