Belangrijk: forum migratie

Om overlast door spammers zoveel mogelijk te beperken heb ik ingesteld dat leden pas de mogelijkheid krijgen om conversations te starten, als ze minimaal 10 berichten hebben geplaatst op het forum.

Aangezien het vrij duidelijk is dat jij niet in de categorie spammers valt, heb ik jouw account handmatig even aangepast. Je zou nu wel conversations moeten kunnen starten. Als anderen ook tegen dit probleem aanlopen, laat het me even weten.
Bedankt! Nu lukt het me wel!
 
Ik vind het forum de afgelopen 2 dagen (en vooral vandaag) erg langzaam lopen. Het openen van draadjes duurt tijden, het zoeken naar nieuwe berichten idem..
 
Bij ons niet zozeer dit forum, maar af en toe is internet in zijn geheel erg sloom de afgelopen dagen. Maar nu is het wel snel genoeg...
 
Ik vind het forum de afgelopen 2 dagen (en vooral vandaag) erg langzaam lopen. Het openen van draadjes duurt tijden, het zoeken naar nieuwe berichten idem..
Ik had ongeveer 5 uur voordat je dit bericht plaatste ook last van een langzaam forum. Ik heb toen de caches geleegd en de server gereboot. Dat had echter geen effect en het forum was even langzaam als daarvoor. Het was al laat dus ik heb toen niet verder gezocht naar de oorzaak, maar toen ik vanmorgen het forum opende was alles weer lekker snel. Ik heb het vermoeden dat het trage forum niet met de server te maken had, maar met de integratie met een van de sociale netwerksites.

Voelt het forum voor jou nu ook weer snel, of is het nog steeds traag? Voor mij laadt het forum weer lekker snel, maar ik hou het in de gaten.
 
Hier ook lekker snel.
Alleen een vraagje/request, is het mogelijk om de gelezen threads in de lijst te markeren, of zoals het was te cursieferen? (is dat een nederlands woord?)

Bedankt, Johan
 
Alleen een vraagje/request, is het mogelijk om de gelezen threads in de lijst te markeren, of zoals het was te cursieferen? (is dat een nederlands woord?)
Ongelezen threads zijn vet gedrukt (wellicht niet zo goed te zien) en er staat een blauw icoontje voor dat aangeeft dat er ongelezen berichten zijn:
Forum_Gelezen_Ongelezen.jpg
Is dat wat je bedoeld?

Ik vind het zelf het makkelijkst om alle ongelezen berichten te bekijken via de What's New link. Dan hoef je niet alle rubrieken af te struinen naar nieuwe berichten maar krijg je ze netjes in een lijstje.
 
Forum is nu na 3 dagen heel langzaam te zijn geweest, vandaag (lijkt het) weer stukken sneller. NOg niet zoals het was, maar in ieder geval stukken beter.
 
Forum is nu na 3 dagen heel langzaam te zijn geweest, vandaag (lijkt het) weer stukken sneller. NOg niet zoals het was, maar in ieder geval stukken beter.
Goed om te horen. Laat het me weten als de snelheid weer veranderd.
 
Forum is nu na 3 dagen heel langzaam te zijn geweest, vandaag (lijkt het) weer stukken sneller. NOg niet zoals het was, maar in ieder geval stukken beter.

We dachten al, waar is 'onze alieNL' nou??? ;)
 
Ja , zie ze nu, maar ze blijven ondanks nadat ik het bericht gelezen heb.
Vooral als er veel nieuwe berichten zijn en de lijst lang is, weet ik niet zo snel welke ik gelezen heb.
Went waarschijnlijk wel.

groeten Johan
 
Dan moet je even opnieuw op de link "What's New" klikken. Dan worden alle gelezen berichten uit de lijst gehaald en hou je de ongelezen berichten over. Een "refresh" in de browser werkt niet aangezien de "What's New" lijst gecached wordt.
 
Kan je het invoerveld van "update your status" boven de resultaten zetten, zoals voorheen?

die("einde bericht");
 
Hoi kat, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Excuses voor de overlast.

Als er anderen zijn met hetzelfde probleem, stuur me even een PB met je gebruikersnaam dan pas ik het aan.

Hi Lost, ik zou ook graag een PB naar iemand kunnen sturen maar mis nog twee berichtjes om dit te mogen.
En in plaats van ergens een nutteloos bericht te plaatsen vraag ik toch maar jou om toestemming :)
 
Back
Top