dutchies in Perth

:thinking:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:


Wat ben jij goed!!!!  :grin:

Dat is inderdaad de Kiosk, verstopt achter de duinen, dus lekker een beetje geschut tegen de wind.
Voor de mensen die toch gewoon even aan adres willen hebben: Challenger Parade City Beach WA 6015, aan de kant van Boulevard Road
 
hmmmm ... zaterdagmiddag altijd lastig voor ons houdt het maar op een NEE (en als het dan toch ng lukt verrassen we je gewoon).
 
[quote author=Wilsil link=topic=7289.msg140471#msg140471 date=1245068229]
Te druk met dansen hey?
[/quote]
Nou ja v.w.b. het dansen, maar nee v.w.b. TE druk :) :)

En verder natuurlijk bowlen en fotografie. Maar vooral het dansen ...
 
[quote author=Sacha link=topic=7289.msg140474#msg140474 date=1245068344]
Maar komt de familie Wilsil wel????? Ja toch?
[/quote]

Nog niet besloten eigenlijk, je hoort nog van ons.
 
Zou wel gezellig zijn, maar anders wachten we wel tot de 5e, kletsen we dan lekker!
 
Stond vanochtend op, keek naar buiten en jaja, het regent weer. Helaas lijken de weergoden ons niet gunstig te zijn en gaat het zaterdag ook regenen.

Wie weet er nog een leuke overdekte lokatie? Ons appartement is helaas echt te klein, daar zit het al vol als we met z'n viertjes thuis zijn, dus dat is in elk geval geen optie. Wij zijn hier nog niet echt aan binnenactiviteiten toegekomen. Morgen gaan we wel met de meiden naar Wild Kidz in Wangarra, maar ik weet niet of jullie daar nu echt vrolijk van worden. Volwassenen mogen gratis naar binnen...

Maar er moeten leukere/betere locaties zijn!!!!

Ik lees het wel!

Sacha
 
..... Het blijft verdacht stil.......

We hebben vandaag een bezoekje gebracht aan Wild Kidz in Wangara. Super locatie om eens met je kleine kinderen naar toe te gaan als het regent, maar absoluut geen optie voor a.s. zaterdag. Dan verwachten ze rond de 300 kinderen (nee, dan lees je niet verkeerd...).

Omdat het hele Xpdite-uitje in Perth toch deze keer een beetje mijn suggestie was, stel ik voor om het uitje dan maar even uit te stellen tot de ergste regenbuien voorbij zijn.


Dirk zijn verjaardag vieren we dan gewoon in combinatie met onze housewarmingparty en de verjaardag van onze meiden gewoon bij ons thuis! Exacte datum volgt nog, maar jullie zijn allemaal van harte welkom! Niet BYO, maar BYS (Bring Your Smile)

Sacha
 
Lijkt ons een goed plan :up:
Tis inderdaad niet echt weer om een vaste tijd af te spreken.
We zullen de zon vast nog wel een paar keer zien zaterdag, maar dat moet dan maar net op de goede tijd zijn :p

BaMiBo
 
Hoe staat het ervoor?
Wij hebben morgen alvast maar als opruimdag ingepland, want er staan hier nog een hoop verhuisdozen ingepakt.

Bart
 
Ik denk dat jullie inderdaad helaas zullen moeten gaan uitpakken.... De voorspelling zijn niet echt gunstig, buien met een behoorlijk harde wind. Vrijdag pas weer zonnig.....

Mijn voorstel is het uitje uit te stellen tot 1 augustus. We zouden het dan bij ons in het nieuwe huis met tuin kunnen doen als jullie dan leuk vinden, maar een "neutrale" lokatie is ook goed  :smile:
Maar dan hebben we hoop ik een grotere kans op beter weer!
 
Er wordt zelfs over pittige stormen gesproken (zodanig zelfs dat er vanaf vandaag ook al geen boten naar of van Rottnest varen)... Dus even uitstellen absoluut de enige keuze :)
 
Hey Miranda,

Ben je al terug van je vakantie in Australië en ben je ook in Perth geweest, is het een beetje bevallen?
Ben benieuwd om te horen hoe het is geweest?
 
:up:
zijn de kaarten al verkrijgbaar ?
weet jij zo ook welke datum het is.....

misschien wel zo leuk van te voren een keertje een biertje te drinken???

groetjes Arno & Monja
 
[quote author=hummer link=topic=7289.msg142878#msg142878 date=1247390619]
:up:
zijn de kaarten al verkrijgbaar ?
weet jij zo ook welke datum het is.....

misschien wel zo leuk van te voren een keertje een biertje te drinken???

groetjes Arno & Monja

[/quote]
Ja................als het goed is wel, bijna m'n hele vorige posting was een link naar de kaartverkoop en andere gegevens.
Biertje is altijd goed  :up:

Bart
 
:blond: maar heb de "link" nu ook gevonden....
ziet er goed uit!
we houden contact  :smile:
groetjes
Monja
 
[quote author=hummer link=topic=7289.msg143663#msg143663 date=1248179695]
:blond: maar heb de "link" nu ook gevonden....
ziet er goed uit!
we houden contact  :smile:
groetjes
Monja
[/quote]
Je hebt net een PM-etje terug  :grin:

Bart
 
Back
Top