Even een soort van 'rookie-question'. Klopt het dat de (nationale)MODL + ENSOL niet meer terugkomen en dat je dus moet kijken wat je kan doen met de SOL?
We staan er niet meer bij, BOLLOX!
Sjeeeee.... de nieuwe lijst is er.
Gefeliciteerd voor alle mensen die er nog / of nu wel op staan!
Maar ik voel heel erg mee met diegene die er niet op staan. ( Marie-Dan hoe zit het met je baan aanbod....? Niks meer van gehoord neem ik aan? Wat raar!@!! )
en Steef,ook mooi kl*te voor je :-(
Ook al zoiets irritants. Heb je heel de aanvraag dan voor niks gedaan?Ik ben een docent die lesgeeft in timmeren en meubelmaken. docent en timmerman staan op de nieuwe sol. meubelmaker staat niet meer op de sol en je raad hoe ik een aanvraag heb ingediend!!!!! als meubelmaker :evil: al die moeite voor niets verlopig!! ben blij dat in Bonaire kan afkoelen :grin:
Even een soort van 'rookie-question'. Klopt het dat de (nationale)MODL + ENSOL niet meer terugkomen en dat je dus moet kijken wat je kan doen met de SOL?
Gefeliciteerd aan iedereen die (nog) op de nieuwe SOL staan :grin:
Voor degene die er niet (meer) op staan... :| hou de moed erin...nu de SMP's afwachten...ik voor jullie!
Voor zover ik weet blijft de ENSOL bestaan. Deze lijst wordt gebruikt door werkgevers. Voor meer info zie:
http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/1121i.pdf
Godsiemikke wat raar he! Ik bedoel, duidelijk dat het beroep van Dan nodig is, want er zijn vacatures en ze willen zelfs NL-ers aannemen, maar op de lijst staan jullie niet.
Heb je die zaak al vaak gemaild of ze al een antwoord hebben....? Anders nog maar eens aan hun oren trekken niet? ( bellen nog beter? )
Het zijn net de mensen van marktplaats : enthousiast reageren, maar daarna hoor je niks meer van ze :?
( sorry voor de lullige vergelijking :wink: )
Ik hoop 't Steven....als ze nu maar geen rare dingen uit gaan halen door bv in een keer een hele groep al lang lopende aanvragen te skippen. :|
Dat is mijn grote angst op dit moment...