Breedband Internet

Oh, okee. Nou ik krijg de komende weken een aantal mensen die hierheen op vakantie gaan. Mijn moeder komt morgen aan. Ik haal haar op van het vliegveld. Er zitten al 2 kennissen van mij in Sydney, die komen later naar mij toe. En dan komen er overmorgen nog meer mensen aan in Australie die mij ook een bezoek brengen. In totaal komen er komende maand 6 mensen uit Nederland hierheen. Mijn moeder blijft uiteraard bij mij overnachten.

Ach, het lukt allemaal wel. En welkom terug in het snikhete Australie Maverick. Ik zie op het nieuws dat het ook bij jullie regelmatig zo'n 40 graden wordt. Nou, hier in Melbourne gaat het als het goed is van het weekend een beetje afkoelen naar 25 graden. Oh wat heerlijk, 25 graden.
Ik ben blij dat mijn kabel Internet ondergronds loopt, anders was ik bang dat ie verbrandde.

UHH HAWK :p ik zit in NL hoor, gaat nog ff duren voordat ik in OZ kom wonen.
maar..................... IK kom wel hahaha

anyways, om alleen voor internet in NL te blijven? NAHHHH dacht het nie!!!!!!!!!
btw het sneeuwt nu:(

G' day
Iemand ervaring met TPG ADSL2+ als ik hun site mag geloven dan heb ik voor het zelfde geld wat ik kwijt ben bij Bigpond bij TGP een hogere snelheid en meer GB te besteden per maand.

Tanks

[size=7pt]http://www.tpg.com.au/[/size]

Amos heeft dat Bear, wij hebben internet via Internode. Das ook okee. Maar lang niet zo snel als ADSL2 natuurlijk :). Bigpond is echt duur inderdaad.

Hoi hoi
ok tanks dus het is wel iets bekents en dan bestaat er dus ook nog een Internode..?

tja sorry maar wat dat betreft ben ik slecht op de hoogte ik had gister al bijna al de formulieren ingevuld voor Telstra( Bigpond). Op het laatste moment toch voor gekozen om nog ff te wachten. Tot ik vanochten heel stom toevalig tegen een advertentie van TPG aan liep.

Ik heb nog maar 1 week om te beslissen dan ga ik over naar me nieuwe adres. Lekker weer alles op het laatste moment dus :lol: :wall: In iedergeval ben ik wel erg blij dat er ADSL 2+ mogelijk is. Ook weer heel stom toevallig achter gekomen.
Maar uhh gaat dat gewoon over de Telstra home phone lijn? Heb je daarvoor dan ook nog extra kosten bij Telstra.

Tanks

Maar uhh gaat dat gewoon over de Telstra home phone lijn? Heb je daarvoor dan ook nog extra kosten bij Telstra.
Nee hoor, je mag het ook via een home phone van Optus doen :lol: . Alle ADSL gaat gewoon via een normale telefoonlijn, dus je blijft ook betalen aan Optus of Telstra voor de huur van je vaste lijn. Vandaar dat er ook altijd gevraagd wordt naar je home-phone number, daar wordt nl. je ADSL op toegewezen.

Heb zelf ADSL2+ via Internode en dat bevalt tot nu toe hartstikke goed. TPG ken ik alleen van naam, kan dus niet zeggen of ze slecht of goed zijn. Laat je in ieder geval niet helemaal verleiden tot de goedkoopste aanbieder.

Michel

Bear

Ik zie bij TPG $40 voor 3Gb ADSL2+. Ikzelf zit in Adelaide bij Kern en die vragen $35 voor 5Gb ADSL2+ (http://www.kern.com.au/pricingadsl_home2.html) . Ben er prima tevreden over, een nadeel van kern is dat ze niet aan (gratis) nieuwsgroepen (usenet / binaries) doen. Als dat je ding is dan kun je prima naar internode, als je niet weet waar ik het over heb dan is kern prima. Hebben ook meer centrales enabled dan TPG. Voor een volledig overzicht check http://whirlpool.net.au/ en klop rechtsbovenin je nummer om te zien wat er op jouw centrale mogelijk is.

Michiel

Back