Hi Cajendra,
Weet ook niet precies t verschil tussen sociaal en welfare work helaas, denk dat sociaal ped. werk zowiezo verschilt op punten van nederland, welke weet ik helaas niet precies. Volgens mij neigt Welfare work meer naar Maatschappelijk werk? Dus ook meer 1 op 1? Voor dat ik de assessment deed, ging ik ervan uit dat ie zou worden gezien als sociaal werk, maar wist ook via Hilegien dat zij ook met haar diploma door de AASW werd doorgestuurd naar de AIWCW. Maar wij zijn wel veel langer geleden afgestudeert dus t zal bij jou echt aan je vakkenpakket liggen. Ben erg beniwud ook naar het verschil tussen soc. en welf. work, moet misschien maar eens meer gaan kijken op de websites van de AASW en AIWCW. Hoe lang t bij mij duurde nadat t was doorgestuurd? Ik geloof niet al te lang, week of 4? (maar de totale tijd dat ik eraan begonnen ben en totdat ik t goedgekeurd werd is ong een maand of 5) aIk moest nl steeds weer opnieuw verdere info opsturen en dat duurt dan weer ruim een week... Zal t een ander xtje even beter opzoeken, moet naar die arbeit! Succes nogmaals met je vertaalwerk! Grts, Mariekske