data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

goed idee, Lisette! Twee vliegen in één klap!
Kunnen de mannen en jongens cricket spelen daarachter bij jullie! Of we gaan met z'n allen naar het strand....
Ik denk eerder dat Lisette en Aukje kunnen ruilen.....

Aukje, we houden het nog tegoed bij jullie toch? :wink:

groetjes Pauline
 
Kijk, bij mij groeit de dierentuin, dus als je dat leuk vindt, wordt het alleen maar leuker...

maar, lisette, als ik mag vragen; wat stel je je voor bij het vieren van de verjaardag van je man... wordt het een Nederlands verjaardag? ik bedoel; in een cirkel zitten met een bordje taart op schoot? 
schets eens een beeld?
 
je mag ook een driehoek vormen hoor als je dat leuker vind. ik heb er geen beeld bij. het is ook afhankelijk van het weer wat je kunt doen. als het pijpestelen regent wordt het buiten ook niet veel. maar als je zelf ideeen hebt om een verjaardag te vieren ben je welkom hoor.
 
laten we nou gewoon bij het plan blijven:
6 april bij aukje, er daar super veel te doen die dag, de vlasjes nemen de taart mee, wie dat leuk vindt neemt een fijn kadootje mee, we zingen heel hard en kunnen ook nog even in een kringetje zitten voor de liefhebbers! :lol:...
het was zo simpel en anders wordt zo complex allemaal en ik zie het geheel daardoor in duigen vallen en zou dat errug jammer vinden!
greetz claar
 
Maar als ik het goed begrepen heb kan het dus ( liever) niet bij Aukje.
Dus wij komen ook graag naar jou of nu cirkel of driehoek, wij staan open voor alles. :wink:
Heeft Arjon nog wensen ?

Groetjes Inge
 
aukje, heeeelllluppp!
ik heb haar gisteren gesproken en ze vond het juist wel leuk omdat er die dag ook van alles te doen is bij hen in de buurt, maar misschien kan ze daar zelf het beste wat over zeggen!
maar laaten we het vooral simpel houden!!!

greetz
 
klopt;
ik heb het aangeboden (al een paar keer), dus op zich blijf ik daarbij, maar; alleen als 'de rest' het ook leuk vind.
ik wil het niemand opdringen en ik had niet echt het gevoel dat mijn aanbod enthousiaste reacties uitlokte. (behalve bij een paar, die dan ook niet kunnen wachten tot 6 april, wat weer hele gezellige dagen oplevert  :lol: )

Wij zitten een stukje buiten Melbourne, en dit gebied is prachtig; heuvels, wijnvelden, maar ook cool climate rainforest. We hebben een grote 'tuin', met een stukje bos, waar je makkelijk kunt picknicken en de leuke dingen die Mariette noemde zijn; de stoomtrein die hier vlakbij 3 keer per dag rijdt(met aanhangend museumpje)en volgens mij rijdt in dat weekeinde de echte Thomas (die blauwe), op 6 april is er een 'festival' bij Kurth Kiln, een oude houtskool fabriek, (ben er nog niet geweest) ik zou kunnen proberen een tour bij een wijnboer kunnen regelen, er is hier een park met lake met waterfietsen...
Er is ook een appelproeverij met 100 soorten oude appelrassen wat verder uit de buurt (weet eigenlijk nog niet eens precies waar) waar ik zelf dus graag heen zou gaan. Dus, als iedereen liever ergens anders heen gaat, ook goed. Ik werd wel een beetje chaggie van het 4 keer aanbieden en geen reactie.
Dus; taart bij Lisette; helemaal goed. Dan kom ik na mijn appeltjes.
Toch picknick bij ons in de tuin, prima, dan organiseer ik er wat om heen, want ik vind het hier heel erg leuk, en deel dat graag.

zo.
 
:grin: ik heb gezegd, ugh  :grin:

Klinkt goed Aukje!
Het maakt mij ook niet uit, maar het is inderdaad wel erg verwarrend zo! Laten we het bij het begin plan houden. Lisette, we kunnen ook Arjon feliciteren bij Aukje, en see it on the bright side: jij hebt de rommel niet thuis..... :lol: Als jij zo'n lekkere taart van de cheescakeshop meeneemt, hou ik me aanbevolen.....

We hebben nog even, het is nog geen 6 april....
Oja, Lisette en Arjon zitten nu op de Great Ocean Road.... zullen dus niet snel reageren...
 
Oh sorry, aukje,

dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je ergens schreef dat je het liever niet had,
omdat je smorgens ook al wat had ofzo.
Nou ons maakt het niet veel uit het is allebei ver weg voor ons :wink:.
Dan gaan we dus toch het paardje en de nog kippen bewonderen :lol:

Groetjes Inge
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg113074#msg113074 date=1204716059]
hoi,

ik moet zeggen dat ik het ook niet meer snap, maar ik vind het heel prima om de 6e niet bij mij te doen- door het uitblijven van de knoop hakker had ik er eigenlijk ook al geen rekening meer mee gehouden.  Ben er ook zojuist achtergekomen dat 6 april samen valt met iets dat ik heel graag zou willen doen, vroeg op de ochtend. En dat kan dus niet als het bij mij is....
Of wordt ik nou heeeeel erg vervelend???

