Aktie Vliegreizen !!!!!

Misschien als je MA boekt dat MA de gehele route verzorgt.. Wij hebben destijds KLM geboekt en gelukkig verzorgden zij de halve route: AMS-KUA en KUA-AKL werd door MA verzorgd  :up: Afgelopen jaar zijn we met SA naar Oz gevlogen.. TOP! Vond Cathay trouwens ook goed..
 
Het is inderdaad altijd opletten met wie je vliegt, van wie het ticket is wil niet zeggen dat ze zelf vliegen. MH heeft een samenwerking met KL maar dan moet je zorgen dat je op de MH 16/17 terecht komt. KL heeft naar Azië namelijk oude kisten.

En dat geldt inderdaad ook voor Qantas met BA samen.

Singapore Air en Malaysia zijn gewoon de maatschappijen met de beste service.
 
Mijn moeder vloog in januari met Malaysia en dat was ook een redelijke oude kist, rammelde nogal vonden ze...(de passagiers..) Vooral het stuk vanaf Kuala Lumpur naar Melbourne...
Maar het is een feit, de service is prima!
 
Mijn vorige vlucht met Korean Air was de beste die ik ooit heb gehad, zelfs als ik het niet hebben van eigen schermpjes daarbij reken. Volgens mij ligt het vooral aan hoe vol het vliegtuig is. (en het stopover hotel was ronduit decadent luxueus!)
Als een reis op alle trajecten nog niet voor 25% vol zit, de service is zeer goed en vriendelijk en alles loopt lekker op tijd, dan heb ik een super vlucht! Lekker slapen op de midden banken, geen rijen voor de toiletten etc.

Dat heb ik veel liever dan een volle SA vlucht met schermpjes. En ik betaal nog honderden dollars minder ook.

Inderdaad, ik vond KLM (ooit gevlogen tussen Ams en Sin) echt heel slecht (en vol). De rest van de reis was Qantas en dat was een verademing!

Ik zou zeggen: kies gewoon voor de beste prijs, en je kunt nog wel eens verrast worden! (en natuurlijk voor een gewone, respectabele maatschappij. Maar tussen Australie en AMS zijn er geen louche maatschappijen)
Ben benieuwd wat China Airlines me in Augustus gaat bieden.......

Iedereen veel vliegplezier!

Henriette
 
Hi Jet,

Heb wel horen zeggen dat China Airlines verreweg de slechtste maatschappij is die je maar kunt krijgen.
Ik wil je niet op de kast jagen maar het werd mij afgeraden. Dus ik hoop dat jij andere ervaringen hebt.
Want natuurlijk wens ik je een perfecte reis toe.
Overigens zou ik hem wel nemen voor het tarief waar jij voor vliegt. Maar ik kon hem krijgen voor bijna 1900 dollar all-in.
En daar wil ik het dus niet voor doen.

Iemand trouwens ervaring met Air France via Singapore?

Mariette
 
:grin: China Airlines heeft zijn interieur aangepast aan haar bevolking.. beetje krap allemaal! Ben ooit met ze naar Bangkok gevlogen en zat naast een man van tegen de 2 meter.. och erm! Maar goed, je zit en wordt gevlogen bovendien hebben ze wel lekkere noodlesoepjes..

Heb nu voor september een leuk tarief vanaf AMS richting BNE 956 (retour) over Seoul
 
[quote author=kookaburra link=topic=4835.msg112604#msg112604 date=1204197048]
Heb nu voor september een leuk tarief vanaf AMS richting BNE 956 (retour) over Seoul
[/quote]

Hoeleuk? :?

Wij vliegen ook in september, maar ik heb tot nog toe niets leuks kunnen vinden?
 
of is 956 de prijs?
voor dat geld kan ik ook ongeveer met emirates vliegen en is betere verbinding en prima service
 
ja, 956 euro met Korean.. idd een lange tussenstop maar voor ons (met baby) lekker om even paar uurtjes te slapen in Seoul. Emirates vliegen vanaf Dusseldorf (toch?) , Korean vanaf Amsterdam.
 
Ik vind het persoonlijk ook niet erg om een paar uur tussenstop te hebben, je boekt een airside hotel en gaat lekker douchen en slapen. Het enige is dat ik dan toch meestal de neiging heb om de stad te gaan bekijken. Heb dat in Hong Kong en Kuala Lumpur gedaan, maar de volgende keer ga ik echt gewoon  :sleep:!

