Belangrijk: forum migratie

Lost

Administrator
Zoals ik hier al aankondigde, gaan we het forum migreren naar andere forumsoftware. De migratie staat gepland voor volgend weekend. Er is echter een kleine kans dat ik volgende weekend moet werken en in dat geval zal de migratie het weekend daarop plaats vinden, maar dat zal ik later deze week even laten weten. De migratie zal rond 21:00 op vrijdagavond (Tassie time) starten en zal waarschijnlijk het hele weekend duren. Ik zal jullie tijdens de migratie via een webpagina op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Ter voorbereiding op de migratie zal ik deze week het forum opschonen. Oude accounts die geen berichten hebben geplaatst en waarmee meer dan een jaar niet is ingelogd zullen worden verwijderd.

Het test forum is nog steeds online, dus als je de nieuwe forumsoftware nog niet hebt uitgeprobeerd dan kun je dat hier doen: http://test.oztopic.com
 
Is de account DB van het huidige forum over gezet of moet ik om te testen een nieuw accountje aanmaken? (daar lijkt het wel op)
 
Op het nieuwe forum niet? Werkt dat gewoon "als vanouds"?
Dan ga ik natuurlijk niet op het testforum een account maken.

Much appreciated!
 
Op het nieuwe forum niet? Werkt dat gewoon "als vanouds"?

Bij de migratie naar de nieuwe forumsoftware wordt alle informatie (accounts, wachtwoorden, berichten, PBs, smilies etc.) van het huidige forum overgezet. Je kunt na de migratie dus gewoon inloggen met het account dat je nu gebruikt en alles zal werken als vanouds.

Het test forum staat hier helemaal los van. Daar moet je een nieuw account aanmaken om te kunnen testen.
 
Ik ben begonnen met de forum migratie, maar door omstandigheden loop ik wat achter op schema.

Zoals het er nu naar uitziet, zal de database morgenmiddag of morgenavond (Tassie time) worden overgezet. Dit betekent dat vanaf dat moment het forum onbereikbaar is totdat de migratie voltooid is.
 
Als het goede nieuws een beetje opschiet dan kun je het op het forum plaatsen voor de migratie. Het eerste bericht na de migratie is natuurlijk ook mooi. ;-)
 
Oude forum is ook nog gewoon bereikbaar. Beetje verwarrend. Mijn autofill stuurt me elke keer naar de oude site (reeds aangepast nu) maar de oude wellicht offline halen?
 
Oude forum is ook nog gewoon bereikbaar. Beetje verwarrend. Mijn autofill stuurt me elke keer naar de oude site (reeds aangepast nu) maar de oude wellicht offline halen?

Klopt, je moet eerst op een bericht klikken alvorens je doorgeschakeld wordt naar deze.
 
Back
Top