Auk
[/quote]

[quote author=dism link=topic=8472.msg113368#msg113368 date=1205102227]
Oh sorry, aukje,

dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je ergens schreef dat je het liever niet had,
omdat je smorgens ook al wat had ofzo.

Groetjes Inge
[/quote]

Ja dat had ik ook begrepen, maar ja ik vind alles prima, hoor! Ik hoor het vanzelf wel en zo niet dan kunnen we altijd nog de Great Ocean Road doen.  :grin:

Mariette
 
huh??
nu snap ik het echt niet meer. Nou ja,

voor iedereen die zin heeft, 6 april picknick/barbeque bij mij.
Adres is;

835 Gembrook rd
Pakenham Upper

Melways ref; 316 B1  wij zitten rechts van het rondje,ongeveer op de E (van Gembrook rd)

verder contact gegevens staan ook op ons Blog

als iemand het leuk vindt kan ik wat organiseren... of niet.
Wel zelf wat spulletjes meenemen; badpakje, kleedje of stoeltjes, bestekje etc, want de huisraad is niet meer zo uitgebreid als het in NL was. Het lijkt me dat ik een tafel neerzet, en al het eten daarop gaat. Share and enjoy!

En laat het even weten als je komt ajb!

aukje

En Mariette (Kallies) rond 1 juni zijn we gewoon thuis (behalve dat we naar Marieke gaan), en we vinden het alleen maar ontzettend gaaf als jullie langskomen, de slang kijkt er ook naar uit, want dan krijgt hij weer eten. (Tjits bewaart dat altijd voor bezoek, voor je de kriebels krijgt!)
 
wij zijn er!!!!
gezellig!
mariette (MB)
PS snap de verwarring wel, je schrijft inderdaad dat je iets wil doen en dat kan dan niet als het bij jou is: ik begreep er snel lezend toen eigenlijk uit dat je dat niet kon doen als het NIET bij jou was, maar goed, what's in a word.... :lol:
 
Wij zijn er graag weer bij 6 april. We nemen natuurlijk zelf spullen mee. Tom is de dag er na jarig, dus we zullen ook iets van gebak of zo meenemen.

Tot dan allemaal!
 
Count us in!
Laat Tjits de slang voeren voor wij komen, alsjeblieft....ben zo bang dat hij honger heeft als ik er ben.... :-(

En we nemen lekkere dingen mee!

seeya then!!

Pauline en aanhang...
 
helaas zullen wij er de 6e niet bij zijn. volgende keer weer.

veel plezier allemaal.

groetjes lisette
 
hoi allemaal!


Op 6 april is hier in Emerald net het PAVE festival geopend.
http://www.pave.org.au/index.html Ik vind de site niet zo erg duidelijk, maar er staan verschillende bands gepland, en er zijn zondag ook performing artists op straat, die je een  goldcoin mag geven, wat ik vertaal als; straat artiesten.

Vlakbij ons zijn 2 wineries;
Paternoster; http://www.paternosterwines.com.au/index.htm Deze hebben we nog niet bezocht, en
Chesnut hill  http://www.chestnuthillvineyard.com.au/chestnut%20about.htm Deze wel, en het is niet flashy, maar de wijnen zijn fantastisch! ( alleen in de beste Melburnian restaurants op de kaart...)

Verder is er het fantastische Emerald Lake park; http://www.emeraldlakepark.com.au/ met model railway, museum en tea house (en picknickplaatsen)

en de puffing billy http://www.puffingbilly.com.au/ Die dagelijks rijdt, en echt heel erg leuk is! (maar neem niet de hele route; dat is wel erg lang zitten.

Genoeg te doen dus.
Mijn voorstel zou zijn; Kies iets wat je leuk vind, (of niet) en kom rond 2 uur naar ons huisje, voor de broodnodige rust. Tenzij de mensen die komen het heel erg leuk vinden om samen iets af te spreken?? (altijd gezellig) Ik wil alleen niemand iets opdringen. We kunnen ook een ontmoetings tijd in Emerald centrum afspreken, voor wie zin heeft.
(en je mag 's ochtends al wat dumpen in de koelkast)

Volgens mij is dit het lijstje van komende mensen;

Aukje, Art en meiden,
Mariette, Ico en jongens,
Ilse met Tom en gebak,
Pauline met Piebe en mixkids,
inge, Dirk en mixkids
Marieke en Jeroen met kleintjes en grootjes?
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg113553#msg113553 date=1205378571]

En laat het even weten als je komt ajb!
[/quote]

Ik weet het nog niet ,
Ik twyfel tussen een fietstocht, en een gezellig bezoekje.

laat snel iets weten, denk ik... :oops:

Groetjes Johan
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg114523#msg114523 date=1206444410]
nou ik zou zeggen; genoeg te fietsen- als je deze kant op komt...
[/quote]

Ah , tuurlijk , dat kan ook.
Ik kom ook  :up:




[quote author=mammavark link=topic=8472.msg113981#msg113981 date=1205893098]
Volgens mij is dit het lijstje van komende mensen;

Aukje, Art en meiden,
Mariette, Ico en jongens,
Ilse met Tom en gebak,
Pauline met Piebe en mixkids,
inge, Dirk en mixkids
Marieke en Jeroen met kleintjes en grootjes?
Johan , (zielig alleen :cry:)










[/quote]
 
Back
Top