An, Steve & Tomas: 6 november vertrek naar Melbourne

Hi

Zou ook wat kilo's bij kopen dat kan bij SA als je emigreert, wat Chantal al zegt je kan 10 kilo bij kopen voor 55 euro en krijgt er van hun nog 10 kilo extra bij.
Je mag ook nog 7 kilo handbagage meenemen. Hopelijk krijg je het niet te warm in het vliegtuig met al die kleren aan.
Nogmaals goede vlucht :up:

Wij hadden ook nog wat bagage wat niet meer in de container paste en teveel was om nog met het vliegtuig mee te nemen. Wij hebben het toen nagezonden met TNT.
Bij ons ging het om 3 grote dozen helemaal afgeladen met (zware) spullen.
Met het verhuisbedrijf zouden we 1100 a 1300 Euro zijn kwijtgeweest en nu maar `150 Eusries

Overigens een heeel goede reis toegewenst en vast veelplezier en succes Downunder.

Mariette

[quote author=Lilygirl link=topic=6473.msg102146#msg102146 date=1194350849]
Ze zouden hier al moeten zijn...... :lol: spannend!!!
[/quote]

Nee hoor ze zijn gisteren naar Amsterdam vetrokken, maar vlogen pas vandaag.

oke, nou zijn ze er echt wel, heb ze nog niet gezien.... :p zullen ze de jetlag proberen kwijt te raken?

Yes, terug online!
Wat voelen we ons toch verloren zonder internet!
Ok, update in een notedop: goede vlucht gehad, geen problemen gehad met overgewicht (wat de baggage betreft toch  :smile: ), geinstalleerd in ons vakantiehuisje, papegaaien in de tuin , al bijna over de jetlag en straks naar het strand. Alles ok dus hoewel ik wel wat last heb van heimwee. Zal wel overgaan zeker, hopelijk?  :|

Pauline, ik pm je straks. Net terug online dus het is hier een strijd om te internetten.

groetjes,
An

ha, fijn dat het goed gaat! doe maar lekker rustig aan en als je wilt uithuilen, kom maar, heb brede schouders en nog meer zakdoekjes (hollandse!!!).

liefs Pauline

[quote author=AnSteveTomas link=topic=6473.msg102327#msg102327 date=1194653273]
Alles ok dus hoewel ik wel wat last heb van heimwee. Zal wel overgaan zeker, hopelijk?
[/quote]

Hey An,

Blij te horen dat jullie de trip goed overleefd hebben. Je hoeft zeker geen heimwee te hebben hoor. Heist is nog net hetzelfde als wanneer jullie hier waren :wink:. Alleen, als ik voorbij jullie (vroegere) straat rijd, heb ik er toch een ander gevoel bij... Tijdens mijn laatste looptraining ben ik, uit nostalgie, nog eens langs jullie ex-huis gelopen en ik kan zeggen, het staat er nog :). Momenteel is het weer hier behoorlijk somber. Dus geniet maar met volle teugen van wat de Aussie zomer jullie te bieden heeft.

Groetjes,
Brecht

Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat!
Nu al online....dus dat is goed gegaan met die computer van Dell. Nou veel succes en plezier met alle regeldingetjes en het zoeken naar een woning. Lekker een eigen plekje vinden, jullie eigen meubeltjes aanschaffen zodat je je snel thuis voelt.

Groetjes Chantal

Goed om te horen dat jullie alles goed is vergaan. Geniet lekker van alles wat er op jullie pad kom. En het heimwee kan ik me wel voorstellen. Er komt denk ik zoveel op je af.

Ik denk dat als je je eigen plekje hebt en je je kan settelen, het wel goed komt.

Groetjes Lisette

hoi An, ik ben je niet vergeten hoor! heb het razend druk.... bel je gauw!
Hebben jullie al vervoer?

groetjes Pauline

hoi An, ik ben je niet vergeten hoor! heb het razend druk.... bel je gauw!
Hebben jullie al vervoer?
groetjes Pauline
Hey Pauline, jaja, vervoer is in orde. We zijn vandaag nog vlakbij jullie huis geweest: gaan zwemmen in de luchtballon, aka Centenary pool in Kilsyth.  :smile:
Tot binnenkort!

Voor de rest is alles op z'n poten aan het komen en beginnen we ons hier goed thuis te voelen. Wat een mooi land is dit toch!

groetjes,
An

Hai An,

Hoop dat je heimwee van korte duur is! Maar het is dan ook wel even een heeeel andere wereld hè. Alles komt goed ;-)!

Thanx!

Die eerste week vond ik emotioneel heel erg zwaar, een echte shock to the system.
Had ik niet zien aankomen.
Ondertussen zijn we hier een week, en heeft de heimwee plaats gemaakt voor een algeheel gevoel van luiheid. Zalig!  :beach:

[quote author=AnSteveTomas link=topic=6473.msg102723#msg102723 date=1195179153]
......een algeheel gevoel van luiheid. Zalig!  :beach:

[/quote]

Gelukkig! :)

Back