Aktie Vliegreizen !!!!!

Ja en google translate in het Engels.

Vind het echt lachen A$, Brazilian Real, USD and it is quoted in British pound?
Nogmaals gekeken en deze keer wel in alleen Brazilianse valuta. Blijft leuk :)
 
Maar de prijzen kloppen wel omgerekend toch?
Ik heb net even gekeken naar een retourtje Ams-Perth in sept/okt en kom op 630 euro uit.
 
Thanks for sharing Gwen! Gelijk gisteren geboekt. Google is to blame voor die rare valuta transformaties. Alle prijzen zijn gewoon in Real.
Heb ook gechecked op Qantas.com.au en m'n booking staat daar al tussen, 'confirmed'.
Uit ervaring kan ik melden dat dit soort 'acties' op Expedia.br (bedoeld voor de lokale bevolking aldaar) heel snel worden ontdekt en vervolgens beperkt door Qantas dus boek snel!

Viajante 1: Adulto R$ 2.136,64
Voo R$ 1.812,67
Impostos e Taxas da companhia aérea R$0,00
Holanda: cobrança do serviço de segurança R$ 40,06
Holanda: cobrança de serviço ao passageiro R$ 48,31
Holanda: cobrança de isolamento de ruído R$ 6,25
Austrália: cobrança de movimentação de passageiro australiano R$ 115,35
Austrália: cobrança de serviço ao passageiro internacional R$ 114,00
Expedia Taxa de reserva R$ 123,00
Total: R$ 2.259,64
 
@aumelle

Hoe bedoel je ' je hebt gechecked op Qantas en je booking staat er al tussen als confirmed?'
Heb je een frequent flyer nummer ingevuld?
 
Is wel de moeite waard om qff member te worden, die punten kun je maar vast in je zak hebben en als je naar AU verhuist dan zul je ongetwijfeld meer punten verzamelen.
 
@slastr, voor reizigers die in Nederland wonen zou ik in dit geval eerder Emirates' Skywards aanvragen en gebruiken. Krijg je 0.5 miles per mile flown op een QF-vlucht maar deze punten zijn heel makkelijk in te wisselen voor Easyjet vluchten binnen Europa. Met Qantas Freq Flyer krijg je wel iets meer punten (vanaf juli ook weer minder aangezien dit een Q-class dus discount economy fare is), maar deze zijn ook een stuk moeilijker te redeemen. Maar sowieso goed om een van de 2 aan te vragen als je nog geen member bent.

Ik raad ook iedereen aan die van deze aanbieding gebruik heeft gemaakt om alvast stoelen vast te leggen via Qantas.com.au. Voor de QF2 kost dit helaas $25 to $90 (mijn overige 3 vluchten waren wel gratis) maar dan kan je wel mooi een plekje proberen vast te leggen op het Upper Deck (een hele fijne, kleine cabine). En als je QFF punten hebt, kan je die inwisselen ipv bij betalen.
 
@aumelle
Hoi
Het lijkt dat je goed op de hoogte bent met vliegreizen etc. Enig idee waar ik goedkope vluchten of hoe te zoeken (want hoe komt iemand er nu bij om bij Expedia in Brasil te kijken?) Mijn dochter studeert in Japan en ik ben op zoek naar Sapporo - Melbourne met de Kerst en Sapporo - Amsterdam in July . Ze wil dus naar Nederland met de zomer (Oma en Opa) en Kerst naar ons :)
Uiteraard begrijp ik googlen etc.
Bijvoorbaat dank :)

Sidonia
 
@sidonia Ik weet niet of die weflycheap site ook in andere landen (Australië) te vinden is? Ik kende de site niet eens. Een vriendin liet me weten over deze actie.

En @aumelle, mij is altijd verteld dat ik met mijn vluchten (Cathay en Emirates) geen punten kon sparen omdat deze via Australian Backpackers geboekt zijn en dit speciale goedkope backpackers tickets zijn die alleen beschikbaar zijn via Aus Backpackers. Zou zoiets waar kunnen zijn?
 
