data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

clara

New Member
lijkt me handig om het een open verhaal te houden: geen "must", leuk als je kan, jammer als je er niet bij bent en de volgende keer beter! ik zal wel steeds een inventarisatie maken van aanwezigen ivm wat we kunnen gaan doen op zo'n uitje: is de groep groot, dan is het wel handig daar de lokatie op aan te passen... dit is dus puur een soort plan-draadje voor de familie-uitjes! iedereen is welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

6 april (voor zover ik heb begrepen) zijn de geachte aanwezigen:

mariette, ico en kiddos
marieke, jeroen en kiddos
aukje, arthur en kiddos
inge, dirk en kiddos
lissette, arjon en kiddos
pauline, piebe en kiddos
johan

deze mensen hebben aangegeven te kunnen/willen...
 
Wij zitten rond 1 Juni rondom Melbourne, YES   :grin:  :happysun:

Komen de 29e aan zo tot om en nabij de 3e. Wat voor leuks gaat er dan gebeuren???????

Mariette
 
mmm is er eigenlijk al een locatie bedacht voor 6 April?
Zo niet: suggestie: strand? Leuk is bijvoorbeeld Elwood? Zal vrijdag checken of er BBQ's zijn. Bij slecht weer (ja je weet het niet he) is er een communityhouse/bar/speeltuin-achtig iets

O ja op 6 April zijn er zeer waarschijnlijk ook een opa en een oma bij...
 
Ha Mariette!!!  Wat ONWIJS leuk dat je op 1 juni in de buurt bent!!! Heel erg leuk om jullie weer te zien!!

Je bent welkom op vriendinnen uitje en bij mij, weet je he??

wat betreft 6 april; er zijn al wat balletjes opgegooid, maar niemand hakt de knoop...


auk
 
Hi Auk,

Als je een leuke hostel of Big4 bij jou in de buurt weet laat het me ff weten.
We zijn met z'n vijven dan.
Aan welke kant zitten jullie zo'n beetje. Weet echt helemaal niets in Victoria.
Maar kan ik even gaan googlen.
Anders PMmen we wel :up:

Groetjes, Mariette
 
ha dames,
ik heb een idee..waarom maken we niet per zondag 1 iemand 'verantwoordelijk' voor de locatie en tijdstip? Op die manier kunnen we allemaal onze ideeen kwijt en weten we preces waar we aan toe zijn. Het is inderdaad wel erg georganiseerd (bromt jeroen nu achter me) maar dat scheelt weer 10 posts op en neer en niemand die een knoop door hakt? Ideetje??
groetjes marieke
ps 6 april hebben we waarschijnlijk ook de ouders van jeroen bij ons
 
[quote author=kallie link=topic=8472.msg112557#msg112557 date=1204153472]
Hi Auk,

Als je een leuke hostel of Big4 bij jou in de buurt weet laat het me ff weten.
We zijn met z'n vijven dan.
Aan welke kant zitten jullie zo'n beetje. Weet echt helemaal niets in Victoria.
Maar kan ik even gaan googlen.
Anders PMmen we wel :up:

Groetjes, Mariette
[/quote]

Ik heb je gePMt, heb je hem gekregen?
 
Dank je Sigrid, heb gelijk even gekeken maar kon nergens die 100 per nacht vinden  :|

Yep Auk heb hem ontvangen. Hebben jullie die slang al dan weet ik zeker dat Bart zowiezo bij jullie blijft, haha. Hij wil er zelf ook een, maar mag niet van ons. Btw nu weet ik ook waar die kippen gebleven zijn van jullie. Zal eerder die slang dan een vos zijn geweest, haha.

Mariette
 
aha! 1 goede reactie lijkt me genoeg  :grin:.
Zullen we het zo doen (volgorde geknipt van Mariette's post hierboven, dus willekeurig!):

mariette, 6 april
marieke, 1 juni
aukje, 3 augustus
inge, 5 oktober
lissette, 7 dec
pauline, volgend jaar!

Is dat wat??? Als je niet kan, kan je natuurlijk gewoon ruilen met iemand anders.
Dus Mariet: take it away!!!
 
Lijkt me een goed idee. Super Marieke !
Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.

Inge
 
We zijn er net als de laatste keer graag bij op 6 april.

Het om de beurt organiseren lijkt me een prima plan. We vinden het geen probleem om het ook een keer te regelen.

Ilse
 
Wow, had deze topic nog niet gevonden... :oops:... jullie lopen gelijk voor....
maar geeft niks hoor, ik ben weer op de hoogte!

