data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

Update;

[quote author=mammavark link=topic=8472.msg113981#msg113981 date=1205893098]
Volgens mij is dit het lijstje van komende mensen;

Aukje, Art en meiden,
Mariette, Ico en jongens,
Ilse met Tom en gebak,
Pauline met Piebe en mixkids,
inge, Dirk en mixkids
Marieke en Jeroen met kleintjes en grootjes?
Johan , Met fiets!!!!
Joke en misschien zonen,
Anette en Marcus, met twee mini zoontjes


[/quote]
[/quote]

Als jullie ergens willen ontmoeten of iets in de koelkast willen stoppen, hoor ik het wel he?
 
Wij moeten helaas afzeggen, familie-omstandigheden. Niks ernstig, maar gaat voor. Sorry, seeya'll next time!!

groetjes Pauline
 
Volgens mij is dit het lijstje van komende mensen;

Aukje, Art en meiden,
Mariette, Ico en jongens,
Ilse met Tom en gebak,
inge, Dirk en mixkids
Marieke en Jeroen met kleintjes en grootjes?
Johan , Met fiets!!!!
Joke en misschien zonen,
Anette en Marcus, met twee mini zoontjes


Overigens weet ik wat meer over het Kurth Kiln festival; (Gembrook) ; In een natuurreservaat is het een festival vol paarden beslaan, smeden op open vuur, ossentrekteams, en schapen scheren. Het echte ouderwetse buitenleven dus....
 
wanneer is dat festival dan? de 6e? klinkt ook leuk en anders inderdaad handig en leuk om in emerald af te spreken. maakt allemaal niet uit, ach we zijn zo makkelijk :lol:... maar 2PM dus, klinkt goed.
ik leg inderdaad ws. wel even e.e.a. in jouw koelkast als dat mag, tenzij ik het kan koelen in box.
he, heb er echt zin an!!! gemutlich!
greetz mariette
 
Dat klinkt zeker leuk. Wij gaan daar dan s'morgens heen, of is het dan nog niet ?
Ik denk dat de kids dat wel erg interessant vinden. Is dat ver bij jullie vandaan ?
Iedereen nam wat fingerfood mee of wat gaan we doen ?

Tot zondag,
Inge
 
Klinkt goed he?? ik ben ook zo dol op dat soort dingen!

ben nog niet achter tijden, maar heb wel een website gevonden;

http://home.vicnet.net.au/%7Efofkk/

heb een mailtje gestuurd, dus hoop snel meer te weten. Leuk idee om daar heen te gaan???
 
En hier is wat ik als antwoord kreeg;


Thanks for your request for information on the Kurth Kiln Festival. The festival will be on Sunday 6 April, with lots of happenings all day long. The official opening is at 11:00am, but most of the stalls and displays will be open from 9:00am with food catering done by the local branch of the Red Cross. There will be wood chopping, blacksmith and draft-horse displays, heritage machinery, entertainment for the kids and more. I am not exactly sure of the time for the staged “bank robbery”, that depends a lot on the participating horse riders. A number of other Friends groups will show of their work. Activities start to wind down towards 4:00 pm
     
We look forward to see you and your friends there sometime coming Sunday



JIHAAAA!
 
Dus het bestaat echt dat soort festiviteiten, dacht dat dit soort festivals van zo'n 2 jaar geleden voor het laatst waren.

Klinkt gezellig! Begin me alleen een beeld te vormen van vrouwen in bloemetjes jurken dievoor het goede doel zelfgebakken taarten staan te verkopen :wink:

Veel plezier aankomend weekend!

Chantal
 
Hi Aukje, en andere geinteresseerden

dat wordt de stockmen hoed mee nemen :smile:
En ik kan niet eens paardrijden, naja Sanne kan dan d'r pret niet op denk ik.
Die heeft wel les gehad en paarden zijn toch zo leuk, mama. Zullen we dan daar een tijd afspreken voor de
mensen die dat leuk vinden ?
Uur of 11 ? Ik roep maar wat maar anders hebben we pas de afspraak volgende week en dat lijkt me
niet zo handig, hihi.
Ik moet trouwens nog eens kijken hoe we er heen komen :?

