[quote author=Martin in Gundaroo link=topic=2414.msg25899#msg25899 date=1125314270]
En inderdaad wij hebben slechts zo'n 20 vrije dagen per jaar...met nog wat public holidays.
Niet veel vergeleken met NL, [/quote]
Uuuh, Martin... wij hebben ook "maar" 25 vrije dagen inclusief wat aangewezen dagen erbij. M.a.w. Echt een schokkend verschil is het (niet) meer.
En voor de rest: Aan het einde van het verhaal gaat inderdaad ook in Australie de wekker om 7:00 uur, maar dan is het, als je het een beetje goed uitkiend, wel lekker weer!!
No worries. Gewoon lekker je ding daar gaan doen en vooral genieten. (Hard) Werken is helemaal niet erg, vooral niet als dat leuke resultaten heeft. In Nederland werk je ook hard, maar dan vooral voor de belastingdienst en de verzadigde, ongeinteresseerde maatschappij. Dussss, voor mij ook: Australie is SWEET.
ps. ik woon in een "kak-buurt" en kan uit ervaring zeggen dat hier niet veel bier, noch andere spijzen, met elkaar worden genuttigd. Het is vooral "me me me" en de dikke BMW. Goed te horen van Martin dat dat in Austalie inderdaad (meestal) anders is. En zoals Ineke zegt: eens een L altijd een L, je neemt jezelf per slot van rekening mee, niet waar!?
Phoe, toch een heel verhaal geworden!