BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

  • Western Australia

    Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

    Votes: 11 2.0%
  • South Australia

    Votes: 66 12.0%
  • Queensland

    Votes: 136 24.7%
  • New South Wales

    Votes: 94 17.1%
  • Victoria

    Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

    Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

    Votes: 8 1.5%

  • Total voters
    551
WA in the lead (haha  :lol:).
Ik heb hem toegevoegd!
Er zitten wat bekende suburbs bij ja.
We zijn ook naar showhuizen wezen kijken in de buurt van safety bay. We huren nu eerst een huis in secret harbour voor een jaar, totdat ik en de kids daar "geland" zijn. (Mike mijn fiancee is er een paar weken terug ingetrokken) Daarna willen we zelf wat gaan bouwen. Het zal waarschijnlijk wel secret harbour blijven omdat mijn oudste dan daar naar school zal gaan en we niet weer willen verkassen en hem weer naar een andere school willen doen.
Het lijkt een leuke buurt ja.

Groetjes
Marina

(hoe voeg je trouwens een foto toe? die je gewoon zelf op de computer hebt staan.. ik krijg het maar niet voor elkaar...)
 
En met veel plezier doe ik dit nog eens: [size=16pt] NT [/size]   :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Sara
 
Foto is gelukt!!! (in iedergeval wel bij mijn forumnaam!)

http://i13.photobucket.com/albums/a298/veggiemike/b7fcbcc6.jpg
 
En wat Sarabaes betreft;

[size=14pt]Ja hoor, daar heb je Sara weer met haar NT.[/size]
:lol1: :lol1: :lol1: :loldevil: :loldevil: :loldevil: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Zullen we nog wel even over hebben in Tilburg.  :flowers:

Gr. Rene
 
Deze even voor Marina

b7fcbcc6.jpg


Lekker huis  :up:
 
Bedankt Ton en Ineke,
Hoe doen jullie dat trouwens? Ben niet zo slim met computers en fotootjes e.d.....
Heb via een ander draadje de link naar photo bucket gevonden maar verder dan de foto by mijn naam kwam ik niet.....  :roll:

Groetjes,
Marina
 
Simone,

Dank je hartelijk hoor... Ik heb nog een klein beetje excuus hiervoor: Ik heb de namen van de staten overgenomen van de kaft van een landkaart van Australie en daarop staat ACT niet vernoemd... Had ik het nog steeds moeten weten natuurlijk, ik herinner me nog goed de uitleg (in Canberra, in het Parliament House) van de sterren op de vlag van  Australie, waarbij een van de kleine sterren voor de staat ACT staat ....

Affijn, mnet vereende krachten is de poll nu dan toch compleet .. ;-)

M.vr.gr.

Perthpete.
 
:cheer: Perth! :cheer: :cheer: WA! :cheer:

[sub]Maar mijn vriendin, die nu dus in Perth woont, zegt altijd dat ze heel graag in Melbourne zou willen wonen.... Waar we dus uiteindelijk terechtkomen weet ik niet :crazy: Als ik maar bij haar ben, dan vind ik alles goed :-D[/sub]
 
Hey joh daar zijn we volgens mij geweest!!! Zijn dat niet die showhuizen in Safety bay ergens in de buurt? Maar weet het ook niet zeker hoor. Toen zoveel huizen gezien....

Mike heeft verder alles in Secret Harbour uitgezocht dus ik ben daar alleen vluchtig doorheen gereden in de auto toen we er waren in aug.

Vertel vertel, waar is het nu echt???
Groetjes,
Marina
 
Ik heb even geprobeerd om te knoeien, lukt niet. (gelukkig)  :up:
Ik wilde weten of de stand was te beinvloeden.  :x
Tas was nog leeg, maar onze grote roerganger is daar heen,
dus die komt ook nog in de lijst.


Gr. Ton
 


OFX
Back
Top