De guppies in Oz!!!

Spannend allemaal zeg! Veel succes en plezier de laatste dagen en een goede vlucht natuurlijk!

Groet,
Annemarie

Alvast een hele goede reis gewenst, who knows komen we elkaar nog tegen op schiphol. Ik sta die hele dag studentjes (15-18) op te wachten die aan hun avontuur van een jaar in Nederland gaan beginnen.

Geniet nog even van de laatste dagen NL!

Alvast een goede reis gewenst Guppy! :up:
Wat gaan er een hoop Xpditers deze maand naar Oz :smile: :up:

Bedankt allemaal, ja het schiet nu echt op. We zitten op het moment bij mijn ouders. De zenuwen beginnen langzaamaan op te spelen. Maar we hebben er alle vier ontzettend veel zin in. Laat het maar gauw vrijdag zijn, dan is alles achter de rug en kan het grote avontuur beginnen. Tegen het afscheid op Schiphol zie ik wel op, maar ja het hoort erbij.

Groetjes,
Sacha

Jullie zijn er bijna! Bijna! Bijna! Voor je het weet schrijf je vanuit Oz! :up:

Heel veel sterkte de laatste dagen!

Groetjes
Kathren

:thinking: .... Ben er ook bijna...bijna...bijna.... bijna...

Dank je Kathren, jij ook sterkte met de bezichting van je huis en het regelen voor je hond. :up:

Groetjes,
Sacha

Zo, de koffers staan gepakt in de gang klaar. de jongens stuiteren door het huis van de zenuwen en wij stuiteren vrolijk mee. Morgen is de grote dag, erg spannend allemaal. Dit is denk ik het laatste berichtje uit Nederland. De volgende keer zitten we in Singapore of Sydney. Vandaag zijn er nog wat mensen langs geweest om afscheid te komen nemen en morgen gaan er nog een stel mee naar Schiphol.

Groetjes,
Sacha

Goede reis Guppy's!!! :up: en sterkte morgen op Schiphol
cry.gif
:smile:

Laat je het horen als jullie geland zijn?

Groeten Steven

Zo, we zijn geland in Singapore. Laatste uur flinke turbulentie, dus k...misselijk. Afscheid op Schiphol was zwaar, vlucht prima gegaan. We hadden zes stoelen voor ons vieren, dus superdeluxe! Nou het avontuur is begonnen :lol:

Zodra we in Sydney zijn, laat ik weer wat horen.

Groetjes,
Sacha

We voelen ons vandaag een stuk beter dan gisteren. Toen hadden we toch wel last van de jetlag. 's Ochtends hebben we even twee uurtjes geslapen en halverwege de middag zijn we naar Orchard Road geweest. Gisteravond om 11 uur gaan slapen tot 9 uur vanochtend. Lekker ontbeten en toen naar Sentosa Island. Daar hebben Dennis en Jonas een uurtje in de zee gezwommen en daarna naar het aquarium geweest. Daar waren dolfijnen en zeehondenshows en kon je door een tunnel onderwater. Roggen en haaien geaaid en nog wat rond gekeken. Toen we teruggingen naar het hotel hebben we in het winkelcentrum aan de overkant een pizza gegeten. Frits, Dennis en Jonas zijn nu in het zwembad en ik tik even snel een berichtje. Nou, vanavond gaan we de koffers weer een beetje inpakken en morgenochtend om 7 uur vliegen we door naar Sydney. Het laatste stuk is dan denk ik een peuleschil in vergelijking met Amsterdam-Singapore.

Zo, sinds gisterenmiddag zijn we in Sydney. De vlucht was prima, een half uur voor schema geland in een half leeg vliegtuig. Jonas heeft 2,5 uur geslapen, lekker languit op drie stoelen. Snel door de douane, niks geen Border Security problemen :grin: Toen naar het hotel, de kamer is een beetje klein en ook de bedden zijn korter dan ik gewend ben, als ik languit lig steken mijn voeten uit! (Dat krijg je als je 1,85 m bent.) Maar toch prima geslapen.

Vandaag gaan we eerst naar de bank om onze bankpassen op te halen. Daarna lekker erop uit, we zien wel waar we terecht komen. We zitten vlak bij Darling Harbour. Het weer is prachtig, de zon schijnt volop, dus we vermaken ons wel.

Groetjes,
Sacha

Goed om te horen :up:
Geniet er maar lekker van!
Wel een gek idee...voor ons zit je nog steeds in de woonkamer in Nederland :grin:..... terwijl je aan de andere kant van de wereld zit :grin:

Ja gek he, ik lees net als in Nederland gewoon het forum op een hotelkamer in Sydney!
Vandaag zijn we naar de bank geweest om onze bankpassen op te halen en gelijk een spaarrekening te openen. Ook hebben we mobiele telefoons gekocht en zijn we naar het Opera House gelopen. Zo gaaf om dat in het echt te zien! Even lekker in het zonnetje gezeten en nog wat rond gelopen en geshopt. Daarna wilden we met de metro terug naar het hotel, slechts twee stations verderop. Maar onze timing was een beetje slecht, midden in de spits om vijf uur :lol: :lol:
:lol: Rijen mannen in pakken en stropdassen en vrouwen in matelpakjes. Dus maar snel een taxi gepakt. Voor 11 dollar konden we met z'n vieren de hele dag met de metro door Sydney!
Frits ligt nu even met de jongens in het zwembad en ik moet even het forum bijhouden.

Groetjes,
Sacha

Back