dutchies in Perth

[quote author=Alja link=topic=7289.msg136082#msg136082 date=1238933799]
Ja Arno, Monja en ook Gert, Iet en kids,
spijtig dat ook wij er nog net niet bij waren. Binnen een dikke week ben ik ook in Perth, en zullen we dan de plaatsjes voor Barbagallo (V8supercars) beginnen reserveren zeker?

Frank en Hilde
[/quote]
Wij zijn gisteren op Barbagallo geweest.
Miranda's neef Patrick zou er sleutelen aan een racende Historic Camaro, maar hij was er niet :x
De Camaro wel, en die won met overmacht :up:
Was nog een leuke toer om op Barbagallo te komen, Wattle Ave West hield in ene op.
En de Tomtom stuurde ons daarna over wat onverharde wegen, of moet ik zeggen stofpaadjes  :p
Gelukkig is de Adventra een AWD, al is hij nu wel erg stofig.
 

Bart
 
Tijd voor een nieuw uitje?

Dan doe ik alvast een voorstel voor een datum: zaterdag 27 juni, vanaf 15.00 uur tot de drank op is
Dan heeft mijn lieve man (.Dirk) toch wat mensen om zich heen om zijn 40e verjaardag mee te vieren!

Voor een locatie leun ik nog even op jullie, want ik kom niet verder dan Kings Park en dat is volgens mij geen geschikte locatie voor wanneer het gaat regenen.... Suggesties zijn dus welkom!

Sacha
 
Ik weet zo geen locatie, maar als het buiten is, kunnen we maar beter gluhwein en Jagermeister meenemen. :evil:
Over alleen een feestje vieren hoef je je geen zorgen te maken, we zijn er!
 
Lijkt ons ook wel grappig.
Voor Miranda's 40e, hadden haar nichten en tante hier een surprise party georganiseerd :up:

Bart
 
locatie: Scarborough Beach? Parkjes maar ook overkapping bij het strand. En als het echt te koud is, het restaurant in ....

Een andere optie is om bij een van de brunches van Neerlandia een of meer tafels te reserveren...
 
Gezellig, wij zijn ook van de partij.

En voor de locatie betreft kun je misschien ook bij Floreat Beach een kijkje nemen. Zij hebben ook van die tuintafels en bankjes met een dakje er boven en er staan BBQ's op het veld en een speeltuin voor de kids  :lol: :lol:en voor als het regent kun je misschien ook gebruik maken van het restaurant!  :up:

Je ziet maar volgens mij is er wel wat te vinden voor als de weergoden niet gunstig gestemd zijn.

groetjes Iet, Ger, Tim en Liza
 
Oh ja, misschien wel handig als je vast een kijkje wilt nemen, de link met info over Floreat Beach Foreshore:

http://www.acoffeeinthepark.com/floreat-beach-foreshore

Daar vindt je ook het adres!!

Succes
 
Ben heel blij met jullie enthousiasme en de reacties voor een leuke locatie. Ik denk dat we Scarborough Beach nog even zullen moeten bewaren voor een periode met mooier weer. Ik heb daar nl. geen echte "grote" speeltuin kunnen ontdekken. Wij komen zelf met 2 kinderen en de ervarnig heeft ons geleerd dat mama en papa alleen een rustige middag kunnen hebben wanneer de kids zich goed kunnen vermaken in een speeltuin. Dan hebben wij tenminste de tijd om met jullie allemaal te praten in plaats van dat we de hele tijd bezig zijn om onze kinderen uit elkaars haar te trekken.... Hoewel dat voor jullie natuurlijk wel weer vermakelijk is om te zien :lol:

Floreat Beach zag er inderdaad goed uit op interet! Leuke grote speelplaats, goed overdekt tegen zon en regen. Zeker een goede optie dus.

