Aussielover goes Down Under

Ingrid, gefelicteerd meid!! :happysun: :happysun: :happysun:

Op naar een welverdiende vakantie!!

Groetjes Lin

"Op naar een welverdiende vakantie!!"

Ja en op naar heel veel welverdiende taarten en paprika chips en Nederlandse bierties  :drink:

Ik heb in die vier weken vakantie namelijk drie verjaardagspartijtjes, inclusief de mijne! Yiehaa!  :happy:

:bye:

Ingrid.

[quote author=Ineke link=topic=899.msg22921#msg22921 date=1123147622]
Great well done and!!!!  :congrats:

Gr Ineke   :up:
[/quote]

Ja dank je ! De gedachte dat ik uit Nederland terugkeer naar een visum en een baan houd me wel weer even zoet !  :baby:

:-D

Ingrid.

:-D  Oh oh die paprika chips toch! Ben maar blij dat ik die nooit lekker gevonden heb!

4de update:  :computer:

Op donderdag 18 augustus 2005 heb ik dan mijn felbegeerde registratie en speld als Registered Nurse hier in Queensland gekregen.

Ik ben dinsdag 23 augustus op een vlucht van Brisbane naar Singapore naar Amsterdam vertrokken en afgelopen woensdag 21 september weer terug in Brisbane aangekomen.

Ik belde  :call:  vandaag mijn case manager om haar te vragen wat de stand van zaken met mijn visum aanvraag is.. wat blijkt nou?

Ik kreeg op 23 augustus mijn Temporary Business (Long stay ) Visa , subclass 457 toegekend !!     :happy:

Ze had dit doorgegeven aan mijn sponsor, Nurseworldwide, maar die hadden het dus nog niet aan mij doorgegeven !   :sleep:  :error:

Ik belde natuurlijk direct met Nurseworldwide (NWW) en die zei dat men mij een email had toegestuurd waarin men mij vraagt de mij toegestuurde papieren (waaronder een contract) te tekenen, zodat ik maandag 3 oktober kan gaan beginnen te werken.

Huh?  :? Ik heb dus geen email en geen post van NWW ontvangen !  :dunno:

Nou goed. dus morgen ga ik naar het bureau van NWW in Brisbane om het een en ander in orde te maken en naar DIMIA om mijn visum in mijn paspoort in ontvangst te nemen !!

Whoohooo ! :cheer:

Ik begin dus maandag bij het Princess Alexandra Hospital, afdeling Orthopaedie, dezelfde afdeling waar ik mijn stage heb gelopen teneinde mijn registratie te verkrijgen !

U begrijpt..voorloooopig is dit mijn laatste update !  :wink:

Iedereen hartstikke bedankt voor het meelezen, meeleven, de steun en het plezier op deze geweldige site !!   :humble:  :clap2:

groetjes,

Ingrid is Down Under !

[quote author=jufrebekka link=topic=899.msg29253#msg29253 date=1127766747]
Super hoor! Maar ehm... je gaat toch niet opeens weg bij het forum omdat je nu je papiertje hebt?  :oops:
[/quote]

Nee, Rebekka, ik lees vast nog wel es maar dat zal dan meer af dan toe zijn, want ik ga het gewoon razend druk krijgen. Daarnaast heb ik gemerkt dat ik niks meer toe te voegen heb qua inbrengen van informatie voor mede-forummers.

Als ik later in aanmerking kom voor een Skilled Independent zal ik wrsch weer wat actiever meelezen en posten, zo verwacht ik !

Dus ... no worries matey !  :wink:

Ingrid.

[quote author=Aussielover link=topic=899.msg29263#msg29263 date=1127778643]
Daarnaast heb ik gemerkt dat ik niks meer toe te voegen heb qua inbrengen van informatie voor mede-forummers.

