Australische series

Ik volg hem. Is alleen te kijken als je kabel hebt  :cry:
Is een geweldig leuke serie!! Vooral de 1e aflevering NIET missen! Is bepalend voor het hele verloop!

Groetjes Lin
 
[quote author=Teuni link=topic=1212.msg61206#msg61206 date=1149058181]
Volgende week start een nieuwe Australische serie
Love my way op net 5

Voor degene in OZ, is het een leuke serie??

Teuni
[/quote]

Hai Teuni,

Heb je voor mij ook dag en tijd?
Wil hem wel vanaf het begin volgen.

Kunnen we misschien samen nagrienen aan de Maarsseveense plassen. :cry:

Mariette
 
Ja vindt ik ook wel leuk om te weten. Kan ik het mijn mams vertellen in Nederland. Ze keek hier wel met me mee, maar kon het engels niet goed volgen. Kan ze nu met me mee kletsen!!
 
Lin,
wat heerlijk dat iemand zo'n 18.000 km ver weg die ik ook nog nooit gezien heb, op hetzelfde moment ingelogd is en je van gedachten kan wisselen.

  :eek:fftopic:
Dat bakkie met haar en zure melk komt steeds dichterbij, hoor!

Groetjes, Mariette
 
GEOVNDEN :

Elke dinsdag om 21.30 uur
==================================================
'Op mijn dertigste heb ik alles voor elkaar'. Dat is de toekomstvisie van velen. Maar wat als je op je dertigste nog net zo ver ben als tien jaar eerder? De personages van 'Love My Way' bevinden zich in deze situatie en gaan op zoek naar zichzelf en naar hun plaats in het leven. 

Dindsdag 6 juni: Don’t tell me Your Dreams
Charlie en Julia wachten in spanning op de geboorte van hun kind. Tom wil niets weten over de dromen van Frankie. 

Love will tear us apart
 
Hoofdpersoon Frankie is kunstenares en werkt bij een dagblad. Ze woont samen met haar achtjarige dochter Lou en vriend Tom. Haar ex-man Charlie is getrouwd met Julia, die in de eerste aflevering bevalt van hun zoon. Frankie krijgt al snel moeite met het babygeluk van Charlie en Julia.
Ze besluit om haar dochter Lou niet meer om de week bij haar vader te laten logeren, een beslissing die haar relatie met Charlie niet ten goede komt. Dan verschijnt Julia’s ex, Howard, ten tonele om haar hoofd op hol te brengen.
Populair
'Love My Way' is op dit moment de populairste dramaserie in Australië. De afgelopen jaren ontving Love My Way in thuisland Australië verschillende AFI en Logie Awards.
====================================================

Ben benieuwd.
klinkt goed


Teuni
 
Mariette,
Ik heb lekker verse (light) room voor in de NL koffie in de koelkast staan hoor!  :wink:

En het is écht een leuke serie! Hier is er momenteel een (winter?) stop  :oops:. Het eerste seizoen zit er net op.
Maar zodra hij weer begint zit ik weer aan de buis gekluisterd!

Groetjes Lin
 
[quote author=Lin link=topic=1212.msg61236#msg61236 date=1149068402]
Mariette,
Ik heb lekker verse (light) room voor in de NL koffie in de koelkast staan hoor!  :wink:

En het is écht een leuke serie! Hier is er momenteel een (winter?) stop  :oops:. Het eerste seizoen zit er net op.
Maar zodra hij weer begint zit ik weer aan de buis gekluisterd!

Groetjes Lin

[/quote]

Hai Lin,

Ondanks dat het winter is, hoe koud/warm is het bij jullie zowel overdag als s'nachts
Mariette
 
Overdag, strak blauwe lucht, met een graad of 23.,
's Nachts wordt het wel koud, een graad of 5? Maar daar kunnen we ons tegen wapenen! Warme sloffen, kacheltje, en wij hebben sinds een week een electrische deken :-D. Ja wij zijn verse aanvoer he? Kunnen er nog niet zo goed tegen!

Groetjes Lin
 
ik heb net de serie "love my way" zitten kijken- had hem gisteravond opgenomen omdat er een ouderavond op school was en wilde dus vooral de 1e aflevering niet missen-maar het viel mij toch tegen, had er eigenlijk meer van verwacht en vind dat tot zover deze niet aan Mcleods daughters kan tippen. Misschien verandert het nog maar ik was zeker niet enthousiast.
miel

oh p.s. Oz heeft net wel 3-1 gewonnen van Liechtenstein ......lekker :eek:fftopic:
 
Hoi Miel,

Ben het wel met je eens hoor!

Maar ja, misschien zitten we er nog niet lang genoeg in?!

Hgr, Jeanine
 
Heb gelezen dat net5 mcCleod's daughters uitzend t.m. 21 juni en dan in het najaar weer.
Dat wordt dus wel afkicken deze zomer. Hoogst waarschijnlijk beginnen ze dan met de nieuwe serie.

groetjes Manja :)
 
Jammer dat je Love my way niets vond, ik vindt het helemaal geweldig.

Groetjes Lin :)
 
:cry2: :cry2:eek:ke ik heb dus de voor ons tot nu toe laatste mc Cleod's daughters gekeken.
Daarna omdat ik het toch wel heel erg vind dat het eerst is afgelopen de rest van de afleveringen even gelezen(dat toch wel anders is dan te kijken maar goed je moet het doen met wat er is).
Wie wil mij een tipje van de sluier oplichten over wat jullie down under al hebben gezien.
Hebben Tess en Nick de baby al gekregen ? Zitten ze alweer terug op Drovers Run ??

Ik hoop dat we een lange warme zomer krijgen dan kijk ik toch bijna geen t.v. en dan is het snel weer september.

Ook is nog altijd de mogelijkheid om flying doctors te gaan volgen, maar die kan ik ook al bijna dromen.

groetjes Manja :)
 
Back
Top