Jaja, hier weer even een update vanuit Rockingham...
We hebben inmiddels een auto, een Hyundai Sonata uit 2007... kijk even op de blog voor de foto's :wink:
Verder gaat het hier z'n gangetje.... en we hebben goed nieuws....
Ik (Chantal) heb een BAAN!!!!
Het is weliswaar een tijdelijke baan, maar ik ben wel ergens binnen nu.
Dinsdag 8 juni mocht ik op gesprek komen bij ChoiceOne recruitment in Perth naar aanleiding van een sollicitatie via seek.com.au. Goed gesprek gehad en testen gedaan voor word, excel en een typingtest. Alles goed gegaan. Wordt ik woensdag ochtend gebeld: " Can you please come to Perth because HBO+EMTB needs a receptionist right now! Can you be there by 11.30 am?"
:lol: Toppie natuurlijk! dus uiteraard JAAAA op gezegd! het is weliswaar wat saai, maar je moet ergens beginnen, en het is maar voor 8 en een halve dag, maar het is een begin!
Morgen heb ik nog een gesprek bij Kelly Services in Perth (Mill Street). Bij dit bureau zijn we binnengelopen (out of the blue) en gevraagd of ze werk hadden voor een secretaresse en een engineer. Engineering doet Kelly Services niet meer maar mijn CV kon ik achterlaten en hier zou een dame naar kijken. 's avonds ook nog mijn cv gemaild naar haar omdat ze een 'paperless' office hebben. Vervolgens belde ze me met de mededeling dat ze me graag op gesprek wilde hebben omdat ze zeer geinteresseerd is naar aanleiding van mijn CV. Dus morgen daar het gesprek, ben benieuwd wat daar uit voortkomt... Uiteraard nog testen moeten doen voor Word, Excel, Typing en Powerpoint... Op zich wel grappig om te doen, wist de meeste antwoorden nog van de vorige test van het andere bureau dus was peanuts...
nou voor zover even onze update... we houden jullie uiteraard op de hoogte!!!
p.s. Sacha, zaterdag zijn we rond 3 pm bij jullie, kan ook wat later worden, ligt aan het verkeer... en ik neem je bestelling mee van de candle light party! :smile:
p.s. 2: Tekkel: goed excuus voor een bakkie koffie: de kaarsen van de candle light party zijn binne...