Als ik later in aanmerking kom voor een Skilled Independent zal ik wrsch weer wat actiever meelezen en posten, zo verwacht ik !
Ingrid.
[/quote]

Ook van deze kant gefeliciteerd.
Maarre, met al de ervaring die je op gedaan hebt, denk ik dat er veel mensen zullen zijn die je met je expertise goed zou kunnen helpen. Dus samen (denk ik) met veel anderen op dit forum, hopen we je toch vaak van je te horen hoe het gaat daar met je.

Gr. Rene

Gefeliciteerd! En heeeel veel succes!! We zien je wel weer verschijnen!! :up:

Groetjes Lin

@ Annelies: Bedankt, 'oude' RN van een 'oud' Nlse Rn en een newbie QLD RN !  :wink:

@ Ton en Ineke: ja, dank jullie. Ik heb echt zin in die baan, Ik werd vandaag ook echt enthousiast aan de telefoon te woord gestaan  :call: toen ik de nursing manager om mijn diensten vroeg. En wat het nieuwe leven betreft.. ik ben zojuist begonnen met een schone lei en heb er echt zin in !  :cheer:

@ Annemiek: ik mag wel oppassen met al die party's - hips !  :drink:
ik heb ook zoveel te vieren ! echt vervelend  :roll:

@ Rene: ik heb van mijn ervaringen zeer uitgebreid verslag gedaan in mijn eigen topic
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=899.45 

en heb de belangrijkste info op de portal gezet:
http://www.xpdite.net/

maar vrees niet: ik ga mijn best doen om een beetje bij te blijven ! Ik kreeg vandaag weer wat pmmetjes met vragen en die zal ik ten alle tijden zo goed mogelijk blijven beantwoorden. Zo een beetje gerustgesteld !?  :flowers:

@ Lin: no worries matey ! I'll be back !  en ik ga je inderdaad zien want ben ook op Antira's BBQ !  :eatdrink:

cheers!  :doofywave:

Ingrid.

[quote author=M5 link=topic=899.msg30018#msg30018 date=1128078000]

Gefeliciteerd, heel veel succes.

Groetjes Sander :up:
[/quote]

Ja dank je !  :)

Zingt: " Het feest kan beginnen, want ik ben binnuuuuhhh "  :mrgreen: :dancing: :cheer:

uche-kuche ben een beetje blij en enthousiast !  :blush:

groetjes,

Ingrid.

Hoi Ingrid,

heb je mail ontvangen.... :up:

Rest mij nog 1 ding:

GEFELICITEERD EN HEEL VEEL SUCCES MET ALLES!!!!!!!!!!!

Jij bent het goede voorbeeld van de aanhouder wint, je verdient het echt!!!!!!!!!

wie weet als ik in de buurt ben kom ik binnenkort nog eens lang voor biertje........ :p

Gr. Sab

Dank je, Sabien ! Ik heb er echt zin in om maandag 3 oktober 2005 met mijn nieuwe baan te beginnen. Mijn eerste stappen als officieel erkend RN !!   yiehaa!!  :happysun:

Biertje drinken? Tuurlijk, je komt maar hoor !   :cheers:

Ingrid  :stupid2:

He Ingrid,
hoe was je eerste dag??? Jij bent donderdag wel aan een  :cheers: toe! Enne vrijdag ochtend  :coffee: ;)

[quote author=jufrebekka link=topic=899.msg30205#msg30205 date=1128313683]
He Ingrid,
hoe was je eerste dag??? [/quote]

Ja goeeed ! Ik had het razend druk. Ik vond het een beetje chaotisch vandaag. Maar als ik weer een paar dagen verder ben komt dat weer helemaal goed - dan ken ik weer wat patienten ! En mijn collega was blij met mij, zei hij. Ik heb idd vandaag veel kunnen doen.

[quote author=jufrebekka link=topic=899.msg30205#msg30205 date=1128313683]
Jij bent donderdag wel aan een  :cheers: toe! Enne vrijdag ochtend  :coffee: ;)
[/quote]
Hahaha  ! LOL !  :-D

Komt goed ! I'll be there !

Ingrid  :cool:

Back