data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

Hoi allemaal,

Zoals Aukje al aan heeft gegeven organiseren wij het familie-uitje in februari a.s. We moeten nog even nadenken over wat we denken te gaan doen. We hebben echter al wel een datum gekozen zodat jullie daar eventueel rekening mee kunnen houden. Het wordt zondag 8 februari. Natuurlijk is iedereen welkom! Nadere informatie volgt ......

Groetjes,

Tom en Ilse
 
Hoi,

Februari nadert alweer, dus het wordt tijd voor wat meer informatie.

We hopen op lekker zomers weer en stellen voor naar het strand te gaan in Mordialloc.
Het plan is om rond 13.00 uur te verzamelen op het grasveld voor het strand in Mordialloc voor een BYO lunch. (Melway 92 E1, = grasveld voor restaurant Windows on the Bay). Er is daar een barbecue en een speeltuin voor de kinderen.

Als we uitgegeten zijn kunnen we vervolgens naar het strand gaan, dat is maar een paar meter lopen.
Volgens het gemeentekrantje is er van 2pm-6pm een Sandsculpting exhibit and workshop. Wellicht leuk om daar even te kijken.

Mocht het echt slecht weer zijn dan kunnen we nog uitwijken naar de midgetgolfbaan in Dingley Village, die is gedeeltelijk overdekt, of het Australian National Aviation Museum bij Moorabbin airport. We hebben eerlijk gezegd niet echt een idee of dat wat is omdat we er zelf niet geweest zijn, maar hopelijk is het lekker weer en kunnen we naar het strand.

Groetjes,

Tom en Ilse
 
[quote author=ilse5 link=topic=8472.msg130278#msg130278 date=1231672815]

We hopen op lekker zomers weer en stellen voor naar het strand te gaan in Mordialloc.
Het plan is om rond 13.00 uur te verzamelen op het grasveld voor het strand in Mordialloc voor een BYO lunch.
[/quote]

Klimkt goed , ik zal ook proberen om er te zijn.
Ik zal binnenkort defenitief antwoord geven :up:

Maar effe tussendoor....
Mordialloc staat ook bekend vanwege beach road , daar zijn heel veel fietsers op te vinden..
Dus voorzichtigheid word zeer op prijs gesteld... :roll:

Groetjes Johan
 
Leuk dat er weer genoeg belangstelling is. Helemaal leuk dat er behalve het inmiddels bekende clubje ook nieuwe mensen komen.

Tot dan!

Groetjes,

Tom en Ilse
 
[quote author=Bartman link=topic=8472.msg130816#msg130816 date=1232371561]
Ik wil ook wel komen, maar heb geen kinderen. Is dat een probleem?

Bart
[/quote]

hee Bart, leuk als je komt. Kunnen we samen een boom opzetten over Invetech  :evil:

cheers
Arthur
 
[quote author=Bartman link=topic=8472.msg130816#msg130816 date=1232371561]
Ik wil ook wel komen, maar heb geen kinderen. Is dat een probleem?

Bart
[/quote]

Zal wel wat gemist hebben, maar zat jij niet hoog en droog in de NT?

Mariette
 
[quote author=damhooligan link=topic=8472.msg130698#msg130698 date=1232164375]
[quote author=ilse5 link=topic=8472.msg130278#msg130278 date=1231672815]

We hopen op lekker zomers weer en stellen voor naar het strand te gaan in Mordialloc.
Het plan is om rond 13.00 uur te verzamelen op het grasveld voor het strand in Mordialloc voor een BYO lunch.
[/quote]

Klimkt goed , ik zal ook proberen om er te zijn.
Ik zal binnenkort defenitief antwoord geven :up:

Maar effe tussendoor....
Mordialloc staat ook bekend vanwege beach road , daar zijn heel veel fietsers op te vinden..
Dus voorzichtigheid word zeer op prijs gesteld... :roll:

Groetjes Johan

[/quote]

bij deze :

ik kom nu ook .
samen (met de engels sprekende) vriendin en kids.

Groetjes Johan
wendy
aiyden
blake
 
Hoi,

De weersverwachting is redelijk. Laten we het dus maar bij het oorspronkelijke plan houden en naar het strand gaan. Maar natuurlijk eerst een lunch. Als iedereen wat lekkers meebrengt kunnen we het weer bij elkaar zetten.

Wij hebben er in elk geval weer zin in. Tot zondag rond 13.00 uur.

Voor de zekerheid nog even de lokatie: grasveld met speeltuin voor het strand in Mordialloc (Melway 92 E1, = grasveld voor restaurant Windows on the Bay).

Groetjes,

Tom en Ilse
 
Hi allemaal,

wij zitten nu in fire danger area, er is brand in Narre warren, zuid west van ons, en aals de wind de verkeerde kant op draait, kan dat voor ons niet zo mooi uitpakken. Ook in Gembrook brand het nu hoorde ik op de radio (daar zitten we heel erg dichtbij)
verder valt de stroom hier af en aan uit, dus we zijn verstoken van info, af en toe, omdat de powerstation die onze power regelt in Bunyip staat. (jippie!!) Het zou kunnen dat dat straks permanent is (en dan duurt het wel een tijdje)

Er is een kans dat we het morgen niet aan durven om te komen, of dat we de nacht opblijven om het hier in de gaten te houden- dan zijn we een beetje moe morgen.

Houden jullie het een beetje in de gaten voor ons? als je iets shockkends hoort in de buurt mag je sms'en...

verder zijn we redelijk goed voorbereid hoor, dus mocht het griezelig worden, dan redden we het wel.

doeg!
 
Bij deze wil ik mij even afmelden voor morgen. Volgende keer ben ik graag van de partij maar momenteel komt het niet lekker uit.

Voor iedereen die wel gaat veel plezier!

Aukje en fam veel succes met alles!!

Chantal
 
Back
Top