data familie-uitjes: 6 april, 1 juni, 3 augustus, 12 oktober

voorlopig zijn er waarschuwingen uitgeroepen voor Beaconsfield upper, zo'n 4 km hier vandaan. Ik denk niet dat we vanacht veel slapen...

laat die wind maar weg blijven!
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg131610#msg131610 date=1234007687]
voorlopig zijn er waarschuwingen uitgeroepen voor Beaconsfield upper, zo'n 4 km hier vandaan.
[/quote]

Gelukkig is beaconsfield iets verder dan 4km van hier. Meer 18km....maar toch, met een snelheid van 10km staat het toch snel op je stoep  :shock:
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg131639#msg131639 date=1234054816]
en sorry guys, we hebben dan ook besloten vandaag thuis te blijven.
[/quote]

Bij ons regent het een beetje, bij jullie ook?
Zoals al gezegd: mocht je willen dan kan ik jullie 3 dames oppikken, maar ik hoop dat vuurgevaar inmiddels weg is.

Jeroen
 
Hoihoi,

Helaas waren wij wat laat en hebben niemand kunnen vinden (behalve wat verdwaalde Indiers). We zijn nog even naar het Air Museum gereden aangezien dat als "slecht weer optie" nog vermeld stond, maar het leek er op dat daar ook niemand was. Volgende keer beter? Zullen we proberen op tijd te zijn...

Groeten!
 
Hoi Joost,

Jammer dat je ons niet hebt kunnen vinden. We zijn er toch echt een paar uur geweest. Eerst hebben we onder de overkapping wat gegeten (naast de Indiers) en daarna waren we bij de speeltuin. Hopelijk geven jullie de moed niet op en zijn jullie er de volgende keer wel bij. Is er trouwens iemand die dat wil organiseren?
 
Zal ik me dan maar meteen opgeven als vrijwilliger om het de volgende keer te organiseren? Over een maand of twee? Zal eens even gaan nadenken over een leuke plek, maar daar heb ik nog wel even de tijd voor... Zal het topic nog eens doorspitten om te zien wat allemaal al aan bod is gekomen.

Groeten Joost
 
HA jet,

het is hier ok, de directe dreigingen zijn over, al zien we nog steeds rookpluimen  vanuit ons huis.  Het is bizar- zo dichtbij, en toch veilig.

Inmiddels hebben we ook weer internationaal bezoek, dus gaan we op pad... met lood in onze schoenen. Tenminste, die van mij.

auk
 
Hela ho!!! 

Ligt dit op zijn gat nu Mariette weg is, en de harde kern aan de beurt is geweest??

Nieuwe ronde, nieuwe kansen?? we hebben toch leuke dingen gezien/gedaan met zijn allen... En volgens mij zijn er genoeg nieuwe Nederlanders hier om een poging te wagen? Of moet ik er weer een tegen aan gooien?

Iemand interesse?  Joost???

aukje
 
Jaaaa, klopt, ik had inderdaad gevolunteerd. Even vooraf: weet iemand of er al wat met Koninginnedag gebeurt hier? Zouden we daar een thema van kunnen maken? Of iets rond die tijd organizeren?
 
Koninginnedag valt in Melbourne op 26 april, em mocht je je op de site afvragen wie toch die mooie dames zijn met die ontzettend leuke jongens; die zijn van Jet en mij.

(even googelen; koninginnedag Melbourne dus)
 
Hoi,

In april is er hier in Emerald het PAVE Festival met verschillende activiteiten. Op zaterdag 18 april is er bijvoorbeeld "Fun in the Park @ Puffing Billy Park" met live music, workshops, market en food stalls. Ook is er in Emerald zelf op verschillende plaatsen muziek en is er een fototentoonstelling en short film festival.

Wij hebben dit festival nog nooit meegemaakt (Aukje wellicht wel??).
Is dit misschien wat voor een familieuitje?

Ilse
 
17 april is er een comedy night, in het GEMCO theater, en die schijnt altijd erg goed te zijn... er is nog veel meer an de hand, maar nee, wij zijn ook nog niet geweest! (vorig jaar hadden wij het XPdite uitje rond die tijd, en toen zijn we naar Kurth Kiln geweest!)

(ik vind het echt zo leuk dat je nu ook hier woont!)



auk
PS. Misschien moet iemand zich streng opstellen en gewoon wat plannen, net zoals Jet onze strenge meesteres spelde vorig jaar?)
 
[quote author=mammavark link=topic=8472.msg135297#msg135297 date=1238032775]
Koninginnedag valt in Melbourne op 26 april, em mocht je je op de site afvragen wie toch die mooie dames zijn met die ontzettend leuke jongens; die zijn van Jet en mij.

(even googelen; koninginnedag Melbourne dus)
[/quote]

Kijk uit naar een versierde opoefiets dit jaar!! Hihi....
 
Kom maar op! Wat kunnen we/ gaan we doen!  :cool:
Wij weten hier in de buurt nog niet genoeg om iets te organiseren, maar willen natuurlijk best een handje helpen  :wink:

George en Francis
 
Back
Top