Australian Movies

Jaaah,
Heartbreak High, toen studeerde ik nog en ging ik op tijd naar huis om te kijken! En ik heb gisteren nog Flying Doctors gekeken, maar dat valt toch een beetje tegen nar zoveel jaar!
 
Flying doctors en Heartbreak High keek ik ook altijd. Heartbreak werd uitgezonden toen ik de lerarenopleiding biologie deed :D. Flying doctors kijk ik nu ook af en toe. Je kunt zien dat het gedateerd is. Ik krijg er een beetje een nostalgisch gevoel van als ik nu kijk :roll:.
 
Lost said:
Heartbreak werd uitgezonden toen ik de lerarenopleiding biologie deed :D.

Gaf je dat geen angstig vooruitzicht dan, die heartbreak high kids waren geen lieverdjes voor de docenten... :shock: :wink: :wink:
 
Ik heb stage gelopen op een school in hartje Schilderwijk :shock:. Daar kunnen de personages van Heartbreak High nog een puntje aan zuigen 8).
 
Lost, welke school was dat? Ik heb er ook stage gelopen. Erg leuk hoor! Hoewel ik nu in een buitenwijk van Den Haag lesgeef...
 
- "the Bank"

(en ik wist nog een paar)

Wel een heel goed gemakte film. Een van de soort waar je
een paar keer naar kan kijken en nog steeds nieuwe details
ontdekt. Daar zitten Anthony La Paglia en David Wenham in.



:)
Annemarie
 
The Brush Off komt op de tv volgende week. Niet in de bios dus!

Strictly Ballroom is ook een leuke film.
 
CHOPPER! Een 'fictieve' biografie van Mark Reed, een beruchte crimineel uit de jaren '80 die in Melbourne woonde. Niet geschikt voor zwakke magen.
x
 
Al eerder door Bushtucker man genoemd, maar "Getting Square" is zooooo funny (David Wenham in de rol van een 'aandoenlijke' junk, weer eens wat anders dan zijn regal performance in Lord of the Rings!!).

Rabbit proof fence ook een absolute aanrader maar van een heel ander kaliber.

Groetjes
Syl (die meestal noodgedwongen Wiggles & the Hoolie Doolies video's/dvd's bekijkt)
 


Wie weet er nog goeie australische films

Mijn 5 aanraders zijn

1 Wog boy
2 welcome to wagga wagga
3 Muriels wedding
4 you and youre stupid mate
5 strange bedfellows

Groetjes johan
 
Hier heb je er alvast een paar :)

Lost: URL verwijderd. Het topic waarnaar de link verwees bestaat niet meer omdat die gemerged is met een ander topic.

Groetjes
Syl
 
@ Syl,

Goed dat je de aandacht weer eens terug brengt naar de oorspronkelijke thread. Die is sinds 29 sept 2004(!!) niet meer gebruikt.
Hóóg nodig tijd om die weer eens een beetje leven in te blazen.

@ Damhooligan,

Je ziet het, je kan je filmeieren kwijt op een thread waar te kust en te keur aan Ozzie films te vinden zijn.
Ik wil niet lullig doen/zijn, maar met een keer op de "searchknop" drukken, had je al die info kunnen vinden. Nu kan je je hart ophalen!!

Verder moet ik toch een keer gaan zoeken waar sommige films die daar vermeld waren/zijn te verkrijgen zijn.
Ik ken een paar van de films die daar genoemd zijn, maar anderen niet.
Dus toch maar weer terug naar dat draadje.

Bedankt Syl!!

Rene
 
My pleasure!!!  :-D of ik heb een goed geheugen (m.b.t. "threads in the past") of ik hang hier al te lang rond :lol:

Groetjes
Syl
 
[quote author=Rene-L link=topic=3514.msg40762#msg40762 date=1134719619]
@ Syl,

Ik wil niet lullig doen/zijn, maar met een keer op de "searchknop" drukken, had je al die info kunnen vinden. Nu kan je je hart ophalen!!



Rene
[/quote]

Je wil niet lullig doen , maar je bent het wel hahaha :|

Maar effe serieus , ik zie wel dat er 3 films nog niet besproken zijn bv de in australie polulaire ;wog boy . echt lachen, (ze hebben er zelfs al in australie een musical van gemaakt)
En de films you and youre stupid mate en strange bedfellows zijn nog niet zo lang uit , dus ik dacht dat het wel eens een leuke tip kon zijn  :cry:

Maar ja , alles wat ik kan bedenken heeft vaste en zeker al eens iemand anders bedacht.

Volgende keer beter

Groetjes Johan
 
[quote author=damhooligan link=topic=3514.msg40802#msg40802 date=1134752434]
Je wil niet lullig doen , maar je bent het wel hahaha :|
[/quote]

BEDANKT JOHAN.

I love you too!
 
Mijn liefde voor jou is ook nog volop aanwezig :-D

BEDANKT JOHAN.

I love you too!

Mijn liefde voor jou is ook nog volop aanwezig :-D

Rene-l en Damhooligan, die twee moeten we maar een beetje in het oog houden op feestjes :donttell:

Outback jack :evil:
 
:eek:fftopic: :spam:
[quote author=damhooligan link=topic=3514.msg40905#msg40905 date=1134920441]
Mijn liefde voor jou is ook nog volop aanwezig :-D
[/quote]

:flowers:
Rene
 
Back
Top