We gaan dus 6 april niet naar Aukje begrijp ik hieruit? Nou, ben benieuwd wat we dan wel doen.
Jeetje, heb ik mazzel, heb ik een jaar de tijd om wat te bedenken.... :lol:

Enne... mijn hubby zijn naam wordt vaker vergeten hoor, zijn we wel gewend.... is hier ook een klein probleem:  Piebe, we zeggen hier : 'like Peter, but with a b .." (en zonder r natuurlijk, maar die spreken ze hier niet uit...) :grin:

greetz Pauline
 
[quote author=jenm link=topic=8472.msg112959#msg112959 date=1204594701]
aha! 1 goede reactie lijkt me genoeg  :grin:.
Zullen we het zo doen (volgorde geknipt van Mariette's post hierboven, dus willekeurig!):

mariette, 6 april (dacht ook dat 6 april aukje was...haha, ruilen auk???)
marieke, 1 juni
aukje, 3 augustus
inge, 5 oktober MAG DIT 12 OKTOBER ZIJN? 5 OKTOBER HANGEN WIJ NOG ERGENS BOVEN OZZZZ...(op de terugweg....)
lissette, 7 dec
pauline, volgend jaar!

Is dat wat??? Als je niet kan, kan je natuurlijk gewoon ruilen met iemand anders.
Dus Mariet: take it away!!!
[/quote]
leukleukleuk, iedereen zo enthousiast, leuk!!!!
prima hoor als ik/wij 6 april doen, maar ook ik had begrepen dat dat bij aukje zou zijn? auk, laat maar even weten wat je wil! voor mij is alles prima! en dank voor de naam pauline, ik zal het meteen veranderen!
 
hoi,

ik moet zeggen dat ik het ook niet meer snap, maar ik vind het heel prima om de 6e niet bij mij te doen- door het uitblijven van de knoop hakker had ik er eigenlijk ook al geen rekening meer mee gehouden.  Ben er ook zojuist achtergekomen dat 6 april samen valt met iets dat ik heel graag zou willen doen, vroeg op de ochtend. En dat kan dus niet als het bij mij is....
Of wordt ik nou heeeeel erg vervelend???

Dus Mariette- take it away girl!! Persoonlijk vind ik de dubbele post niet zo handig- er lopen nu ineens dingen naast elkaar.

Eh, Mariette(Kallie) wij hebben 1,5 week in Healesville gezeten, en afhankelijk van waar je in Melbourne moet zijn, kan het ver weg zijn... Marieke doet 1 juni, en die zit zuidelijker. Healesville is dan niet zo handig.

auk
 
ik had deze post nog niet gezien. dus nogmaals een uitndogiging van mij.

ik wilde graag arjons verjaardag dat weekend vieren. en omdat ik een aantal van jullie sowieso wilde uitnodigingen, mag het ook de 6e bij ons. zou het heel gezellig vinden.
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg113074#msg113074 date=1204716059]
hoi,

ik moet zeggen dat ik het ook niet meer snap, maar ik vind het heel prima om de 6e niet bij mij te doen- door het uitblijven van de knoop hakker had ik er eigenlijk ook al geen rekening meer mee gehouden.  Ben er ook zojuist achtergekomen dat 6 april samen valt met iets dat ik heel graag zou willen doen, vroeg op de ochtend. En dat kan dus niet als het bij mij is....
Of wordt ik nou heeeeel erg vervelend???

Dus Mariette- take it away girl!! Persoonlijk vind ik de dubbele post niet zo handig- er lopen nu ineens dingen naast elkaar.

Eh, Mariette(Kallie) wij hebben 1,5 week in Healesville gezeten, en afhankelijk van waar je in Melbourne moet zijn, kan het ver weg zijn... Marieke doet 1 juni, en die zit zuidelijker. Healesville is dan niet zo handig.

auk
[/quote]

Nou Auk ik denk dat we toch wel iets van een auto huren anders komen we nergens en zit ik tegen een stel chagrijnen aan te kijken. Kijk ik nou ook niet echt naar uit, moet ik zeggen  :lol:

Maar alles ligt nog in de planning dus kan nog van alles komen
Had al de tickets naar Melbourne en terug van Sydney, maar willen vanwege het weer tussendoor ook nog naar Gold coast dus moet nog een aantal vluchten bij en een auto en wat onderkomens nou nou  het lijkt wel een wereldreis te worden en dat allemaal in twee weken.
Sorry misbruik van jullie topic  :evil:

Mariette
 
Ik ga mijn lieve moedertje best wel beetje missen als ik in Oz woon.. ;) .. daarom mag ik mee als kiddo!  :roll:

Gelukkig vat mijn moeder het zéér positief op (tenminste, zo doet ze..), en komt ze gewoon langs..
 
Back
Top