Ja, dat is wel even mooi he zo'n visum in je paspoort
Luxe probleem 1 is opgelost. Nu het 2e luxe probleem. Brisbane, Sydney of Melbourne?
Mijn ideeen van de steden:
1) Brisbane: Warm, prettig klimaat en iets minder groot dan de 2 andere grote steden.
2) Sydney: Ja, wat een stad zeg. En inderdaad behoorlijk wat carriere mogelijkheden.
3) Melbourne: He, daar woon ik zelf. Ja, natuurlijk vind ik dat de beste stad om te wonen. Sydney vond ik te duur, en Melbourne heeft denk ik ook behoorlijk wat werkgelegenheid (ik ben sinds enkele dagen begonnen met het registreren bij uitzendburea's, we zullen zien). Nu denken mensen vaak bij Melbourne dat het daar koud kan zijn. Nou, als ik het weer hier vergelijk met dat van Brisbane, dan hebben wij hier meestal dezelfde temperaturen. Ja okee, het is nu natuurlijk zomer. In juli zal het waarschijnlijk anders liggen. De temeratuur gisteren: 36 graden, vandaag poeh poeh 31 graden. Aardig warm hoor! Maar toch, dit jaar kreeg Melbourne de titel van "Most Liveable City".
Ach, je kan natuurlijk veel over de steden vinden op deze site en op de rest van het Internet en je weet zelf ook aardig wat van de steden.
Succes!