Oh, okee. Nou ik krijg de komende weken een aantal mensen die hierheen op vakantie gaan. Mijn moeder komt morgen aan. Ik haal haar op van het vliegveld. Er zitten al 2 kennissen van mij in Sydney, die komen later naar mij toe. En dan komen er overmorgen nog meer mensen aan in Australie die mij ook een bezoek brengen. In totaal komen er komende maand 6 mensen uit Nederland hierheen. Mijn moeder blijft uiteraard bij mij overnachten.
Ach, het lukt allemaal wel. En welkom terug in het snikhete Australie Maverick. Ik zie op het nieuws dat het ook bij jullie regelmatig zo'n 40 graden wordt. Nou, hier in Melbourne gaat het als het goed is van het weekend een beetje afkoelen naar 25 graden. Oh wat heerlijk, 25 graden.
Ik ben blij dat mijn kabel Internet ondergronds loopt, anders was ik bang dat ie verbrandde.
Ach, het lukt allemaal wel. En welkom terug in het snikhete Australie Maverick. Ik zie op het nieuws dat het ook bij jullie regelmatig zo'n 40 graden wordt. Nou, hier in Melbourne gaat het als het goed is van het weekend een beetje afkoelen naar 25 graden. Oh wat heerlijk, 25 graden.
Ik ben blij dat mijn kabel Internet ondergronds loopt, anders was ik bang dat ie verbrandde.