Australisch rijbewijs in Nederland

Dus het verschil tussen doorgetrokken en onderbroken strepen is ......

ik weet het nog steeds niet  huh

Ik zie toch niets anders dan bij ons???
Onderbroken mag je dus inhalen als de weg vrij is en is de doorgetrokken streep aan jouw kant mag je dus niet inhalen, de andere kant wel als de lijn onderbroken is.

Groetjes Miiranda
 
[quote author=Jeroen_1 link=topic=2203.msg23134#msg23134 date=1123325794]
Er is geen verschil tussen een doorgetrokken streep en een onderbroken streep (en als dat verschil er wel is dan ontgaat me dat volledig :) .
[/quote]

Zeg uh Jeroen hoelang doe jij het nou al fout :-D  :-D Gelukkig nog geen boetes gehad of misschien krijg je die nog via de post :lol1:
 
Goed nieuws voor de mensen in W.A.: je kunt hier je rijbewijs overzetten zonder theorietest. Vandaag gedaan. Je krijgt alleen een ogentest.

René.
 
[quote author=Jeroen_1 link=topic=2203.msg23177#msg23177 date=1123390471]
Dus het verschil tussen doorgetrokken en onderbroken strepen is ......

ik weet het nog steeds niet  :?
[/quote]
Hallo,
Ik heb nog even les genomen  :-D

Een enkele doorgetrokken of onderbroken lijn geeft het midden van de weg aan, mag overgestoken
worden om af te slaan of in te halen als het VEILIG is om te doen.
Bij dubbele doorgetrokken lijn of een doorgetrokken en een onderbroken lijn,
mag je aan de kant van de doorgetrokken lijn niet afslaan of inhalen, EN aan de
kant van de doorgetrokken streep mag je NIET aan de kant parkeren. dus
bij een dubbele doorgetrokken lijn mag je aan beide kanten NIET parkeren.

Als het scheelt in de bekeuringen hoef ik GEEN provisie  :roll:

Gr. Ton
 
whahaha  :-D  jeetje, 't is wat dat rijbewijs!
Ik stuur eerst George op pad om zijn rijbewijs om te zetten en dan ga ik later wel een keer!
Ik heb het al twee keer theorie moeten doen doordat ik mijn motorrijbewijs ging halen.
Heeft in ieder geval nog 1 van ons de kans dat ie zijn/haar rijbewijs behoudt!  :wink:

Zal allemaal wel los lopen.
Gewoon veel oefenen en rijden als je kan.

Ik ga in ieder geval wel veeeeeeel testjes doen!  :evil:
 
Ik zit net die plaatjes te bekijken, maar hebben jullie wel in de gaten dat ze daar aan de andere kant van de weg rijden?  :-D
 
zat al zo raar naar de text te staren you MUST stay at the LEFT side of the line...  huh?  :blond:
 
[quote author=kookaburra link=topic=2203.msg23330#msg23330 date=1123520877]
ben blij dat ik zo'n wagen met ingebouwde voorrang heb..  :lol:
[/quote]

hahaha maar ik mag aannemen dat je die hier laat  :wink:
Dus af en toe in een auto rijden zonder automatische voorrang zal al een goede voorbereiding zijn  :-D
Heb ik zelf ook last van.... Jeep is gewoon doorrijden, Clio is overal moeten stoppen  :x
 
[quote author=George Franciska link=topic=2203.msg23413#msg23413 date=1123573772]
Heb ik zelf ook last van.... Jeep is gewoon doorrijden, Clio is overal moeten stoppen :x
[/quote]

Maar goed dat we nog geen auto hebben, Martijn: het wordt een Jeep! Hoef ik de regels niet te leren, ik heb voorrang  :lol:  :cool:.
 
:-D het is er ook nog zo een met dichte achterramen en donkere folie voorin... zie dus echt geen donder en zeker geen fietsers! :cool:
Wees maar blij dat we alleen de motor meenemen dan en dat we waarschijnlijk in een compleet andere staat gaan wonen hahahaha
 
Back
Top