CU Inge
 
Nou, een auto is wel handig...

als je naar ons rijdt- rij je door. Gembrook road gaat naar Gembrook, dat is hier best ahndig. Het huisnummer geeft aan hoe ver je van Gembrook af zit- wij dus 8,35 km.  Als je in Gembrook aankomt RECHTDOOR (de kruising over steken) een door tot je rechts een luxe restaurant ziet. Vlak daarna links, Beenak rd op. Dat is een gravel road, (waar een ERG leuk huis aanligt dat we niet hebben gekocht). Eindje doorrijden (eindje is ca 7/8 km) daar is Kurth Kiln picknick area, en volgens mij is het daar!

Elf uur daar lijkt me goed, afdroppen koelkast dingen dan rond 10.00???
 
WAUW!!!!!!!!!!!
klinkt helemaal super, maarre als daar ook BBQ dingen enzo zijn, is het dan wel handig om het bij jou in de koelkast te zetten???
lijkt me heel gezellig om te starten bij jullie: paardjes kijken, kopje van die heeeeeeeeerlijke koffie, maar daar afspreken rond 11AM is misschien iets praktischer
greetz mariette en "we're all for it".....
 
Het lijkt ons hardstikke leuk om naar het festival te gaan. Maar wat is de bedoeling? Als we 's middags nog bij jullie langs gaan nemen we wat lekkers mee om Tom zijn verjaardag te vieren. Ik heb nog geen idee wat, maar waarschijnlijk is het wel handig om dat dan bij jullie op een koel plaatsje te zetten. Maar als iedereen op het festival eet en van daaruit naar huis gaat is dat natuurlijk niet nodig. 
 
HELP, nu niet weer moeilijk maken.
Aukje zeg jij maar hoe je het handigst vind, eerst bij jou en dan naar het festival
of anders om.
Wij komen zondag van Ringwood moeten we dan ook eerst langs jullie huis ?

CU Inge
 
Ik denk; om het simpel te houden;
bij de originele afspraak blijven. Dwz,  als je iets in de koelkast wil droppen hier rond 10 uur zijn, (krijg je een kopje van die heeeeeeeeeeeeerlijke koffie)
rond Elf uur ben ik dan bij Kurth Kiln, en ieder die daar zin in heeft. 
Wij (Ik, Aukje) vertrekken dan rond 13.30 weer naar huis, en zijn daar rond 14.00, zodat alle mensen die niet naar Kurth Kiln gaan daar welkom zijn.
Iedereen die nog wil blijven en/of later wil komen heeft natuurlijk alle vrijheid!
Ik ben alleen bang dat de barbeques bij Kurt Kiln misschien niet groot genoeg zijn voor een grote groep, en ik weet niet of iedereen daar heen gaat. Vandaar. (of dit nog leest)

Misschien sla ik mezelf voor mijn kop als ik rond 4 uur nog alleen op mijn kleedje in mijn eigen tuin zit, maar dat is dan maar zo.
 
Wij komen in ieder geval jullie optrekje bekijken, als we dan toch al in de buurt zijn. :smile:

CU Inge
 
jammer, vond het net zo leuk om het weer wat complexer te maken, houdt ons Aukje zo van :grin: :lol: :p.
wij zijn er zeker voor dat kopje heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke koffie rond 10uur: one flat white and one long black, hmmmm kan er nu al naar uitkijken!
he, hebben er echt zin an, see ya all!
Mariette
 
Ja, dol op complexiteit, da's waar... Maar
Ooit was er een een oude wijze vrouw die zei;
'laten we nou gewoon bij het plan blijven' en dat advies volg ik nu maar. Ik luister graag naar wijze vouwen...
 
Ohja, voor de complexiteit, de klok gaat een uur achteruit......
of was het vooruit ????? :grin: :lol:
 
Back
Top