dutchies in Perth

gitt

Member
Begin augustus zal ik in Australie aankomen. Ik laat in Nederland natuurlijk een leuke groep vriendinnen achter die ik erg zal gaan missen. Natuurlijk zijn zij niet te vervangen, maar ik zou het leuk vinden om in Perth ook weer leuke vriendinnen te gaan leren kennen.
Ik ga wonen in Alexander Heights (zullen vanuit deze plaats een nieuwe woning gaan zoeken, weet nog niet waar). Bestaat er al een leuke meidenclub of zijn er misschien meiden geinteresseerd om af en toe iets gezelligs te gaan doen, dan hoor ik het graag.
Groetjes Brigitte
 
Hoi Brigitte,

Ik vertrek volgende week naar Perth met mijn man en 2 zoontjes en ik ben 32 jaar .  Ik laat ook hele goede vriendinnen achter in NL ( :cry: snif, maar gelukkig komen ze me wel opzoeken!). Het lijkt me leuk om weer een nieuwe vriendinnen te krijgen dus laat maar weten hoe of wat. De eerste 2 maanden zitten we in Currambine (ligt bij Joondalup) en waar we daarna gaan wonen weten we ook nog niet....we zijn druk internet aan het afspeuren op zoek naar iets leuks!

Groetjes Marie-José
 
Alleen vrienden, ik krijg steeds van me eigen familie van die brieven, met emotionele texten. Laat ik het kort houden want het doet me wel een beetje pijn om me gehele familie achter te laten en dan vooral die kleine van me broer. 2 Jaar oud en nu al een babbelende tante, die zal ik zeker gaan missen in Australie.

Daarnaast heb ik veel vrienden erbij gekregen in Nederland op een rare manier. Het doet mij zeer veel dat ik deze ook achter moet laten. Als je maar geluk vindt zeggen ze, dat weet ik zeker, het is voor me meissie en onze beslissing. Maar ik zou het zeker niet erg vinden om ook vrienden te leren kennen rond perth en in Auzzy. Ik ken er al een paar, Tammy en Peter, een koppeltje beide nederlands haha. Zo zie je maar weer hoe je met mensen in contact komt.

In ieder geval, zal het voor mij emotioneel zwaar zijn, vrienden kan ik daar zeker bij gebruiken.

Ben  :gossip:
 
Hoi Marie Jose, Catkin en Ben,
tja we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dus zou het leuk zijn elkaar eens te ontmoeten in Perth. Wie weet volgen er nog meer!!

See you soon in Perth :up:
Groetjes Brigitte
 
Ik woon ook in Perth, maar heb zo'n beetje al een nieuwe groep vrienden om me heen.
Maar denk dat we als Dutchies hier wel weer een BBQ kunnen prikken in een of ander park, wanneer de zon weer gaat schijnen....  :roll:

Groet!
Ineke
 
Ik kom eind augustus naar Perth, zelfde schuitje...dus ja graag!!! Weet nog niet waar we gaan wonen, maar heb een auto en heel veel tijd dus dat komt vast goed. groetjes Wendy
 
Ik sprak gisteren met iemand die in het bestuur van Neerlandia zit (NL vereniging in Perth). Hij wist te vertellen dat er 23.000 Nederlanders in Perth wonen.. Misschien moeten we dan wel een groot park kiezen voor de eerstvolgende (warm weer ;-) barbie...
 
Ja moeten we inderdaad doen, een BBQ organiseren -> wat is er niet meer australisch dan een BBQ. Ik zie dat het allemaal wel goed zal komen, genoeg nederlanders in Perth inderdaad....Tot op de 1e BBQ  :up:
Brigitte
 
[quote author=perthpete link=topic=7289.msg93760#msg93760 date=1182775404]
Ik sprak gisteren met iemand die in het bestuur van Neerlandia zit (NL vereniging in Perth). Hij wist te vertellen dat er 23.000 Nederlanders in Perth wonen.. Misschien moeten we dan wel een groot park kiezen voor de eerstvolgende (warm weer ;-) barbie...
[/quote]

Kings Park = Groot :p en ja, als die nederlanders nou eens allemaal online kwamen op dit forum :D

~Ben
 
Tuin Erna?
Dan moet in ieder geval eerst de spa het doen, anders komen we niet hoor.
Komen we helemaal naar de stad, doet-ie het niet..... Hebben wij weer. :lol:
 
Ook in Perth sinds November... en het lijkt mij een super plan!
Vorige bbq kon ik niet omdat ik in Toodyay zat (niet echt naast de deur zeg maar) maar volgende keer ben ik er absoluut bij!

Ivette
 
[quote author=Jan and Erna link=topic=7289.msg93805#msg93805 date=1182824492]
@Wilco spa doet het weer, jij hebt pech gehad volgende keer beter.

Erna
[/quote]

:up:
 
BBQ lijkt mee ook een prima plan!
Vandaag hebben we de container ingeladen dus onze "troep" is al onderweg  :wink:
Morgen een soort van rustdagje en dan vliegen!

Tot ziens in Perth!
Marie
 
[quote author=gitt link=topic=7289.msg93885#msg93885 date=1182882139]
Heb ik iets gemist....SPA en tuin? Daar wil ik graag meer over horen... :lol:
[/quote]

Eerst komen Gitt.

Marie, Menno en kids.
Een goede vlucht donderdag.
 
@Gitt , ja eerst je visa en wie weet ...... :grin:mag je dan een keertje komen bubbelen.Oeps volgens mij heb je je visa al.

@Marie en familie een hele goede vlucht en alvast welkom in Perth. :up:

Erna
 
Back
Top