4de update: :computer:
Op donderdag 18 augustus 2005 heb ik dan mijn felbegeerde registratie en speld als Registered Nurse hier in Queensland gekregen.
Ik ben dinsdag 23 augustus op een vlucht van Brisbane naar Singapore naar Amsterdam vertrokken en afgelopen woensdag 21 september weer terug in Brisbane aangekomen.
Ik belde :call: vandaag mijn case manager om haar te vragen wat de stand van zaken met mijn visum aanvraag is.. wat blijkt nou?
Ik kreeg op 23 augustus mijn Temporary Business (Long stay ) Visa , subclass 457 toegekend !! :happy:
Ze had dit doorgegeven aan mijn sponsor, Nurseworldwide, maar die hadden het dus nog niet aan mij doorgegeven ! :sleep: :error:
Ik belde natuurlijk direct met Nurseworldwide (NWW) en die zei dat men mij een email had toegestuurd waarin men mij vraagt de mij toegestuurde papieren (waaronder een contract) te tekenen, zodat ik maandag 3 oktober kan gaan beginnen te werken.
Huh? :? Ik heb dus geen email en geen post van NWW ontvangen ! :dunno:
Nou goed. dus morgen ga ik naar het bureau van NWW in Brisbane om het een en ander in orde te maken en naar DIMIA om mijn visum in mijn paspoort in ontvangst te nemen !!
Whoohooo ! :cheer:
Ik begin dus maandag bij het Princess Alexandra Hospital, afdeling Orthopaedie, dezelfde afdeling waar ik mijn stage heb gelopen teneinde mijn registratie te verkrijgen !
U begrijpt..voorloooopig is dit mijn laatste update ! :wink:
Iedereen hartstikke bedankt voor het meelezen, meeleven, de steun en het plezier op deze geweldige site !! :humble: :clap2:
groetjes,
Ingrid is Down Under !