Aussielover goes Down Under

3de update:

Ik kreeg gisteren van de Central Queensland University te horen dat er een brief naar mij en naar de Queensland Nursing Council gestuurd is waarin staat, dat Miss de Boe geslaagd is voor alle onderdelen van het programma van de "Competence Assessment Service". :win1:

dat betekent?
IK KRIJG MIJN LICENTIE ALS REGISTERED NURSE HIER IN QUEENSLAND !  :cheer:

dat betekent?
Dat het nu, als het goed is, niet lang meer duurt dat mijn aanvraag voor een
Temporary Business(Long Stay) Visa, subclass 457 zal worden afgerond en ik eindelijk hier legaal kan wonen en werken. Yiehaa !  :w00t:

Today is the start ot the rest of my life !  :sunny:

Ingrid.

Is er een verpleegster in de zaal??? :-D 

Good stuff!!!!  Well done......eindelijk!

Syl :)

"Is er een verpleegster in de zaal??? :-D  " Foei ! Wilt u niet zo vloeken ? :yellowcard: Verpleegster? Nee, dat is dus een Enrolled Nurse ! Ik heb het hoogste niveau wat men noemt verpleegKUNDIGE, Registered Nurse.  :teacher:

"Good stuff!!!!  Well done......eindelijk!" Ja, goed he ?!  :-D Het werd ook wel es tijd  !

grts,

Ingrid.

Woooohoooo!! Gefeliciteerd!!!!!!  :lol:

Mijn moeder gaat ook een soort refresher course doen, ook om haar engels weer op niveau te krijgen!

Ze komen trouwens vanmiddag aan! En mijn broertje ook! Logeren twee weken bij ons, in die tijd een huis zoeken enz!

Hoi Ingrid,

Proficiat met het behalen van je "verpleegster" diploma  :evil:
En krijgen we ook een afstudeerfuif??

groetjes Rob

[quote author=Aussielover link=topic=899.msg22861#msg22861 date=1123114700]
...Dat het nu, als het goed is, niet lang meer duurt dat mijn aanvraag voor een
Temporary Business(Long Stay) Visa, subclass 457 zal worden afgerond en ik eindelijk hier legaal kan wonen en werken. Yiehaa !  :w00t:
[/quote]En dus dat je op vakantie naar NL kunt zonder zorgen dat ze je misschien niet meer binnenlaten in Aus! Gaat dat nog lukken in een paar weken?

Gefeliciteerd!

"Is er een Kundige verpleegster in de zaal" :-D hihi....ik bedoelde het goed hoor Ingrid  :) :cheer: Ga je het vieren?

Groetjes
Syl

[quote author=BlizzardofOz link=topic=899.msg22864#msg22864 date=1123116933]
Geweldig nieuws Ingrid! Gefeliciteerd!  :happysun:
[/quote]

Ja, dank je ! Goed he ?! Ik ben zo blij- ZOOO BLIJ !!! tralalala !  :dance:

"Woooohoooo!! Gefeliciteerd!!!!!!" Ja dank je !  :bis:

"Mijn moeder gaat ook een soort refresher course doen, ook om haar engels weer op niveau te krijgen!"
Good on her ! She'll be apples, matey !  :wink:

"Ze komen trouwens vanmiddag aan! En mijn broertje ook! Logeren twee weken bij ons, in die tijd een huis zoeken enz! "
Kortom: full house !  :group: gezellie !  :)

:later:

Ingrid.

[quote author=Rob link=topic=899.msg22870#msg22870 date=1123126048]
Proficiat met het behalen van je "verpleegster" diploma  :evil:
[/quote]
:naughty: naughty boy !

[quote author=Rob link=topic=899.msg22870#msg22870 date=1123126048]
En krijgen we ook een afstudeerfuif??[/quote] Ja, leuk, maar dan wel nadat ik terug in Australie ben gekomen !  :plane:

Eerst ga ik even van mijn welverdiende rust en vakantie genieten !  :stupid2:

Ingrid.

[quote author=Hans de Visser link=topic=899.msg22873#msg22873 date=1123126644]
En dus dat je op vakantie naar NL kunt zonder zorgen dat ze je misschien niet meer binnenlaten in Aus! Gaat dat nog lukken in een paar weken?[/quote!]

JA ! Dat is weer een heel verhaal apart. Ahum...

:blahblah: Ik nam kontakt op met mijn sponsor Nurseworldwide en wat blijkt ? Mijn ketaktpersoon werkte er dus inmiddels niet meer ! :-o What a shocker ! Dus ik krijg tijdelijk  iemand anders tot mijn ketaktpersoon is vervangen. Nah ja! Leuk dat ik ook zo op de hoogte was gesteld - not !  :?

Ik ben dus naar DIMIA geweest en mijn case officer heeft per telefoon haar toestemming gegeven om mijn bridging visum te veranderen van klasse A naar klasse B waarmee ik Australie in- en uit mag reizen.

Maar dan moet ik dus 1 week voor vertrek terug gaan naar het DIMIA kantoor en form 1006 inleveren, wat ik afgelopen dinsdag dus al bij me had ! Want, zo zei ze, ik kon inmiddels misschien wel mijn temporary business visum binnen hebben.

Ik dacht nog, nou da's wel heel optimistisch, maar toen had ik dus woensdag kontakt met mijn uni en kreeg dus dat goede nieuws te horen !

Is het nog te volgen ?  :lol:

Dus..  om dit lange verhaal af te ronden.. ik ga sowieso voor 4 weken naar Nederland hetzij op een bridging visa ofwel met een temporary visa op zak !
:plane: Yiehaa!  :cheer:

[quote author=Hans de Visser link=topic=899.msg22873#msg22873 date=1123126644]
Gefeliciteerd[/quote!]

Ja dank je !

Ingrid[/quote][/quote]

[quote author=Ton en Ineke link=topic=899.msg22875#msg22875 date=1123135396]
Gefeliciteerd !  :up: :cake2:
[/quote]

:bis: dank je ! Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben dat het na zoveel bloed ,zweet en tranen dan toch echt allemaal goed gaat komen !  :-D

Cheers mate and matey !  :cheers:

Ingrid.

[quote author=Syl link=topic=899.msg22877#msg22877 date=1123135634]
"Is er een Kundige verpleegster in de zaal" :-D hihi....ik bedoelde het goed hoor Ingrid  [/quote]  :oops: hihi.. no worries matey ! 

[quote author=Syl link=topic=899.msg22877#msg22877 date=1123135634]
Ga je het vieren?
[/quote]
Ja altijd ! Any excuse for a party !  :mrgreen:

Maar ik ga eerst mijn reis naar Nederland voorbereiden ! Ook heeel vervelend !

:bye:

Ingrid.

[quote author=M5 link=topic=899.msg22878#msg22878 date=1123136470]
Gefeliciteerd,Toppie :up:
:cake2: :clap2:
[/quote]

Ja, dank je ! 

Ik las dat jullie ook de stoute schoenen aantrekken en gewoon alvast naar Australie afreizen in afwachting van het een natuurlijk dan ook het ander !!  Goeie !  :up:

:sunny:  :beach:

greets,

Ingrid.

[quote author=Bawurra link=topic=899.msg22896#msg22896 date=1123141861]
:happysun: :happysun: :happysun:

GEFELICITEERD :up:

:happysun: :happysun: :happysun:
[/quote]

:humble: dankudankudanku ! Ik ben altijd blij met zoveel zonneschijn en om zo in het  :sunny: te worden gezet !    :wink:

greets,

Ingrid.

Back