Belangrijk: forum migratie

Oude forum is ook nog gewoon bereikbaar. Beetje verwarrend. Mijn autofill stuurt me elke keer naar de oude site (reeds aangepast nu) maar de oude wellicht offline halen?
Klopt. Ik had wat problemen met de rewrite rules en moet de forumindex nog doorsturen naar het nieuwe forum.
 
Gelikt!! Is 'what's on your mind' verdwenen? Of kijk ik mitt die Nase? Thanks Lost!
Je kijkt niet met je neus, maar die komt binnenkort weer terug. Ik moet daarvoor een add-on installeren en ik wacht even op de nieuwe versie.

Je kunt je status op dit moment alleen updaten via je profiel, maar zoals gezegd komt die mogelijkheid weer op de indexpagina.
 
WOW! That's effe wennen!
Ben even helemaal uit m'n oude vertrouwde forum-omgeving.
Beetje onwennig dus, zeg maar...
Soort van Emigreren-in-het-klein.

Maar ik ga er wel lekker van genieten!
Succes met de laatste bits-'n-pieces!
 
Hoe zit het met de nieuwe"laatste"threads? Ik zie b.v als ik net een post plaats dezelfde post niet bovenaan staan?
 
Vraagje: ik zie dat mijn login nu gebruikt wordt als zichtbare naam. Vroeger was dit 'kat' Nu plots mijn volledige naam. Blijkbaar is dit met nog mensen het geval, want ik herken er een paar niet meer.
Kan dit terug op vroegere naam? Ofwel mij loginnaam wijzigen in 'kat'. Heb namelijk niet graag dat mij volledige naam op internet wordt gesmeten. En kan dit zelf blijkbaar niet wijzigen???
 
Vraagje: ik zie dat mijn login nu gebruikt wordt als zichtbare naam. Vroeger was dit 'kat' Nu plots mijn volledige naam. Blijkbaar is dit met nog mensen het geval, want ik herken er een paar niet meer.
Kan dit terug op vroegere naam? Ofwel mij loginnaam wijzigen in 'kat'. Heb namelijk niet graag dat mij volledige naam op internet wordt gesmeten. En kan dit zelf blijkbaar niet wijzigen???
Hoi kat, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Excuses voor de overlast.

Als er anderen zijn met hetzelfde probleem, stuur me even een PB met je gebruikersnaam dan pas ik het aan.
 
Hoe zit het met de nieuwe"laatste"threads? Ik zie b.v als ik net een post plaats dezelfde post niet bovenaan staan?
Dat klopt. Als je een nieuw bericht plaatst heb je zelf het bericht namelijk al gelezen en komt het voor jou dus niet in the lijst met laatste ongelezen berichten. Je nieuwe bericht komt natuurlijk bij alle andere leden wel in hun lijst met laatste ongelezen berichten.

Je kunt ook alle laatste berichten opvragen, zelfs als je ze al gelezen hebt:
What's New > All Recent Messages
 
Hoi kat, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Excuses voor de overlast.

Als er anderen zijn met hetzelfde probleem, stuur me even een PB met je gebruikersnaam dan pas ik het aan.

Is weer in orde! bedankt! ;)
 
Hoi Lost,

Ik wil ook graag m'n gebruikersnaam weer veranderd hebben in de naam die eerder zichtbaar was. Maar het lukt me niet om een PB te sturen. Krijg nergens te zien "start a conversation" als ik op jouw gebruikersnaam naast het bericht klik. Misschien kijk ik niet goed hoor.
 
Ik wil ook graag m'n gebruikersnaam weer veranderd hebben in de naam die eerder zichtbaar was. Maar het lukt me niet om een PB te sturen. Krijg nergens te zien "start a conversation" als ik op jouw gebruikersnaam naast het bericht klik. Misschien kijk ik niet goed hoor.
Ik heb je gebruikersnaam aangepast.

Dat is precies zoals ik het meestal doe. Je kun ook een PB versturen door op een gebruikersnaam naast een bericht te klikken en dan ik het pop-up scherm op 'Start a Conversation' te klikken.
 
Ik heb je gebruikersnaam aangepast.


Dat is precies zoals ik het meestal doe. Je kun ook een PB versturen door op een gebruikersnaam naast een bericht te klikken en dan ik het pop-up scherm op 'Start a Conversation' te klikken.


Hoi 'Lost',

Ook ik vind de knop 'start a conversation' nergens meer terug...noch door op de gebruikersnaam te klikken, noch bij conversations (daar kan ik enkel mijn vroeger conversations bekijken).
Kan je dit toch es bekijken?

Grtn,
C
 
Hoi 'Lost',

Ook ik vind de knop 'start a conversation' nergens meer terug...noch door op de gebruikersnaam te klikken, noch bij conversations (daar kan ik enkel mijn vroeger conversations bekijken).
Kan je dit toch es bekijken?

Grtn,
C
Hi ;) als je iemand aanklikt in een forum draadje, krijg je dan wel een zwart (overlay) venstertje? Daar staat ook 'start a conversation' bij.
 
Ook ik vind de knop 'start a conversation' nergens meer terug...noch door op de gebruikersnaam te klikken, noch bij conversations (daar kan ik enkel mijn vroeger conversations bekijken).
Kan je dit toch es bekijken?
Om overlast door spammers zoveel mogelijk te beperken heb ik ingesteld dat leden pas de mogelijkheid krijgen om conversations te starten, als ze minimaal 10 berichten hebben geplaatst op het forum.

Aangezien het vrij duidelijk is dat jij niet in de categorie spammers valt, heb ik jouw account handmatig even aangepast. Je zou nu wel conversations moeten kunnen starten. Als anderen ook tegen dit probleem aanlopen, laat het me even weten.
 
Back
Top