Met emirates ben je toch ook zo'n 2-3 uur langer onderweg? Hoe is emirates (beenruimte, service, schermpjes) eigenlijk vergeleken met Cathay of Malaysia? Iemand ervaring? En dezelfde vraag voor Korean?
 
Kan emirates niet vergelijken omdat ik geen andere ervaring heb.
Maar wij waren erg tevreden qua service en ruimte. Bovendien vindt ik het zelf prettiger om 3 stukken van ongeveer 7 uur te vliegen dan 2 stukken van 10(maar dat is persoonlijk.

De genoemde prijs klopt!! maar daar moet ik vanaf tellen huis naar Amsterdam is 160 km, naar Duesseldorf 40 km.
En ik gok dat er tegen de zomer nog aanbiedingen komen voor september??
 
Ja, dan is dusseldorf is veel betere optie!  :up: we hebben overigens nog niet geboekt.. zit ook nog op akties te wachten ;-) maar vond het wel een goeie prijs van korean. Zeker ook omdat we op bris aan willen vliegen en vanuit auckland terug... suc6 en keep me posted!
 
Je kunt ook een ticket kopen vanaf Amsterdam en dan vlieg je meestel eerst met Lufthansa naar Frankfurt of Dusseldorf of met BA naar Londen ofzo.

Luchtvaartmaatschappijen uit het middenoosten zoals de Emiraten, Royal Jordanian en Qatar Air zijn heel goed, en voordeel, ze hebben weinig vliegtax.....
 
Je hebt dan wel vanaf juli de 50 Euro extra te pakken vanaf Amsterdam! die ontloop je via Dusseldorf.

Ik heb op die site gekeken van Travelocity(?) waar mensen commentaar kunnen geven, en ik moet zeggen dat de commentaren mij niet tegenvielen van China Airlines. De seat pitches zijn niet anders (minder) dan van andere maatschappijen waar ik mee gevlogen heb en de service is vriendelijk en het eten goed?

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zijn niet alle lange vluchten verschrikkelijk? Ik hoop altijd maar dat het vliegtuig niet zo vol zit, dat vind ik de beste bonus. En ik ben dan wel benieuwd Mariette, waarom iemand jou China airlines heeft afgeraden? Deze vliegen echt al jaren op Amsterdam en ik ga ervan uit dat ze dat niet zouden doen als ze niet aan de normale vereisten voldoen.....ik weet hoe "streng" ze daar zijn (en overal in de "westerse" wereld). Voor $1465 doe ik niet moeilijk  :up:

Mijn huisgenoot gaat eerst in mei, dus hij zal het me wel uitgebreid vertellen. Maar dan nog, op de ene vlucht zetten ze weer andere toestellen in dan op de andere.....

Gelukkig ben ik geen 2 meter!

Henriette
 
Zou het kunnen zijn dat die informanten China Airlines (Taiwan) verwarren met Air China (Volksrepubliek China)? Eerste heeft een goede reputatie, de ander een wat wisselende....?

Ik kijk altijd op www.airlinequality.com voor dit soort dingen - goede bron van informatie, en meningen van mede reizigers.

Sunburnt
 
Oude post maar nog goed te gebruiken dacht ik zo..

Er is weer n super actie voor vluchten van Ams naar Perth, Melb en Syd (retour).
Zie dit bericht:
http://www.weflycheap.nl/vliegtickets/mega-goedkoop-vliegen-naar-perth-melbourne-sydney/

Hoi
Ik gelijk kijken voor mijn ouders............maar weet niet zeker of het allemaal klopt

Summary of travel
Amsterdam to Melbourne
having 4/11/2014 - Wed 04/02/2015
Departure: Arrivals at 11/06/2014
Return: Departures on 05/02/2015
1 Pass: Return

View flight details

  • Reviewer 1: AdultAUD $ 1851.93
    • FlightR $ 1,562.65
    • Taxes and Fees AirlineR $ 289.28
  • Expedia Booking Fee£ 123.00 USD

  • Total: R $ 1,974.93
    All prices are quoted in British Pound .


:)
 
Heb je wel via de Braziliaanse site gekeken? Ik heb het verder niet uitgezocht hoor. Kreeg dit bericht van een vriendin dus dacht, even delen hier!
 
Back
Top