Can I have a bucket please??

Ja die reactie kennen wij ook! :shock:

Ik ben dan ook niet meer zo scheutig met uitnodigingen  :wink:

Mariette
 
Ja, da's een beetje grijs ja, moet wel een beetje tweerichtingsverkeer zijn. Da's absoluut waar.
 
Ik moet zeggen, van die reacties hoor ik, maar ik heb ze zelf nog nooit gekregen. Iedereen begrijpt dat het een lange vlucht is, plus dat het tijden zal duren eer we weer terug zijn, en daarbij ben ik gewoon keiwelkom. Nou, dat neem ik niet voor vanzelfsprekend aan en vind dat heel speciaal.

M'n beste vriendin ligt na een periode in het ziekenhuis thuis met een dubbele longontsteking, een longvliesontsteking en bronchitis. Nou, als ik niet zelf voor een schouderoperatie het ziekenhuis in had gemoeten en daardoor een lange tijd gehandicapt ben, dan zou ik zo vertrokken zijn, en daar zouden we allebei zo blij mee zijn geweest... Ja, dát is nou 's zo'n lullige situatie; wil je allemaal, maar kán het niet...
 
Het lijkt de wet van Murphy wel Irene....balen....
ik hoop dat je vriendin weer helemaal herstelt...
en dat ze er niets aan overhoudt!!! En jij,
veel succes met je opreatie, klinkt helemaaaaal
niet leuk, sterkte....wanneer mag je naar het
ziekenhuis? (mogen klinkt altijd positiever dan
moeten...niet waar  :up: )

groetjes Miran xx
 
Dank je Miran :) Als m'n vriendin nou 's heel eventjes geen kleine kids had hè..., dat zou even flink uitmaken. Haar man is ook nog 's met een nieuwe baan begonnen, met zíjn vader in het ziekenhuis, om de chaos compleet te maken.

Ik had een heel romantische operatie (14e Februari), en ben de volgende dag weer thuisgekomen. Een andere vriendin van me is al virtueel op het vliegtuig naar hier gesprongen :) Tja, bij dat soort dingen is het even klote dat je niet zo even elkaar kan bijspringen! Dat is dan even iets voor... toedeledoki, de prullenbak in!

Ireen

P.S. Ik heb ook nog een chauffeur nodig vanaf volgende week... :-D
 
I agree, that's the nightmare, maar daar hebben we het al vaker over gehad.

Voor mij geldt hetzelfde: altijd overal welkom geweest voor hoe lang ik wilde en ook altijd de deur open gehouden voor anderen voor hoe lang zij wilden: buiten de gewone irritaties om als je wat langer bij elkaar zit, heb ik er nooit spijt van gehad en hoop ik dat iedereen zich welkom blijft voelen en ons ook daadwerkelijk komt opzoeken!

Irene: heel veel beterschap van je schouder en je 'balen'.

Kath
 
Dank je Kathleen :) Morgen naar Auckland, Zaterdag weer terug. 't Is voor werk, maar moet wel mee :) Hoeven in ieder geval geen huishoudklussen te doen!

Back to the subject.... ;-)

Ireen
 
Back
Top