data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

Misschien gewoon een BBQ bij iemand thuis?? Wij hebben wel ruimte voor 10-20 man..  :applaus:

Misschien een soort BYO achtig iets?? Zeg het maar hoor... Ik heb alleen nog niemand van hier in Melbs ontmoet dus misschien eerst een keerergens anders???  :up:

Verder ben ik wel in voor een feestje/borrel

Roep maar!

xx
 
ik denk toch niet dat het werkt als je afwacht.

Als er inderdaad behoefte is om iets te organiseren; doen!

Om het maar zo te zeggen; wij hebben via de uitjes ontzettend leuke Nlse mensen ontmoet hier, maar wij zien elkaar nu bijna elke maand (verjaardagen, sklaas, pasen etc etc.)
Heel voorzichtig denk ik dat de behoefte het grootst is bij de nieuwe mensen om -nieuwe mensen- te ontmoeten. Dus melbMitz, Joost- wie dan ook, het format ligt er al- hebben jullie zin om wat te doen, doen!!

Het afeglopen jaar hebben we het zo gedaan; om de twee maanden, eerste zondag in de maand (grofweg). een lijstje van wie wanneer, en dan iets organiseren in de omgeving. Het is een leuke manier om stukjes Melb te leren kennen,  en nieuwe mensen, en een hele leuke manier om ervaringen, ergernissen etc etc te delen.

Wij zijn bv geweest naar het park bij Heidelberg (picknick), Kurth Kiln park, Bowlen bij Bentleigh, Werribee zoo, en het strand waar Ilse en Tom niet woonden. Iets doen werkt wel goed, omdat het wat ongedwongener maakt, en je kunt daarna altijd mensen bij je thuis uitnodigen voor een BBQ  (wat eigenlijk standaard gebeurde.)
Echt, er is genoeg te doen hier! en een uitje organiseren dwingt jou ook tot een beetje om je heen kijken.

Affijn genoeg gepreekt.
 
Ik weet niet precies waar iedereen woont, maar ik vind een BYO prima.
Als we een goed weekend kunnen prikken is er hier in Maribyrnong een heel mooi park met overdekte picknicplaatsen en een speeltuin (voor evt. kindjes).
Kunnen we ook nog over de rivier varen en dergelijke.
http://www.parkweb.vic.gov.au/resources05/05_0376.pdf

Verder weet ik gewoon nog te weinig van de omgeving om iets anders te verzinnen.....  :|
 
Picknicken is natuurlijk altijd prima....en Maribyrnong klinkt prima (ook al heb ik er nog nooit van gehoord). Afhankelijk van welk weekend het is zijn wij (2 volwassenen en 2 kids) wel van de partij.

Mariette
 
Wij kunnen (als één van de weinige denk ik) altijd wel, we hebben namelijk nog geen werk ofzo.
Ik zal van de week foto's uploaden van het park en wat info halen over die boot.

Als we weten wie er allemaal mee doen kunnen we een plannetje maken.

ref. is Melway 27 G8 voor de picknickplaats en de boot ligt op o 28 D8.
Ik zal van de week even met de honden daar heen gaan om te kijken of de picknick plaatsen en recreatiemogelijkheden ook goed zijn  :up:


Moeten we er even een nieuw toic voor aanmaken?
 
[quote author=George Franciska link=topic=8472.msg136487#msg136487 date=1239340284]

Moeten we er even een nieuw toic voor aanmaken?
[/quote]

Is misschien wel een idee...

En 't is niet eens zo ver hier vandaan, top.
Wij hebben ook geen concrete plannen voor de komende weekenden, dus roep maar een datum en we kunnen waarschijnlijk wel!

Mitzi
 
Back
Top