Aktie Vliegreizen !!!!!

Helaas vlieg ik pas oktober.
geduldig wachten op mijn actie prijzen !!!

MAar inderdaad leuke actie!!

Teuni
 
@ Koengaroo: yep klopt 518 euro p.p.

@ Aukendirk: heb je rechtstreeks bij Singapore Airlines geboekt? En zo nee, waar kan je aangeven welke stoel je wilt?
 
Hoi Joep,

Heb inderdaad rechtstreeks bij Si Air geboekt: op een gegegeven moment kon je, nadat je bevestiging op het scherm verscheen toen je je creditcard gegevens al had ingevoerd, kiezen voor : choose seat and meals. Dat gewoon gedaan en dan volg je gewoon het stappenplan: werk perfect!

Aukje.
 
heeft er iemand nog goede tips over vliegmaatschappijen. Wij zijn met name geintereseerd in de beenruimte en hoe het is om met kinderen te vliegen(vriendelijkheid, aandacht) Het zijn nl geen stilzitters!

Astrid  :fish:
 
Ik heb tot nu toe hele goede ervaringen met Singapore Airlines en Malasian Airlines. Beenruimte prima, als je op tijd incheckt. Ik heb geen ervaring met kids. (behalve dat ze meestal vlak bij me zitten en aan een stuk huilen  :-D )
 
hey das handig... ook om te zien of je een tv schermpje in je stoel hebt  :tvhappy:

Mario: here I come!!

Super.Mario.%20eMuzLanD.jpg
 
Dat tv schermpje is idd handig met kinderen. De oudste is er een beetje aan verslaafd. Wat betreft de stoelruimte komen wij uit op 81 cm, maar het liefst 86 cm. Iemand nog andere sites gevonden?

Oja dat huilen is waar ik ook bang voor ben, we hebben het zelf een keer met onze dochter meegemaakt toen ze bijna 2 was op weg naar griekenland, Dat is geen pretje, ook voor de ouders zelf niet!

:fish:
 
Zitten leuke prijzen tussen, maar hoe reizen jullie dan, als je er alleen maar heen gaat? Toerist of business class.

:fish:
 
Ik zie hier een heleboel aktieprijzen voor ennkeltjes, weinig voor retour?
Wij willen graag in het najaar 2006 tot voorjaar 2007 ergens een week of 3 op verkenningstocht naar Oz. We zijn met 2 volw en 2 kind en het goedkoopste wat ik toch nog toe heb kunnen vinden was zo rond de 3600-3800 Euro(voor ons vieren).
Kan dit echt niet goedkoper??????
Wie kan ons helpen?????
We zijn zeer flexibel qua heen en terugvlucht, en het mag zowel naar Sydney als Melbourne als Brisbane zijn.

[sup]HELP[/sup]
 
Hi.....

Wij vliegen ook met Singapore airway's! Top vlucht voor een top prijsje = enkeltje voor 525 Euro incl. taxes en luchthavenbelasting. Wij hebben de uiterste vertrekdatum voor die prijs genomen, te weten 30 juni.

Yes, Angourie here we come..........

Groet,

Angourie :cool:
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2907.msg48558#msg48558 date=1140169393]
Ik zie hier een heleboel aktieprijzen voor ennkeltjes, weinig voor retour?
[/quote]

das omdat een heleboel forumleden niet meer terug willen naar Nederland  :evil:
 
Hoi,

Voor wie in mei?juni op en neer wil naar Australie!!!
Met Emirates vanaf dusseldorf vanf Euro 750 (inclusief luchthavenbelasting!!)

Check http://fly.emirates.com/airSrcMain.jsp

veel succes

Groetjes wilbert
 
@Wilbert67,

Ik vlieg in mei, en heb in november geboekt bij SA en betaalde alles incluisief €539,-  dus zo goedkoop is dat aanbod nu ook weer niet, daar komt je reis naar Dussuldorf nog bij op.... :|

Maar ik wens iedereen suc6 met het vinden van verdere aanbiedingen.. :up:
 
Vanaf Dusseldorf is heel prettig vliegen (en goed bereikbaar). Lekker nieuwe luchthaven, redelijk klein dus overzichtelijk, geen rijen, maar toch efficient.
En Emirates is ook heel goed om mee te vliegen. Ik vind het een super aanbod!
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zo weinig te betalen, Koengaroo? Was dat inclusief luchthavenbelasting etc. en retour????
Ik vind dat echt een geweldige aanbieding!!!!!!!

henriette
 
Ik weet ook dat het goedkoper kan, maar als je nu nog moet  boeken voor mei is het volgens mei wel de goedkoopste optie!?
Bovendien is dusseldorf voor sommige best gunstig (Ik sta binnen 45 min op het vliegveld in dusseldorf terwijl schiphol mij met de auto 2 uur kost!

PS zag net als je Ma 1 mei vliegt en Ma 22 mei terug zelfs maar 599 all in!

@Koengaroo, loopt die optie bij SA nog steeds voor 539, zo ja waar kan ik dit terugvinden?
 
Hi Wilbert,

Volgens mei is die aktie allang afgelopen, al voor de kerst geloof ik, maar er zijn continu akties, je moet gewoon regelmatig op de site van SA kijken... :up:

@Henriette,
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om zo weinig te betalen, Koengaroo? Was dat inclusief luchthavenbelasting etc. en retour?
Nee, geen retour maar enkele reis, maar inclusief tax... :up:

Gr.Koen
 
Net gezien op de website van Singapore airlines

Enkeltje Amsterdam - Brisbane in oktober voor EUR 399.

Da's niet veel. Misschien een tip voor mensen met plannen.
 
Oohhhhhhhhhhhh, da's moeilijk om niet alvast te boeken! Ik ga effe kijken, geldt dat ook voor September?

Henriette
 
Back
Top