Is YouTube al zo oud dat er VOC videos op staanIk denk dat dit misschien een xpdite probleempje is. Oudere yt videootjes worden ook geblokkeerd lijkt het.
Yep, ter voorbereiding van de veldslag morgen in CBD met anti-vaxxers and virus-wappies.Het leger wordt hier ingezet om te helpen met de corona lockdown.
Nou ik zag net al de eerste tank voorbij rijden, scary stuff.
hahaha. #photo-opHet leger wordt hier ingezet om te helpen met de corona lockdown.
Nou ik zag net al de eerste tank voorbij rijden, scary stuff.
Ach, je hebt net een nieuwe tv serie gevonden en hoeveel HA had je nog om aan te werken?Hello Sydney, we gaan even mee doen.
We must go hard and go early. And so from 4pm today, the 11 LGAs that currently have mask-wearing requirements will go into lockdown.This will be the strictest lockdown that we have had. We can only, in these 11 LGAs, leave home for four reasons: to obtain essential goods – for example, groceries and medications – but only within 10km of our homes.
De TV serie heb ik al eerder gezien. Maar nu bezig met Gommora. Voor als je van Italiaans moderne maffia frame houdt. Eerst afkijken voor ik het aanbeveel.Ach, je hebt net een nieuwe tv serie gevonden en hoeveel HA had je nog om aan te werken?
Succes!Hello Sydney, we gaan even mee doen.
We must go hard and go early. And so from 4pm today, the 11 LGAs that currently have mask-wearing requirements will go into lockdown.This will be the strictest lockdown that we have had. We can only, in these 11 LGAs, leave home for four reasons: to obtain essential goods – for example, groceries and medications – but only within 10km of our homes.
Hello Sydney, we gaan even mee doen.
Nee, Brisbane/Sunshine/Gold Coast is al een paar keer in (snap) lockdown geweest.Success! Is het je eerste lockdown?
Het klinkt bekend ondertussen maar goed om het even op een rijtje te zien.https://www.pm.gov.au/sites/default...s-national-covid-19-response-30-july-2021.pdf
hebben jullie deze ook al gezien.
Het klinkt bekend ondertussen maar goed om het even op een rijtje te zien.
Wel vervelend om zwart op wit te zien staan dat het wel 2022 gaat worden voor mijn moeder weer eens hier naar toe kan komen.
Het ligt een beetje aan hoe het zich allemaal ontwikkeld maar heb wel eens gedacht om elkaar halverwege te ontmoeten (Singapore?) Of wellicht is het wel makkelijker om naar NL te reizen voor ons dan voor haar naar Australia. We gaan het zien!
Inreizen van visum houders wordt geloof ik niet heel expliciet genoemd?