@aumelle
We zitten hier op een site voor mensen die naar Australie willen emigreren toch? Dan is het redelijk om te verwachten dat ze binnen enkele jaren in Australie zullen wonen. Dan heb naar mijn mening meer plezier aan QFF dan aan EK Skywards, want EK vliegt niet binnen Australie. Wat is dan het nut van EasyJet? Ik zou persoonlijk zowiezo nooit mijn punten gebruiken op een budget carrier, aangezien 90% van je ticket price belastingen zijn die je toch in cash moet afrekenen. En waarop baseer je dat het met Qantas zoveel moeilijker is om je punten te gebruiken? Is dat op basis van eigen ervaring of op basis van internetfora waar mensen samenkomen om te klagen. Je geeft zelf al een voorbeeld van hoe je punten kunt gebruiken (seat selection), dus lijkt mij toch niet heel moeilijk.
 
@slatsr, Skywards is handig voor alle familieleden van geëmigreerde Nederlanders die af en toe op bezoek komen. En nee hoor, je hoeft niets bij te betalen voor Easyjet vluchten die je met punten boekt en er is meestal genoeg beschikbaarheid (itt Qantas). De beste 'points for $ value' met Qantas haal je uit business class upgrades maar zelfs die zijn tegenwoordig niet eens meer gegarandeerd tot aan de gate (en uiterst moeilijk te krijgen als je geen gold/platinum member bent). Ik spreek hier uit eigen ervaring.

@Gwen, ik heb in het verleden ook 2x actie tarieven van Cathay geboekt die idd geen recht gaven op punten. Jouw optie gaf mij echter Qantas Q-class waarbij je 'gewoon' recht zou moeten hebben op de discount economy punten.

@sidonia, ik zou die weflycheap idd benaderen om te kijken voor je goedkoopste opties, hun spotters fee lijkt me heel redelijk. Ik kijk zelf altijd via kayak.co.uk.
 
Met QFF kun je veel punten via andere activiteiten dan vliegen verdienen, dat is hoe veel mensen hier hun awards verdienen. Vwb vluchten boeken zijn er wat beperkingen, maar er zijn heel veel mensen die wel vluchten boeken. Ik heb zelf een paar jaar terug 2 keer 2 domestic returns geboekt met mijn KLM punten, geen enkel probleem. 4 maanden geleden heb ik mijn hotels met punten geboekt. Als je bovengemiddelde value for points zoekt dan wordt het wat moeilijker, maar dat is logisch. Maar als je de gemiddelde value van zo'n 70c/pt accepteert dan is er heel veel mogelijk in Australie. Daarnaast kun je met Skywards geen status credits opbouwen op domestic vluchten, dus als je veel reist voor je werk dan weet ik wel wat ik zou prefereren. Daar is zelfs Australian Business Traveler het mee eens.

Maar uiteindelijk hangt het van je persoonlijke situatie af en ieder moet dat maar voor zichzelf afwegen.
 
mmm ben er nog niet echt in thuis, maar van horen zeggen: ik hoorde laatst van iemand die zei dat je punten Virgin en Singapore Airlines vluchten kunt combineren, en dat je bij Virgin ook vluchten van meer dan 1 persoon op 1 naam kunt zetten. Zo had zij meteen platinum status bij Virgin toen ze met haar gezin op en neer naar Nederland waren gegaan. Of is dat iets heel anders?
 
mmm ben er nog niet echt in thuis, maar van horen zeggen: ik hoorde laatst van iemand die zei dat je punten Virgin en Singapore Airlines vluchten kunt combineren, en dat je bij Virgin ook vluchten van meer dan 1 persoon op 1 naam kunt zetten. Zo had zij meteen platinum status bij Virgin toen ze met haar gezin op en neer naar Nederland waren gegaan. Of is dat iets heel anders?

Bedoel je dit?

http://www.singaporeair.com/LMD-EDM/edm/virginaust-mar14/kf/KF_static3.html
 
Back
Top