Aktie Vliegreizen !!!!!

Kan nergens one way o.i.d. aanvinken. We vliegen dan dus zeker niet met Emirates, want alle retourtjes daar zijn vele malen duurder dan de enkeltjes van andere maatschappijen. Wat ik tot nu toe gezien heb iig wel.
 
Weet iemand iets over Japan Airlines. is dat wat? Ik wil 2008 3 weken naar nederland. Eigenlijk zou ik dit jaar met kerst gaan maar dat was echt te duur ik ben misschien wel gek maar niet dom dus meer dan 5000AUD voor 2 retourtjes ga ik never nooit betalen.

Na veel wikken en wegen gaat het dus augustus/ september worden. 5 sept dan word ik officieel een ouwe bok. 30 alweer lijkt me leuk om dan mijn verjaardag te vieren met wat familie :p

Bij Japanese airlines kan ik een retourtjes krijgen voor $1820,... p/p :up: :up:
cheers Barry

edit: @#^@%@$!#%$#$@@  :x begint al lekker,.. wil ik die boeking maken, worden al de datums op hun site ineens grijze kruisjes... Misschien nog te ver weg ofzo?? Anyway back to square one..
 
Heb er nog nooit mee gevlogen, maar wel wat over gehoord en het schijnt wel een goede maatschappij te zijn.
 
Hoi Barry, je vliegt wel in dure maanden.
Wij vliegen in Mei voor 5 weken naar NL voor $ 2150,-, wel vanaf Cairns.
Is het niet mogelijk om een vlucht naar Melbourne te boeken en vanaf daar naar NL.
Is altijd goedkoper volgens mij.
Meestal kun je je ticket een jaar van te voren boeken.
Wij zijn bij Flight Centre onze tickets geboekt.

Groetjes Jolanda
 
Tanks Jolanda  :up:
Op die flight centre website was ik nog niet geweest, ik ga daar vanavond is op rond surfen.

Wat betreft de periode, daar staat nog niks van vast. Dus ik zal is rond neuze rond mei.
Wel lekker dicht bij om al in mei naar NL te gaan :lol: Niet dat het veel uit maakt. Famillie in NL is geloof ik 100 maal zo blij dat ze ons weer gaan zien na een dikke 2 jaar... Wij zelf zitten natuurlijk liever 3 weken op het strand van Bali oid  :wink:

groetjes
 
Zijn 3 jr geleden met de JAL van A'dam- Sydney gevlogen en is hartstikke goed, SA kwaliteit als je het mij vraagt, eigen tv-schermpjes, net zoveel keus en ook de spelletjes-mogelijkheid dus alles bijna hetzelfde als singapore airlines.......
wij vliegen juli 2008 voor $ 4500,00 voor 2 personen naar nederland, poe goedkoop is anders he
greetzzzzzzzz
 
Wij hebben donderdag geboekt bij Singapore Airlines van AMS naar BNE op 10 februari voor 1629 euro voor 2 personen incl. tax. Viel me nog niet tegen als je bedenkt dat we over 6 weken vliegen. Als we de dag er voor of er na zouden vliegen zouden we zo'n 300 euro p.p. meer betalen. Toch weer een gelukkie :)


Bij Japanese airlines kan ik een retourtjes krijgen voor 1820,...
cheers Barry

Ik neem aan Barry dat je dit in Australische dollars bedoelt?
 
Hoi Annemiek,

Heb je 2x een enkele reis geboekt of 2x een retourtje? (Voor 2x een retourtje is het wel SUPER goedkoop).

Ik ben aan het zoeken naar een ticket voor mijn ouders - Amsterdam-Sydney retour (heen in April, retour in mei) en het goedkoopste wat ik kan vinden is Singapore Airlines 1119.49 euro per persoon retour.

Iemand nog ideeen?
 
[quote author=Bear link=topic=4835.msg105001#msg105001 date=1197968666]
Weet iemand iets over Japan Airlines. is dat wat? Ik wil 2008 3 weken naar nederland. Eigenlijk zou ik dit jaar met kerst gaan maar dat was echt te duur ik ben misschien wel gek maar niet dom dus meer dan 5000AUD voor 2 retourtjes ga ik never nooit betalen.

Na veel wikken en wegen gaat het dus augustus/ september worden. 5 sept dan word ik officieel een ouwe bok. 30 alweer lijkt me leuk om dan mijn verjaardag te vieren met wat familie :p

Bij Japanese airlines kan ik een retourtjes krijgen voor $1820,... p/p :up: :up:
cheers Barry

edit: @#^@%@$!#%$#$@@  :x begint al lekker,.. wil ik die boeking maken, worden al de datums op hun site ineens grijze kruisjes... Misschien nog te ver weg ofzo?? Anyway back to square one..
[/quote]

http://www.bestflights.com.au/cgi-bin/05_201_e/flights?maindetails=7668

Vanaf $1199 met Japan Airlines staat nog meer op die site zoals

http://www.bestflights.com.au/cgi-bin/210_a_au/flights?maindetails=3074

Hoop dat er wat voor je bij zit.

