Coronavirus in Australië

Welcome to the club @Tim911
Het lijkt de Olympische Estafette wel. Wij er uit, geven het stokje over aan jullie. Darwin zou dan de volgende moeten zijn 😮 (in Estafette rennen ze ook linksom)
 
Welcome to the club @Tim911
Het lijkt de Olympische Estafette wel. Wij er uit, geven het stokje over aan jullie. Darwin zou dan de volgende moeten zijn 😮 (in Estafette rennen ze ook linksom)

ja het is niet anders hè, voor mij persoonlijk verandert er niet heel veel want moet gewoon te werk. Ergens wel jammer had wel zin in een paar dagen flight simulator 😉🤭
 
Sorry ik ben nog een lock down groentje 😉 maar ben ik nu de enige die dit verwarrende info vindt?
Eerst rules voor een regio die uit lockdown gaat en dan eronder voor regio die in lockdown gaat:
“The same rules will apply as the South East Queensland lockdown, however...”
Dus moeten we nu de versoepelde uit lockdown regels van SE QLD volgen of moet ik browsen naar de de QLD lockdown regels van afgelopen week?
Voorlopig verschijnen op mijn Facebook foto’s van geweldige files naar alle supermarkten 🙄
4F2F3EC0-8D03-402F-8493-C898017A9310.jpeg
 
...
Voorlopig verschijnen op mijn Facebook foto’s van geweldige files naar alle supermarkten 🙄

Ik raad click&collect aan als het er is. Is gratis, je hoeft de winkel niet in. Je kunt een timeslot uitkiezen en je hebt geen gedoe met lege schappen in de supermarkt.
 
Ik raad click&collect aan als het er is. Is gratis, je hoeft de winkel niet in. Je kunt een timeslot uitkiezen en je hebt geen gedoe met lege schappen in de supermarkt.
Heel goed idee. En onze suup bezorgt tijdens lockdowns ook gratis, nog luier. Maar laten bezorgen kost sowieso niks of geen pest als je het op onreguliere tijden bestelt.
 
Ik raad click&collect aan als het er is. Is gratis, je hoeft de winkel niet in. Je kunt een timeslot uitkiezen en je hebt geen gedoe met lege schappen in de supermarkt

we bestellen altijd online, net ook weer gedaan. Nu even kijken of er daadwerkelijk bezorgd wordt morgen. Afleveren kost 2.99 dollar, daar kun je niet eens voor rijden.

@SteveSW gelukkig hebben we een vriezer vol eten en 250 rollen boutlint in de kast.
 
Ik hou er niet zo van met groente en fruit. Een paprika is een paprika volgens de website, maar als ik de supermarkt zou zijn zou ik m'n personeel aanraden de beurse en kleine paprikas die niemand normaal kiest met de click&collect te doen.

Maar verder is het top.
 
Ik hou er niet zo van met groente en fruit. Een paprika is een paprika volgens de website, maar als ik de supermarkt zou zijn zou ik m'n personeel aanraden de beurse en kleine paprikas die niemand normaal kiest met de click&collect te doen.

Maar verder is het top.

Nee klopt, groente en fruit halen we elke zaterdag op de markt.
 
Ik heb een gek soort emotional attachment to Tasmanië. Elke keer als ik lees dat daar iets aan de hand is, zoals met de taxi chauffeur nu, dan denk ik "nee, niet ons schattige Tasmanië!"
 
Ik heb een gek soort emotional attachment to Tasmanië. Elke keer als ik lees dat daar iets aan de hand is, zoals met de taxi chauffeur nu, dan denk ik "nee, niet ons schattige Tasmanië”
Wat is er in Tasmanië? Ik wist alleen van een case in een hotel?
 
Ah, die taxi drivers toch.
Ik volg het Tassie nieuws niet tot in dat detail. (Wat in lijn is met wat je mede-Melbournian Jimmy Rees ook elke keer uitbeeld in ‘Meanwhile in Australia 😂 )

Hang in there Tassie!!! 😉
 
Tja we houden hier ons hart een beetje vast eerlijk gezegd. We hebben nog nooit een lockdown gehad hier en dat is te merken, mensen dragen geen facemask en bedrijven en winkels om ons heen zijn gewoon open terwijl die non essential zijn. Ik zie hier ook veel te veel mensen op straat. Het gaat hier of met een sisser aflopen, of exploderen zodat het weken zoniet maanden gaat kosten om er bovenop te komen, we gaan het zien!

is een beetje Cairns eigen, koppig en absoluut niks willen aannemen van die dieven uit Brisbane, die alleen maar belastinggeld innen maar verder niks terugdoen volgens velen.
 
Ik denk dat het vooral nieuwigheid is. Steden zoals Cairns en nu Armidale en Tamworth hebben (waarschijnlijk) altijd gedacht dat Covid een ziekte van de grote steden is en dus eigenlijk niet zo oplette wat er gebeurde in de rest van Australia, laat staan de wereld.

Doet me plots denken aan HIV/AIDS in de jaren 80/90. Was een homo ziekte had je als hetero niets van te vrezen….

Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor jullie!
 
Ik hou er niet zo van met groente en fruit. Een paprika is een paprika volgens de website, maar als ik de supermarkt zou zijn zou ik m'n personeel aanraden de beurse en kleine paprikas die niemand normaal kiest met de click&collect te doen.

Maar verder is het top.

Zit wat in, maar ik merk het tegenovergestelde: ik krijg in mijn maandelijkse delivery altijd meer/groter/verser/beter dan ik besteld heb, en altijd een gratis kadootje (nieuw product dat gepromoot moet worden, van vliegenspray via yoghurt tot chips). De uiteindelijke prijs hangt af van het gewicht van de verswaren maar is altijd lager dan ik verwacht, nooit hoger, en ze betalen zelfs 3 dollarcents de volgende dag terug. Ik ben daardoor een zeer loyale customer geworden en ga dus nevernooitnie naar de concurrent. Het kan dus zijn dat kwaliteit leveren ook een goede marketingstrategie is.
 
Back
Top