Nope. Ik ben alleen bored stiff in lockdown number 6 en ik moest hier vreselijk om lachen . Typische Melbourne humor.Pik ik daar wat frustratie op over hoe wij als Victorians deze uitbraak aanpakken @Emulate ?
Edit. Emulate en ik wonen allebei in Melbourne, dit is geen staat vs staat vraag
Welcome to the club @Tim911
Het lijkt de Olympische Estafette wel. Wij er uit, geven het stokje over aan jullie. Darwin zou dan de volgende moeten zijn (in Estafette rennen ze ook linksom)
...
Voorlopig verschijnen op mijn Facebook foto’s van geweldige files naar alle supermarkten
Heel goed idee. En onze suup bezorgt tijdens lockdowns ook gratis, nog luier. Maar laten bezorgen kost sowieso niks of geen pest als je het op onreguliere tijden bestelt.Ik raad click&collect aan als het er is. Is gratis, je hoeft de winkel niet in. Je kunt een timeslot uitkiezen en je hebt geen gedoe met lege schappen in de supermarkt.
Ik raad click&collect aan als het er is. Is gratis, je hoeft de winkel niet in. Je kunt een timeslot uitkiezen en je hebt geen gedoe met lege schappen in de supermarkt
Ik hou er niet zo van met groente en fruit. Een paprika is een paprika volgens de website, maar als ik de supermarkt zou zijn zou ik m'n personeel aanraden de beurse en kleine paprikas die niemand normaal kiest met de click&collect te doen.
Maar verder is het top.
Niet de beste manier om info te delen. Het kost niets om even CTRL+C CTRL+V te doen voor de tekst van vorige week SEQ en die onder Cairns te plakken... Geniet van je eerste, hopelijk blijft het hierbijlockdown
Wat is er in Tasmanië? Ik wist alleen van een case in een hotel?Ik heb een gek soort emotional attachment to Tasmanië. Elke keer als ik lees dat daar iets aan de hand is, zoals met de taxi chauffeur nu, dan denk ik "nee, niet ons schattige Tasmanië”
Wat is er in Tasmanië? Ik wist alleen van een case in een hotel?
Ik hou er niet zo van met groente en fruit. Een paprika is een paprika volgens de website, maar als ik de supermarkt zou zijn zou ik m'n personeel aanraden de beurse en kleine paprikas die niemand normaal kiest met de click&collect te doen.
Maar verder is het top.