dutchies in Perth

Augustus ben ik er, maar ik hou wel van nieuwe mensen te ontmoeten en mijn vriendin ook, dus wij zijn zeker wel van de partij, mocht er de mogelijkheid zeker bestaan :)

De toekomst is nog onzeker, maar ik hoop het wel :)

:cool:

[quote author=Yoog link=topic=7289.msg93966#msg93966 date=1182940172]
Wij komen september/oktober  Count us in!
[/quote]

Gezellig, tegen die tijd ga ik ook (als alles goed is) :up:

Ja inderdaad hihi, gitt heeft haar visum al. Heb nog geen vlucht geboekt, maar augustus zal ik er zeker zijn!!!!  :up: Moet nog veel kwijt (verkopen) en heb nog geen onderdak voor mijn 2 katten, snik. Heb trouwens ook nog geen verschepingsbedrijf, want blijf twijfelen over wat ik wel/niet mee ga nemen. (ben zo'n twijfelaar, is helemaal niet goed, hihi)
groetjes Brigitte

tot snel allemaal in Perth  :smile:

Alles waar je over twijfelt: NIET meenemen. Alleen de dingen die je meteen, zonder twijfel bij je wilt houden meenemen, dat zal een hoop schelen...

Owkee vanaf 30 oktober kom ik het vriendinnenclubje uitbreiden, want dan arriveer ik in Perth!!!!

Hoi allemaal, ik woon nu in totaal meer dan 2 jaar in Perth en met die nieuwe vrienden komt het wel goed hoor! Het heeft wel tijd nodig, maar dat is niet meer dan logisch. Ook ik heb een hele goede vriendenclub achtergelaten in Nederland, maar de band blijft en lang leve de e-mail, webcam, sms, telefoon, hyves siten en noem maar op. No worries! Tegen de tijd dat iedereen er is ben ik ook zeker te vinden voor een BBQ! X Marielle

Heey allemaal,

Wat leuk dat jullie het allemaal gezellig vinden om elkaar te ontmoeten in Perth.. Het is toch altijd leuk om in contact te zijn met Dutchies..
Ook ik ga binnenkort iig voor de komende jaren naar WA samen met mijn vriend.. Gisteren is het verscheepbedrijf onze spullen op komen halen.. Zelf vertrekken we 3 okt. erg spannend!
Ik heb hier ook een aantal goede vriendinnen, en vind het erg moeilijk ze achter te laten.. Ze zijn idd niet te vervangen, maar het is natuurlijk altijd leuk om nieuwe vriendschappen op te bouwen!
Ik zou het erg leuk vinden om jullie straks te ontmoeten!
In ieder geval heeel veel succes met jullie OZplannen allemaal...

Groetjes Wendy

Hi Wendy,

Veel succes met jullie laatste weekjes in NL! En die BBQ moeten we zeker eens doen als het weer wat beter is, laatste week leek wel Nederland hier  :wink:

Succes  :up: Marie

Dank je.. Heb ik ook wel nodig.. het verscheepbedrijf doet een beetje vaag.. Heel nalatig in dingen laten weten enzo. Maarja we hopen maar dat het goedkomt!
Jij bent dus al in Perth.. Waar wonen jullie ergens? En hoe bevalt het jullie??

Groetjes

Hee Wendy,

Brigitte hier, met wie heb jij je spullen laten verschepen, want die van mij doet ook erg vreemd -> Central Freight Services was die van mij.
Heb al enkele mailtjes gestuurd en ook al een paar x gebeld, ook mijn ouders hangen elke dag aan de tel., maar we krijgen geen info los van ze, ze doen erg vaag. ben benieuwd naar jou verhaal, ik ga binnenkort een berichtje over dit bedrijf plaatsen.

Groetjes

Hey Brigitte,
jaa dat is die van ons ook idd, CFS in Roelofarendsveen. We hebben heel vaak moeten bellen enzo, heb vorige week de factuur ontvangen en heb ook betaald... Onze spullen zijn op Maandag 10 Sept. opgehaald en volgens mij zijn ze de zee nog niet op. Ik ga straks weer even bellen....
Geen fijn gevoel he als ze zo vaag doen, het zijn toch al je persoonlijke spullen die ze hebben.
Wanneer zijn jou spullen opgehaald en zijn ze de zee al op??

Gr. Wendy

Had gebeld.. en de man zei dat het al wel de zee op is, dus dat is mooi. Wij kunnen ze wel gewoon telefonisch bereiken.. Ben benieuwd hoe het er met jou spullen voor staat..
Ik hoor het wel..

Gr. Wendy

Wat is het stil hier ?!?!?!
Haha  :wink:

Hoe gaat het met je verscheping brigitte? Die van ons komt waarschijnlijk deze week aan hier in Fremantle...

Groetjes Wendy

hee daar ben ik dan, had even geen internet meer, maar nu hebben we eigen huisje EN internetaansluiting -> meteen geregeld!!! Ik kreeg ook ineens de factuur opgestuurd en mijn spullen zullen de 24e sept zijn verstuurd, ben benieuwd wanneer ze aankomen. Ik heb nog niets betaald, wil eerst zien of alles goed is gearriveerd. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?? Zou je mij even op mijn gitt_down_under@hotmail.com adres willen mailen, kijk niet zo vaak op deze site -> thanks  Heb jij een telefoonnummer hier in freo dat je kunt bellen?? Is alles heelhuids aangekomen?
Waar wonen jullie ergens?

Groetjes Brigitte

Ik kwam al vriendinnenclubjes tegen op dit forum in Melbourne en Sydney, maar het is wel heel erg stil met het clubje in Perth.....

Als alles mee zit, komen wij in januari naar het mooie Perth. En hoewel ik mijn vriendinnen hier in Nederland zeker zal gaan missen, wil ik graag ook nieuwe vrienden maken in mijn nieuwe thuisland.
Dat vriendinnenclubje mag ook gewoon een vriendenclubje zijn, ik neem tenslotte ook mijn man mee (of is het andersom :wink:)

Ik zou het heel leuk vinden om met andere mensen uit Perth al vast in contact te komen, dus ben nieuwsgierig naar de reacties!

Groetjes,

Sacha

Hoi
Ben sinds juni in Mandurah (70km ten zuiden van Perth CBD) mijn vrouw en kids (2,5 en 1)waren in april aangekomen.
we horen wel wanneer in januari.

Back