De gekke kangaroe has landed - Rockingham, Perth

Nu lekker in het hotel, ik was lekker vroeg gaan slapen als ik jullie was. :wink:
Morgen de grote dag! :lol: :up:

Superspannend allemaal! Zowieso al maar nu ook nog eens de vraag óf er wel gevlogen wordt..
Leef je er helemaal naartoe: stomme vulkaan!

Maar hoe dan ook het vliegtuig gaat een keer vertrekken.. we duimen...

Heel veel geluk en een goede start :up:

:smile:
Marika

Heel veel geluk gewenst in Australie! Hopelijk is de vlucht goed gegaan, en zijn jullie inmiddels aan het genieten. groet, Marja

Hoi!!

Alles goed hier!! We hebben een kleine update geplaatst op onze blog! We hebben hier geen vast internet, misschien komt dat nog. En anders komt dat zodra we een eigen plekje hebben, maar dat moeten we allemaal nog even uitzoeken....
Voorlopig zitten we hier perfect in Rockingham!

Greetz,

Leon en Chantal

Hi, wat klinkt dat heerlijk! Mochten jullie er half juni nog zitten, dan spreken we even af voor een borrel of kop koffie, oké? Wij zitten dan 1,5 week in Waikiki, vlakbij dus.

Geniet ervan daar!

Groet,
Annemarie

Wij zitten dan 1,5 week in Waikiki, vlakbij dus.

Groet,
Annemarie

Nee he? Alweer? :wink:
Moeten we dan weer BBQ-en? Wat errug :lol:

Nou, tegen die tijd zitten ze vast nog wel in Boganville (of was het nu Hoontown?).
Want het is hier inderdaad leuk wonen :up:

Bart

Misschien tijd voor een Xpdite uitje in WA om onze nieuwe bewoners welkom te heten?

Als jullie dat ergens tussen 18 en 28 juni doen, zijn Christoffel en ik ook van de partij. Nog een beetje 'voor spek en bonen' maar zou wel leuk zijn.

Groet,
Annemarie

Er zitten en gaan een hoop N.Lers naar Perth...Alleen aan forumers zitten er al een stuk of 15?

Niemand naar Darwin
huh.gif
??

Net jullie blog even gelezen! Super dat alles zo "smootjes" is verlopen!!!

Enjoy!!!!!!!!!!!!

Back