Australische series

Maar 2 keer gehuild met mccleods daughters......ik zit bijna elke avond te janken.Ik neem het elke dag op want mijn 2 dochters zijn ook verslaafd.
Het roer om word trouwens weer een herhaling van vorig jaar- weet je nog, er waren een aantal goeie zeurpieten bij waar niks van Australie deugde.
miel
 
Aah! Allemaal MCD's verslaafden. Kan iemand mij vertellen wat er precies met Claire gebeurd is? Kon het een paar keer niet zien en zal het nu nooit weten... maar ook niet los laten

vertel vertel vertel! :-D
 
nou Tess had net te horen gekregen in het ziekenhuis dat ze kanker vrij was en daarom gingen ze een BBQ feestje bouwen.Tess en Claire gingen op weg om drank etc te halen  en kregen toen een ongeluk.Hun "drovers Run"truck hing half over het ravijn en Claire zat vast met haar benen tussen het stuur.Tess heeft Bom uit de auto gehaald en op een gras veld achter hun gelegd en terug gerend om met een touw de auto vast te maken aan een boom zodat hij niet het ravijn in zou storten. Helaas.....touw was te kort.Tess moest beloven aan Claire om voor Charlotte te zorgen en toen storten de auto in het diepe.
De volgende dag waren mijn ogen nog dik......
                          ........hoezo verslaafd?
miel
 
Oooow... Ik heb wel wat gemist...!! Maar bedankt, nu kan ik eindelijk rustig gaan slapen! En beginnen met wennen aan Claire-loze uitzendingen...

cheers!
 
Voor de echte die-hard fans  :lol::

Wisten jullie dat na de friendsbox, de sex in the city shoebox ook alle afleveringen van Mcleods Daughters op dvd te koop zijn  :??

Via de site die Sil aangaf is een en ander terug te vinden, weet alleen niet of de dvd alleen voor Australische recorders zijn  :dunno:, maar daar is vast wel achter te komen!

Hgr, Jeanine
 
zwaar verslaafd kun je wel stellen,afgelopen weekend waren we in belgie dus ook vrijdagavond en maandagavond ,ik heb het dus echt wel opgenomen en gister lekker gekeken met uiteraard weer de nodige traantjes toen Charlotte naar Peter ging.Wij nemen het zowiezo iedere avond op want het is net etenstijd als het wordt uitgezonden.

groetjes Manja  :)
 
En nu is er nog iemand belangrijk uit, maar jullie willen vast niet weten wie.... (oh, twee zelfs....)
Als je op die ninemsn kijkt kun je het al snel zien!

Daar kun je dus ook een synopsis (of zoiets) lezen van elke aflevering tot nu toe.

Ik ben ook verslaafd! Het is vanavond om half 8 hier weer op!(Australie dus) Yipppeee!

'Love my way' heb ik nog nooit gezien(geen foxtel), moet ik maar op dvd huren(videotheeks hier erg goed met series!)
 
@simone,

Jij zit al in seizoen 6 is het niet. Zijn Jodi en Meg daar al weer terug?

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=1212.msg60352#msg60352 date=1148465575]
@simone,

Jij zit al in seizoen 6 is het niet. Zijn Jodi en Meg daar al weer terug?

groetjes Manja :)
[/quote]

Ehhh, ik kan me niet eens herrinnerren dat die samen weg waren...
Maar dat doet me wel herinneren... en zijn niet twee, maar vier nu weg van de originele cast (na Claire dan).... he he! Maar het is nog steeds leuk hoor!
 
Ik had vanochtend even snel (te snel waarschijnlijk)doorgelezen wat er vanavond gebeuren gaat , en ik dacht te lezen dat Jodi en Meg weggingen maar misschien heb ik het dus wel mis. Sorry! Ik wil niemand in de war brengen.

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=1212.msg60380#msg60380 date=1148480377]
Ik had vanochtend even snel (te snel waarschijnlijk)doorgelezen wat er vanavond gebeuren gaat , en ik dacht te lezen dat Jodi en Meg weggingen maar misschien heb ik het dus wel mis. Sorry! Ik wil niemand in de war brengen.

groetjes Manja :)
[/quote]

Kan zo kunnen hoor (ik heb een slecht geheugen!)
In ieder geval waren beide er weer(als ze weg zijn geweest) tot voor kort.

Hmm, dit wordt heel moeilijk om niks weg te geven zo, ha ha!
Ik stop maar! Als mensen het willen weten kunnen ze gewoon op die site kijken  :evil:
 
Hoi,

Heb zojuist gekeken en Meg heeft een baan aangeboden gekregen in Melbourne en heeft gevraagd of Jody mee gaat. Nou ja, weten we in ieder geval dat ze weer terugkomen!

Hgr, Jeanine
 
:) Dank je wel Mariette, ja hoor lekker geslapen, maar koud!!
Zit nu lekker met koppie thee achter de pc :)

Groetjes Lin
 
En ik moet echt naar m'n bedje toe, van dat ellendige koude weer heb ik een enorme holteontsteking ,wordt tijd dat ik een angenamer klimaatje op ga zoeken. Maarop dit moment kan ik niets anders bedenken dan mijn bedje

Truste, Mariette :readinginbed:

(moet ik natuurlijk niet weer gaan lezen)
 
Ohhhhhhhh, ik wil echt NIKS weten over de toekomst hoor! Dat vin ik nie leuk..............

.........maar wel moeilijk om niet op internet te kijken..... :wink: :lol:

Henriette
 
Volgende week start een nieuwe Australische serie
Love my way op net 5

Voor degene in OZ, is het een leuke serie??

Teuni
 
[quote author=Teuni link=topic=1212.msg61206#msg61206 date=1149058181]
Volgende week start een nieuwe Australische serie
Love my way op net 5

Voor degene in OZ, is het een leuke serie??

Teuni
[/quote]

Ik heb vele, vele goede dingen erover gehoord, en het heeft awards gewonnen.

De main actress zat vroeger in 'The Secret Life of Us' (goede aussie serie, en mijn inspiratie voor de naam van onze weblog!(niet die enjoyperth, maar onze nederlandse :D )

Heb het zelf nog niet gezien! Is alleen maar op kabel zeg maar (paytv). Maar ik ga het binnekort huren op dvd!
 
Back
Top