Cheers
 
Beste mensen,

Ik wil even met jullie delen dat ik weer een goedkoop ticket naar Nederland op de kop heb getikt. Wellicht hebben jullie er iets aan.
Brisbane - Amsterdam retour (enkel $920), vertrek 17 Augustus voor $ 1465 inclusief alles met China Airlines. Het is een jaarticket en datum verandering is gratis. Reisperiode 17/2 tot 27 Mei en 16 aug tot 14 nov. Toeslag voor periode 28/5 tot 15 aug is $250. Je mag ook nog stopover maken in Taipei als je wilt, maar de vlucht sluit goed aan, dus niet nodig.

Dat is erg goedkoop voor dat seizoen (is shoulder season). Ik heb het gekocht op de Flight Centre beurs gisteren, maar wie weet als je ze belt en komt met een mooi verhaal waarom je niet op de beurs was, dan krijg je ze misschien nog voor die prijs!

Ik vond het te goed om het te laten.........

Henriette
 
Bedankt voor de tip, maar ik zit hier in het zwoele Darwin.

Voor Darwin is de truuk om zo snel en goedkoop mogelijk in Singapore te komen, en van daaruit naar A'dam te vliegen.
En dat laatste kan met een beetje geluk voor rond de 1100 dollar via www.bestflights.com.au.

Bart
 
He Henriette,

Was jij kort geleden niet al een keertje naar NL geweest?.
En zo te lezen in Augustus weer. Neem wat goulash kroketten mee voor ons.

[quote author=Bartman link=topic=4835.msg111538#msg111538 date=1203392103]
Bedankt voor de tip, maar ik zit hier in het zwoele Darwin.

Bart[/quote]

Zwoele, zeg maar natte Darwin.
Ik heb de laatste 5 dagen dag en nacht mijn zwembandjes aan. :smile:

Jack :evil:
 
Nou jet,

Ik ben gelijk gegaag maar kon niet beter krijgen dan 1850 helaas dus volgende keer ben ik zeker van de partij, werken of niet (niet dus   :wink:)

Mariette
 
Ben inderdaad november en december in Nederland geweest, maar mijn zusje is zwanger en ik vind het toch wel heel leuk om dan in Augustus de baby te zien (ze is 1 juni uitgerekend). Na 2,5 maand is het meeste gebler misschien ook al wel over , ha ha.

En...ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan voor die prijs!
Lekker hoor...zon flexibel leventje als ik heb!  :up:
 
Hey,

Wij vliegen met Malaysia Airlines via Kuala Lumpur naar Melbourne. Enkeltje € 552,- pp en tax van € 150,- pp dus totaal € 1404,- voor 2 personen.
Het is voor april dus hoogseizoen is wel al voorbij. Nu maken we van de gelegenheid gebruik om nog lekker 1,5 week in Maleisië vakantie te vieren voor we doorvliegen naar Melbourne.
Met SQ kan het ook wel goedkoop maar dan moet he ticket al heel snel geprint worden (soms wel binnen 96 uur) en als je nog niet zeker bent van je reisdatum is dit best vervelend. Als er namelijk wat gewijzigd moet worden moet je een heel nieuw ticket betalen. De tickets die wel weer soepeler zijn in de voorwaarden zijn mij gewoon te duur (emigreren is al vriendelijk voor de bankrekening ;-) ). En Malaysia Airlines is ook heel erg goed. Overigens hebben alle Aziatische luchtvaartmaatschappijen, Qantas en Air New Zealand eigen schermpjes.
De JAL is overigens ook heel goed maar volgens mij moet je als je die boekt vanuit Australië naar Nederland in Tokyo Narita overnachten omdat die niet aansluit of is dat tegenwoordig niet meer?

Groetjes,
Arina
 
[quote author=Aatje link=topic=4835.msg111705#msg111705 date=1203499299]
Overigens hebben alle Aziatische luchtvaartmaatschappijen, Qantas en Air New Zealand eigen schermpjes.
[/quote]

Dat dacht ik ook, maar blijkt niet altijd waar te zijn. Vrienden van ons zijn in januari van Amsterdam naar Melbourne gevlogen met Malaysia Airlines. Het bleek dat ze de eerste vlucht (AMS>Kuala Lumpur) in een KLM toestel vlogen waar nog geen eigen schermen aanwezig waren. Belachelijk eigenlijk op zo'n lange vlucht!
 
Klopt! KLM verzorgt het eerste stuk... drama... schaam me soms echt voor "onze" luchtvaartmij! We zijn potdorie het langste volk ter wereld en juist de KLM heeft zo'n beetje de minste beenruimte  :x Ik vlieg dus weinig tot nooit meer met KLM, ze zijn vaak nog duur ook..
 
De Kejj Ellll Emmm verzorgt niet altijd het eerste stuk hoor. Wij zijn vorig jaar met MA gevlogen en hadden 'gewoon' een MA toestel.
Ik vond SA overigens de beste service bieden.

Mijn man heeft ooit met Quantas gevlogen en heeft het eerste stuk naar Azie (ben even kwijt waarheen precies) in een brak B.A. toestel gezeten  :x
 
Back
Top