Aktie Vliegreizen !!!!!

JIPPIEEEE

Dat is de aanbieding waar ik op zit te wachten.
strakt ff checken en boeken maar!!

Teuni
 
M5: Topic gemerged met al bestaand topic over aanbiedingen van vliegreizen :wink:
 
Shit, hij is ook voor september!!!!!!!!!!!!! :up:
Oh oh, wat moeilijk om niet te boeken! Volgens mij ga ik deze mislopen..............wist ik maar enigszins zekerder dat het visum wel op tijd doorkomt!!

Henriette
 
Even nagekeken: boeken tot 29 juni.
Geldig voor reis tussen 21 augustus en 31 october..............

Ik zou graag willen boeken voor begin september. Dit zou een periode van 5 maanden processing van het priority visum betekenen. Zijn er met mij ook mensen die dit wel zouden aandurven???????? Ik zoek hier dus duidelijk bevesting....... :p :?

Van dit soort dingen wordt ik helemaal gek! Het scheel bijna 280 euro met de normale prijs!!!!!!!!!!!

Henriette
 
Hoi Henriette
Ik snap je probleem. Als je inderdaad begin september MOET dan wordt het misschien lastig (al ken ik de doorlooptijden van jouw aanvraag natuurlijk niet -misschien austimeline wel), maar als je voor eind oktober zou boeken dan heb je bijna 2 maanden meer tijd natuurlijk.
Wij twijfelen ook nog een beetje, maar meer of we het financieel op zo'n korte termijn rond kunnen krijgen (we gaan met z'n zessen). Maar lukt dat, dan zijn we eind oktober pleite!

Succes met je beslissing.
Gr, Bas
 

M5: Aantal posts uit topic Aktie Vliegreizen gemerged met topic Vliegtickets. Deze vragen hadden niets met Aktie's of aanbiedingen van vleigreizen te maken, vandaar dat ze in het ander topic zijn geplaatst. De link hieronder verwijst naar de plek waar de  posts naar toe zijn verplaatst in het topic vliegtickets.


http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4860.msg61581#msg61581
 
Ik vind de Singapore airline actie top. (komt straks in mijn laatste svz) Ik heb een optie op 31 Oktober Amsterdam-Singapore en 1 november 's-avond om 11:00 uur door naar Melbourne. Donderdagavond ga ik hem boeken.
Trouwens goed om te weten voor alle fietsers: Deze hoef je niet apart aan te vragen. Het maximum gewicht echter blijft voor het tarief van € 399,= op 20 Kg. En ik heb ook reeds te horen gekregen dat je 10 Kg "erbij kan kopen" voor € 55,=. Ik ga het doen.
 
Uhmm Henriette, als je kijkt op www.singaporeair.nl en zeg maar alles invult dan krijg ik bij Amsterdam - Melbourne op 31 oktober het tarief van € 399,= te zien. Als je naar een reisburo toegaat (zoals ik) krijg je precies hetzelfde tarief. Vanavond ga ik betalen.

Of het nu actie is of niet is mij niet bekend.
 
nou, lekker is dat! Ik dus vol stress geboekt op 29 juni, omdat die actie afliep.....

Ha ha, kan er wel om lachen en mooi voor jou  natuurlijk!
Ik heb dus ook dat ticket voor 399,-, maar dan o p 10 september......lekker vlotte verbinding, in 23,5 uur over!

henriette
 
wanneer je bij singapore aangeeft dat je emigreerd, en 10kg bagagemogelijkheid bij koopt krijg je van sinapore nog 10 kg extra erbij! moet je wel even van te voren aangeven!
:wink:

niet slecht!

ciao

jasper
 
Hoi,

Ik heb ze dus gebeld en ze willen dat ik als bewijs mijn visum opstuur!
Maar ik moet nu dus als toerist naar binnen (en dat moeten zij zelfs even voor me aanvragen) en nu doen ze moeilijk over dat emigratie verhaal!
Iemand dit goed opgelost? Zo ja hoe?
Misschien moet ik gewoon even iemand anders aan de lijn hebben en het toeristenvisum zelf aanvragen online......

Henriette
 
Misschien zou je het eens aan Linda (lin) en Sander (M5) kunnen
vragen, die zijn ook naar Australië gegaan en na een tijdje
naar Nieuw-Zeeland om hun visum te valideren. Ik weet niet
hoe zij het gedaan hebben met het vliegen? Misschien een
vraagje waard.

groetjes Miranda  :)
 
[quote author=henriette link=topic=4835.msg69977#msg69977 date=1157298683]
Maar ik moet nu dus als toerist naar binnen (en dat moeten zij zelfs even voor me aanvragen) en nu doen ze moeilijk over dat emigratie verhaal!
Iemand dit goed opgelost? Zo ja hoe?
Misschien moet ik gewoon even iemand anders aan de lijn hebben en het toeristenvisum zelf aanvragen online......[/quote]Ik kan je effe niet helemaal volgen, hoor. Natuurlijk moet je je visum zelf aanvragen, dat gaat een vliegtuigmaatschappij echt niet voor jou doen. Sterker nog, als je probeert in te checken moeten ze je al weigeren, omdat ze niemand aan boord mogen laten zonder geldig visum (dan krijgen ze nl een boete van de Australische immigratiedienst). Of begrijp ik je nou verkeerd?
 
Ze bedoelen (denk ik) dat je om die extra 10 kilo´s te krijgen je moet aantonen dat je emigreert. Daarvoor willen ze graag je visum in je paspoort zien. Met een toeristenvisum is het wat moeilijk uit te leggen dat je voor altijd (of langere tijd) naar Australie gaat ;-)
 
Precies, da's een stuk moeilijker uitleggen! Maar ik ben natuurlijk wel net zo goed emigrant......Ik probeer het nu maar door mijn acknowledgement brief op te sturen en de ETA niet door hun te laten aanvragen, maar zelf te doen. Want anders levert het alleen maar verwarring bij ze op en dat is niet uit te leggen. Ik krijg daar verder geen bevestiging van, dus ik ga er maar van uit dat ik hopelijk op Schiphol niet alsnog 10 kilo uit mijn koffer hoef te halen!

@Hans: ik heb mijn 136 MODL niet op tijd binnen gekregen, vandaar dat ik op een ETA (als toerist dus) alvast naar Australie reis. Deze kun je normaliter via de airline gratis voor je laten aanvragen, maar in dit geval doe ik het maar zelf, anders snappen ze er bij SAA natuurlijk helemaal niks meer van.....snappie m nog?

Henriette
 
Hallo allemaal

Signapore airline heeft weer een aanbieding voor iedereen die nog een ticket moet kopen. Als je voor 31 oktober boekt is hij 399,- euro. Je kan vliegen tot 6 december en na 24 december tot 31 maart.
Dit is voor een one way ticket

Groet Erna
 
Voor goedkope tickets moet je deze site maar eens bekijken.

www.traveldeals.nl/page.php?m_id=2&continent=1

Voor one way ticket,...... moet je de die mensen maar even contacteren. ( zal ook wel  goedkoop zijn.)

Volgens mij nergens goedkoper....

Cheers,

Jack
 
Back
Top