Australische series

[quote author=memswear link=topic=1212.msg49470#msg49470 date=1140769472]
ik was te nieuwsgierig om te wachten dus heb ik op de site van mc Clouds daughters even gelezen hoe de volgende afleveringen er uit zien, wat ik wel jammer vind is dat Clair op een gegeven moment overlijdt.
groetjes Manja :)
[/quote]

:bye2: Gingen ze aan het einde niet allemaal dood... :-D

[move]oeps... :whistle:[/move]
 
En jongens, vergeet de serie Mcleods Daughters niet.....

Spelen toch zeer leuke mannen in mee, mag gerust gezegd worden.

Net 5 is weer begonnen met herhalen, elke werkdag rond de klok van zes.

Kan je een indruk krijgen van het Aussie platteland.

Eigenlijk is alles uit Oz leuk, hoe zou dat toch komen........ :lol:

Cathy  :happysun:
 
Niet Australisch, maar wel op de Australische TV; Doc Martin. Is die bij jullie ook op TV? Erg entertaining :)

(oh, deze serie heeft niets te maken met sexy blondes of dramatische huishoudens... grin...)
 
Ook funny, satirisch, semi-in front of a live audience...The Chaser's War On Everything, 9:45pm  Friday night. (ABC)
 
Hallo,
Mijn favoriete Aussie-soap blijft wel Neighbours. Ik was al tweemaal in de beroemde straat (heet in het echt Pin Oak Court) en klopte al 2x aan de deur van de studio aan, helaas zonder resultaat (de 1e maal waren ze niet bezig met filmen en de 2e maal was juist hun verlofperiode). Wel kreeg ik ook al gesigneerde kaarten thuis gestuurd. Neighbours is 2x per dag te zien op BBC1 en ook bij ons in België kun je de serie volgen op Eén (maar daar zijn ze nog niet zover als op de BBC).
Mijn favoriete Aussie-movie is Priscilla, queen of the desert.
Grtjs,
Nath
 
Ik heb overigens uit betrouwbare bron vernomen dat de serie "Love my way" ook door Net5 uitgezonden gaat worden in NL, maar vraag me nog even niet wanneer?!
Zodra ik meer weet, horen jullie het van me.....

Tamara
 
Is echt een leuke serie, hoop drama, veel course language.  :up:
Ik blijf er voor thuis  :-D
 
Ja, en niet te vergeten 'Big Girl's Blouse', ook met Gina Riley and Jane Turner. Nog steeds op DVD verkrijgbaar. Daar zijn Kath & Kim geboren!

Cheerios!
 
2 verdrietige mc cleod's daughters achter de rug, wie heeft ze ook gezien ? Onvoorstelbaar hoe je je kunt laten meeslepen met een serie.

Is het nieuwe seizoen in Australie al begonnen?

groetjes manja :)
 
Zag het voor de tweede keer en weer kwamen de tranen! En ik ben nog wel van het nuchtere type........................

1 troost: hoe vreselijk ik het in het begin ook vond om zonder Claire door te moeten kijken.............na een tijdje went het , en wordt het weer net zo tof! Ik geloof dat er wat problemen zijn met de licentie voor het uitzenden van de nieuwe series, maar we hebben nog even te gaan met de herhalingen totdat we terug zijn waar we eerder gebleven waren..........

Henriette
 
@ henriette; ik had precies het zelfde  :cry: :cry: zelfs in de herhaling!

Ik had de serie in NL al eens eerder bekeken, toen een tijdje weer niet en ineens was Claire er niet meer. Sinds het opnieuw wordt uitgezonden zat ik dan ook iedere avond voor de buis om maar niet te missen hoe dat nou in hemelsnaam heeft kunnen gebeuren!

Natuurlijk kon ik het niet alleen laten bij wachten op de uitzending dus heb ik op de site van het tv station in Australie vooruit gelezen (of eigenlijk teruggelezen) wat er was gebeurd! En ik kan je zeggen het was 'way more dramatic' dan wat ze op de site beschreven!! Stiekem ook ff gelezen wat er nog meer gaat gebeuren dat hier nog niet is uitgezonden maar in Oz al wel en ik kan je melden - er staat nog heel wat te gebeuren! Zeker de moeite waard om de serie te blijven volgen!

Hgr, Jeanine
 
Wij hebben Mc.Cleod's Daughters ook op de kabel, Hallmark channel om precies te zijn. Love my Way is afgelopen voor dit seizoen :cry: Misschien moet ik dan nu ook maar eens MCD gaan kijken, jullie maken me wel nieuwsgierig. :)
 
@ Jeanine,

dat doe ik nu ook ,gewoon vooruit lezen en dan ook nog lekker even kijken dan geniet je toch dubbel.
Lisa Chapell zingt nu ,ik heb het opgezocht en het klonk wel leuk (klein beetje vertrouwd zeg maar).
IK hoop wel dat Net5 ze allemaal uitzendt en daarna verder gaat met de nieuwe. Het is net zo verslavend als het forum.

@ Lin,

Ik zou zeker gaan kijken als ik jou was ,wij kijken met de kinderen en die zijn zelfs een beetje verslaafd ,en waren ook een beetje verslagen toen Claire overleed.

groetjes Manja :)
 
hoorde van het weekend iets over programma van tyoe het roer om van UK naar Australie
Volgens mij donderdag op RTL 4.

is een beetje vaag zo maar kwam nu op internet niets tegen.
misschien weet iemand anders meer????

Teuni
 
Ik zie nu net de aankondiging op rtl 4:

Donderdag 21.20 Het roer om "Australie". Het voorstukje ging over Sydney. Ben benieuwd, ik zit voor de buis!!  :cool:
 
Back
Top