Aktie Vliegreizen !!!!!

U vraagt, wij draaien:

http://www.bmair.nl/Vliegtickets/Australie/Vliegtickets-Australie-Sydney.htm


Sara
 
Staat er "reserveren: 21 okt 05 t/m 27 okt 05". De datum van nu is 28 okt 05!!

De website maar even linken naar mijn speciale link bladzijdes. Je kan nooit weten!!

Gr. Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2907.msg33682#msg33682 date=1130483499]
HEB JE EEN LINK?? WAANZINNIGE PRIJS!!
[/quote]
Die link is er al http://www.vliegtarieven.nl/

Gr. Ton  :up:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2907.msg33685#msg33685 date=1130484070]
Staat er "reserveren: 21 okt 05 t/m 27 okt 05". De datum van nu is 28 okt 05!!

De website maar even linken naar mijn speciale link bladzijdes. Je kan nooit weten!!

Gr. Rene
[/quote]
De tijd vliegt, de aanbiedingen waren inderdaad tot 27 10-05
Vliegen kost nu weer meer  :x
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=2907.msg33730#msg33730 date=1130491569]
De tijd vliegt, [/quote]

Geen wonder als je de prijzen ook ziet!!
 
Gelukkig wist ik het al dat gisteren de aanbieding zou aflopen...Heb dus nog vlug geboekt.
Voor € 55 extra neem ik eventjes 20 kilo extra mee....  Kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen...

Maar ongetwijfeld komen er binnenkort wel weer nieuwe aanbiedingen..

Ik heb mij bij Qantas, BA, KLM, Lufthansa en Singapore Air op de mailinglist laten zetten, krijg ik regelmatig aanbiedingen met e-mail.... Wel zo handig...

Groetjes Ellen
 
Hoi mensen,

Wij zijn met kerst en nieuwjaar 2004-2005 naar sydney geweest de duurste tijd van het jaar en hebben toen bijna alle vliegmaatschappijen gehad en alles zat toen rond de 1300 en 1600 euro pp.
Behalve JAL (japan airlines) zat er toen met 1000 euro pp. ver onder. en daar zat alles bij bv. luchthaven belasting etc.
Dus een tip van mij (misschien) kijk eens even bij JAL (japan airlines)

Ik heb er geen link van maar hoop dat jullie er iets aan hebben. :up:

Groeten marcel
 
Hmmm, had ik misschien ook ff beter moeten kijken, ik vlieg de 15e december met singapore airlines, en dat kost me ff 1600 eurootjes, auw auw.
Maar ja, alles voor de liefde (maar als het voor iets minder kan, GRAAG !)  :evil:  :-D

groetjes Lin
 
[quote author=marc-el link=topic=2907.msg33944#msg33944 date=1130658286]
Behalve JAL (japan airlines) zat er toen met 1000 euro pp. ver onder. en daar zat alles bij bv. luchthaven belasting etc.
[/quote]

JAL, uitstekende maatschappij met scherpe prijzen.
 
Ik zit er middenin, de zoektocht naar goedkope tickets. Hoop in februari te vliegen. Een open jaar ticket met Emirates schijnt dan volgens Australia Xperts de goedkoopste te zijn, 950 euro. Maar...ik heb m'n temporary partner visa en dan kan ik toch ook gewoon een enkeltje nemen? 
 
Heb toch nog even de ambassade in Berlijn gebeld om te checken of ik met mijn temporary partner visa op een enkele reis Australie binnen mag komen en jawel, dat mag gewoon. Dus aan het zoeken geslagen en het goedkoopste ticket die ik tot nu toe heb gevonden via vliegtarieven.nl was 720 euro inclusief tax.

Wie biedt minder....eenmaal......andermaal.....

Marielle
 
Dan heb je dus dezelfde gevonden als die ik gevonden had :) Ik geloof dat op vliegtarieven.nl de meesten toch wel aangegeven staan.
 


Ongelooflijk, zo goedkoop en zeker in deze tijd vh jaar.

Ik heb e 800,- voor mijn enkeltje naar Brisbane betaald, ook met Singapore Airlines  en voor deze vlucht waren maar enkele plaatsen beschikbaar.
Heb lange tijd gewacht met boeken, maar alleen aanbiedingen gezien voor retourvluchten met beperkte geldigheids duur . Toen maar bovenstaande geboekt.

groet Mark
 
Ik heb net een enkeltje Brisbane gekocht voor 395,- euro (excl. tax)!!!!!!!!!!!

Bargain!!!

zie www.cheaptickets.nl
 
[quote author=Joep link=topic=2907.msg42826#msg42826 date=1136911319]
Ik heb net een enkeltje Brisbane gekocht voor 395,- euro (excl. tax)!!!!!!!!!!!
[/quote]

Dat is inderdaad een koopje!! Maar.....vlieg je wel met een betrouwbare maatschappij? Ik zie mezelf nog niet echt met een russische of turkse maatschappij richting Australie vliegen....
 
Wij ook, enkeltje naar Sydney in mei: 399 excl. tax!
En bij Singapore Airlines kun je metene je stoel én je maatijd uitkiezen: ideaal!
 
Ik heb net een enkeltje Brisbane gekocht voor 395,- euro (excl. tax)!!!!!!!!!!!

Zoals je al zegt excl.tax, ik denk dan dat je incl.tax op ongeveer €520 a 530 ,- uitkomt is het niet?

Dat is altijd nog ongeveer 200 goedkoper dan ik er voor heb betaald maar goed... :up:

Ik was alles incluisief €739,- voor een enkeltje Melbourne kwijt en natuurlijk ook met onze vrienden

:plane: Singapore Airlines :plane:    :up:

Gr.Koen
 
Back
Top