Announcement of the new Skilled Occupation List (SOL)

lobsters

Account Inactief (eigen verzoek)
Hallo allemaal,

De nieuwe SOL is bekend gemaakt!

http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/pdf/new-list-of-occupations.pdf

Groetjes van de opgeluchte Lobsters :lol:
 
Let wel even op de volgende bewoording

It is intended that this list of occupations will form the new Skilled Occupation List, proposed
to come into effect from 1 July 2010.

Het staat echter op de immi website, dus ik ga ervan uit dat dit dan al vrij zeker is.
 
http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/whats-new.htm

Even voor de duidelijkheid...
 
Joehoeee Social Worker staat er nog op!!
Niet dat ik daar nu iets aan heb, want tegen de tijd dat ik mijn visum aan zou vragen is de lijst waarschijnlijk al weer 10x veranderd.. Maar toch goed om te weten dat we nog in demand zijn
cool.gif
 
Wij zijn ook blij dat Social worker er nog op staat! Er zijn zoveel beroepen van de lijst afgehaald dat de lijst die er nu is wel als een soort "harde kernlijst" kan worden beschouwd hopen we.
 
Pfoe, dat was even met een knoop in mijn maag kijken, maar idd. gelukkig staat social worker er nog op!!! Nu maar hopen dat dit ook betekend dat het sneller behandeld :grin: wordt ipv over drie jaar! :angry:
 
Gelukkig Johan doet de test vandaag dus niet voor niets General plumber staat op de nieuwe SOL.
:applaus: :happysun: :dance: :cheer: :cheers: :clap2: :dancing: :happy: dat was het wel zo'n beetje
 
Ik weet niet wat ik zie!! Nu al de nieuwe lijst! Motor-mechanic staat er op ,jipie!!!!
grin.gif
grin.gif
 
jippie! beroep staat er op!

nu die verdomde skills assessment nog in orde krijgen...pfffffffff
 
Jemig wat @#$%&! Inderdaad, wat nu...?!

In ieder geval gefeliciteerd voor iedereen die wel (weer) op de lijst staan! Zelf durfde ik bijna niet te kijken maar 'we' staan er nog op: Refrigeration- and airconditioning mechanic!

Ik hoop dat er voor vele goed nieuws is :up: En sterkte voor iedereen wiens beroep niet meer op de lijst staat :cry:

:smile:
Marika
 
Super dat zoveel van jullie beroepen erop staan zeg!

En balen Steef, dat het van jou er niet op staat. Veel succes met zoeken naar andere mogelijkheden.

Groet,
Annemarie
 
Mijn beroep "printing machinist" staat er niet meer op. En ik was juist begonnen voor een skilled independent te verkrijgen.... diepe zucht
 
inderdaad héél erg als je beroep er ineens niet meer op staat!!!

succes in het zoeken naar mogelijkheden en duimen dat het er misschien nog op komt bij het herzien van de lijst :up:

Mijn beroep staat er dan wel op, nu die verdomde skills assessment nog in orde krijgen...
 
Back
Top