Aussie $ zakt!

Met de ING betaal je geloof ik Max 500 euro aan transferkosten. Met een minimum van 50. Daarnaast nog koersverlies. Ozforex rekent maar 15 dollar per transfer. En je kunt vooraf precies berekenen welke koers ze geven.
 
Heb goede ervaringen met Tranzfers/Ozforex. Gebruikte in het begin gewoon ABN Amro of NAB voor transacties maar Tranzfers is veel goedkoper en heeft betere exchange rates
 
Ik heb onlangs vanuit belgie kbc overgeschreven naar nab (5000 euro) dat kostte mij 13,13 euro voor transactie bij kbc maar wel met enkele punten koersverlies. Op xe stond de koers 1,44 en ik heb maar 1,42 gekregen bij de transfer.
 
Voorlopig zit het er even niet in om geld over te schrijven heb net 4 retour tickets Melbourne gekocht aan 945 € . Super excited om terug te komen en onze visa te laten valideren, verder hoop ik dat de rest vh gezin ook zo over Australie denkt als ik !
 
Ik heb van de week wat overgemaakt met Ozforex. Werkt goed en een betere koers kan je denk ik niet krijgen.

Aangezien je het geld naar een bank in Londen overboekt hoef je geen transfer kosten te betalen. En de deal die je afsluit op internet bij Ozforex is
de koerst die je gegarandeerd krijgt. Ik kreeg 1.4199. Niet slecht als je ziet dat je maar 1.36 bij een wisselkantoor krijgt en 1.22 op schiphol
 
lekker joh! Ik ga niet uitrekenen wat het ons had gescheeld, dan wordt ik niet lekker denk ik, aan de andere kant, hebben we wel al anderhalf jaar een schitterend huis wat al meer dan een ton in waarde is gestegen, zo praat ik mezelf weer gelukkig hahaha. Maar toch, het is echt prut als je je geld nodig hebt en de koers is triest.Dus jij bent er goed van afgekomen Guido76
 
Bugger, laatst toch een bedrag overgemaakt op 1.44, had ons paar duizend gescheeld...ach ja, niks dat we nu nog kunnen doen :)
 
Hè hè eindelijk krijg je nu 1,50 voor een euro vorig jaar in Australië kregen wij 1,13. Was wel een dure vakantie. Ik wil graag geld over maken van Nederland naar Australië en heb me geregistreerd bij ozforex. Is dit wel een goede? Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hi Smoothie, Ja ik heb ervaring met Ozforex. Ik heb recentelijk 2 keer geld overgemaakt met hun.

Het werkt echt fantastisch. Hoe hoger het bedrag, des te betere koers je krijgt. Hun koers ligt ongeveer 2 cent lager dan de actuele marktkoers.

Je sluit online de deal, maak het geld over en 1 a 2 dagen later staat het op je Australische rekening. Het bedrag wat bij het afsluiten is vastgelegd is ook
daadwerkelijk het bedrag wat je op de Aussie rekening krijgt. Geen hidden fees of transferkosten.

Je kunt het geld vanuit NL storten op hun account in London. Dit is een EU transactie en NL banken rekenen daar geen fee voor.

Ik denk dat je nergens een betere exchance rate zult krijgen.
 
Ik maak gebruik van Tranzfers, de dochter onderneming van OzForex (omdat ik niet zo'n grote bedragen overmaak) en heb er goede ervaringen mee.
 
Back
Top