Dijnnas' stavaza-> Verwelkoming en afscheid

Hai Dijnnas,

Gefeliciteerd met jullie zoon. Ieder mens is op z'n eigen manier speciaal en goed. Ik wens jullie veel geluk en veel fijne vakanties in Frankrijk samen :).

Ireen

[quote author=Gwen link=topic=8077.msg139761#msg139761 date=1244210435]
Ik snap de Dijnnas 3 niet helemaal..

[/quote]

Dijnnas wil niet met naam bekend staan,omdat niet iedereen wist van hun plannen, en dus ook de naam van de kleine is en blijft Dijnnas. Toch Dijnnas?  :wink:

Wederom iedereen bedankt voor de felicitaties en de mooie woorden.

Sascha, we komen zeker nog een keer naar Australie wanneer de kleine ietsje ouder is en er bewust iets van mee kan krijgen. Dank je voor je aanbod. We willen hem laten zien waarom we zo verliefd op het land zijn geworden. We hebben aan de muur een mooi drieluik van Sydney hangen, waar hij zijn oogjes maar niet vanaf kan houden. Nou zal hij met 5 weken nog niet zoveel zien, maar wie weet wat hij er nu van meekrijgt.

Miranda, we kijken ook echt heel erg uit naar met de vouwwagen op pad, heerlijk! We hadden een mooie tent, maar mijn rug trekt het niet meer om op een luchtbed of matje te liggen, dus we gaan een klein stapje luxer met een lattenbodem en matras. Zo hebben we toch nog het idee dat we in een tent liggen. Een caravan trekt me nog niet, voel ik me nog te jong voor  :wink:

En Ingrid, spijker op z'n koppie  :up:

Het eerste succes is overigens behaald: Gisteren bij de kindercardioloog geweest en de kleine muis hoort bij de 50% kindjes met Down die geen hartafwijking heeft. Het volgende bezoekje aan hem is wanneer alles goed gaat pas weer over 12 jaar  :smile:

Wat goed om te horen dat hij bij de goede 50% zit. Dat vind ik nou ook een reden om eens een flesje voor open te trekken! Geniet van jullie kleine muis en we zien elkaar zeker wanneer hij wat ouder is!
Wanneer we een "echt" adres hebben, zal ik dit gewoon vast aan je doorgeven, dan heb je het maar vast  :smile:

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg140278#msg140278 date=1244725529]

Het eerste succes is overigens behaald: Gisteren bij de kindercardioloog geweest en de kleine muis hoort bij de 50% kindjes met Down die geen hartafwijking heeft. Het volgende bezoekje aan hem is wanneer alles goed gaat pas weer over 12 jaar  :smile:

[/quote]

Oh wat fijn! Goed joh! En wat een lief naampje voor Dijnnas 3  " kleine muis " klinkt als een echte poepie :wink:

Back