Coronavirus in Australië

Had hem ook gezien en dacht iets van: Die FOL begint al ‘Gouden Eeuw’ Nederlands te spreken. 😉 Nu zijn de Nederlanders ook degene die in die tijd de west kant ‘ontdekten’ dus hij zit goed in WA!

Dirk Hartog! @AJ zoek die ook maar even op 👍
 
  • Haha
Reactions: AJ
Het leger wordt hier ingezet om te helpen met de corona lockdown.

Nou ik zag net al de eerste tank voorbij rijden, scary stuff.
 

Attachments

  • rheinmetall-opens-military-vehicle-centre-of-excellence-milvehcoe-in-queensland-australia-1.jpg
    rheinmetall-opens-military-vehicle-centre-of-excellence-milvehcoe-in-queensland-australia-1.jpg
    238.2 KB · Views: 12
93FEECE7-92DD-4CA6-8DA7-FE47C8D58414.jpeg
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maar een dag met dalende cijfers.
Het aantal mensen niet in Quarantaine terwijl infectious is helaas nog steeds (te) hoog om een verdere snelle daling te creëren. Maar laten we 170 even als positief zien ten opzichte van de 239 gisteren.

We denken aan jullie daar. Stay sane!
 
Last edited:
Hello Sydney, we gaan even mee doen.

We must go hard and go early. And so from 4pm today, the 11 LGAs that currently have mask-wearing requirements will go into lockdown.This will be the strictest lockdown that we have had. We can only, in these 11 LGAs, leave home for four reasons: to obtain essential goods – for example, groceries and medications – but only within 10km of our homes.
 
Hello Sydney, we gaan even mee doen.

We must go hard and go early. And so from 4pm today, the 11 LGAs that currently have mask-wearing requirements will go into lockdown.This will be the strictest lockdown that we have had. We can only, in these 11 LGAs, leave home for four reasons: to obtain essential goods – for example, groceries and medications – but only within 10km of our homes.
Ach, je hebt net een nieuwe tv serie gevonden en hoeveel HA had je nog om aan te werken?
 
Ach, je hebt net een nieuwe tv serie gevonden en hoeveel HA had je nog om aan te werken?
De TV serie heb ik al eerder gezien. Maar nu bezig met Gommora. Voor als je van Italiaans moderne maffia frame houdt. Eerst afkijken voor ik het aanbeveel.

Zit nu even pauze te houden. Ben een paar vierkante meter aan het opruimen. Nog 50.000 te gaan 😉
 
Hello Sydney, we gaan even mee doen.

We must go hard and go early. And so from 4pm today, the 11 LGAs that currently have mask-wearing requirements will go into lockdown.This will be the strictest lockdown that we have had. We can only, in these 11 LGAs, leave home for four reasons: to obtain essential goods – for example, groceries and medications – but only within 10km of our homes.
Succes!
 
Het klinkt bekend ondertussen maar goed om het even op een rijtje te zien.

Wel vervelend om zwart op wit te zien staan dat het wel 2022 gaat worden voor mijn moeder weer eens hier naar toe kan komen.

Het ligt een beetje aan hoe het zich allemaal ontwikkeld maar heb wel eens gedacht om elkaar halverwege te ontmoeten (Singapore?) Of wellicht is het wel makkelijker om naar NL te reizen voor ons dan voor haar naar Australia. We gaan het zien!

Inreizen van visum houders wordt geloof ik niet heel expliciet genoemd?
 
Het klinkt bekend ondertussen maar goed om het even op een rijtje te zien.

Wel vervelend om zwart op wit te zien staan dat het wel 2022 gaat worden voor mijn moeder weer eens hier naar toe kan komen.

Het ligt een beetje aan hoe het zich allemaal ontwikkeld maar heb wel eens gedacht om elkaar halverwege te ontmoeten (Singapore?) Of wellicht is het wel makkelijker om naar NL te reizen voor ons dan voor haar naar Australia. We gaan het zien!

Inreizen van visum houders wordt geloof ik niet heel expliciet genoemd?

2022 is op zich niet heel ver weg, en ik zou het persoonlijk al super vinden als dat gerealiseerd kan worden. Ik ben zelf echter sceptisch en ik reken persoonlijk niet eens meer op 2022. Ik had het er gister met mijn ouders over en ook die hebben de hoop maar opgegeven en hopen dat het 2023 eindelijk zover is, wat eerder komt is een bonus.
 
Back
Top