Was bij ons genoeg . Hier in Oz krijg je voor iedere vaccinatie van je huisdier een certificaat en hebben ze niet zo’n handig paspoort. Dat verklaart waarschijnlijk de verwarring. Goed bezig!weet iemand trouwens of de e-mail met het rapport voldoende is om mee te nemen naar de nVWA? Ik zie ergens ook het lab report en vaccinatie certificaat? Ik heb enkel de stempel in het paspoort dat de vaccinatie is gezet en het labraport. Is dat voldoende?
Even een vraag: ik ben de import permits voor Woezel en Zorro aan het aanvragen. Nu is een van de vragen of ze medicatie gebruiken of een conditie hebben waarvoor ze onder controle zijn bij de dierenarts. Bij woezel heb ik "nee" ingevuld. Hij gebruikt wel blaasgruis dieet. Alleen gebruikt Zorro natuurlijk wel astma medicatie. Ik heb hiervoor alleen geen dierenarts verklaring. Is het handig toch aan te geven dat Zorro puffers gebruikt en de dierenarts dus een verklaring te laten tekenen, of kan ik beter gewoon "nee" invullen?
Ik ben liever eerlijk, echter gaan er dan wel weer een paar dagen overheen. Ik hoor graag wat jullie ideeen zijn. Zeker omdat de import permit ook meegaat met de lucht en zorro, voor de vlucht prednison krijgt en dus tijdens de vlucht en quaraintaine geen medicatie nodig heeft. Echter moeten ze in Melbourne natuurlijk wel weer weten van zijn Astma.
Kijk, dat is makkelijk En aangezien astma niet overdraagbaar is verwacht ik ook niet dat het in het geval de arts in Melbourne het oppikt dit tot langere quarantaine leidt.Volgens het vck hoef ik het enkel aan te geven als er medicatie van Zorro mee moet. Omdat Zorro van te voren een prednison prik krijgt hieft hij twee weken geen medicatie, deze hoeft dus ook niet met hem mee. Hierdoor hoef ik niks aan te geven bij de permit.