Brunch bij Neerlandia.... Klinkt ook heel goed, maar heb er niets over kunnen vinden op internet. Zal wel weer niet goed genoeg gezocht hebben  :oops:. Pete, kan je daar nog iets meer over vertellen? Jij schijnt nl. lid te zijn van deze vereniging  :smile:
 
[quote author=Sacha link=topic=7289.msg138725#msg138725 date=1242710643]
Brunch bij Neerlandia.... Klinkt ook heel goed, maar heb er niets over kunnen vinden op internet. Zal wel weer niet goed genoeg gezocht hebben  :oops:. Pete, kan je daar nog iets meer over vertellen? Jij schijnt nl. lid te zijn van deze vereniging  :smile:
[/quote]
Inderdaad  :p  :roll:  :wink:
http://www.dutchcommunity.iinet.net.au/dutchclub.htm

Bart
 
Als je een leuke speeltuin wil hebben, raad ik Mullaloo Beach aan.
Of anders toch Kings Park bij de speeltuin, ligt ook centraal voor iedereen van zuid en/of noord.
En een beetje regen? Lekker toch, zijn we hard aan toe,
 
[quote author=Sacha link=topic=7289.msg138725#msg138725 date=1242710643]
Brunch bij Neerlandia.... Klinkt ook heel goed, maar heb er niets over kunnen vinden op internet. Zal wel weer niet goed genoeg gezocht hebben  :oops:. Pete, kan je daar nog iets meer over vertellen? Jij schijnt nl. lid te zijn van deze vereniging  :smile:
[/quote]
Ha, ha, inderdaad we zijn (weer, maar dat heb je op onze weblog misschien al gezien ;-)) lid van Neerlandia. Groot deel van de leden is toch wel heel wat ouder dan wij zijn (zeg maar van de 50-60-er jaren migratie golf) maar daar moet onderhand maar eens wat verandering in komen (d.w.z. meer jongere leden, waarbij jonger slaat op jonger dan 65 ;-)).
Er wordt achter de schermen volgens mij ook op 'bestuursnivo' nu gedacht over (en langzaam aan aktie ondernomen) om een eigen website op te zetten. Maar dat is verder allemaal off topic hier ;-)
Terugkomend op die brunches: Het maandelijkse 'magazine' van Neerlandia heeft telkens de data van de komende brunch of brunches dus als ik de volgende magazine ontvang zal ik de data plaatsen (in een apart topic).
 
[quote author=Alja link=topic=7289.msg138767#msg138767 date=1242726232]
zou er ook plaats zijn voor een Belgske.....

Frank
[/quote]

Natuurlijk zijn jullie ook van harte welkom!!! Hoe meer mensen hoe gezellig, niet waar?
 
[quote author=Alja link=topic=7289.msg138767#msg138767 date=1242726232]
zou er ook plaats zijn voor een Belgske.....

Frank
[/quote]
Ben je dan nog steeds alleen Frank?
Wanneer komt de rest ook alweer?

Bart
 
Nu we eindelijk zelf in Perth zijn, kunnen we ook werkelijk mee gaan praten over de locatie.

We zijn inmiddels even lekker gaan uitwaaien op Scarboruogh Beach, een waanzinnige locatie voor een mooie zomerse dag. Inderdaad een klein speeltuintje, dus maar bewaren voor december dan.

Dit weekend willen we even gaan kijken in Floreat Beach, ziet er leuk uit op de foto, maar nu we de kans hebben, gaan we het lekker zelf bekijken en kunnen de kids de speeltuin uitproberen.

Ik dacht dat we ook al iets over een tijd hadden geroepen en ik denk dat we dat beter kunnen aanpassen. Ik merk nl. nu pas hoe snel het hier ineens donker word en dat dit ook best wel vroeg gebeurd. Misschien is het handiger om de tijd te zetten op: van 12 tot 16 bijvoorbeeld. Anders zitten we ineens in het donker en in de koud en hoewel wij nog aan de hollandse temperaturen gewend zouden moeten zijn, zit ik toch liever in de zon  :cool:

Laat even weten of de tijd jullie allemaal uitkomt? Dan gaan wij op verkenningstocht!

Sacha
 
[quote author=Sacha link=topic=7289.msg139774#msg139774 date=1244214594]
Anders zitten we ineens in het donker en in de koud en hoewel wij nog aan de hollandse temperaturen gewend zouden moeten zijn, zit ik toch liever in de zon  :cool:
[/quote]
Probeer eens om 5 uur 's ochtends, hoe warm het buiten is  :| Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik ben blij dat we weer een kachel hebben, is het huis in ieder geval en beetje op temp om 4.30 uur.
Maar wij gaan proberen om dit forum uitje bij te wonen.

BaMiBo
 
Ok lieve mensen!

Ik ben even de draad kwijt wie er nu allemaal al zich hebben aangemeld en dus doen we het maar even zo:

Datum: zaterdag 27 juni
Tijd: 12 tot 16 uur
Locatie: Floreat Beach bij de Kiosk
BYO eten en drinken, Sacha zorgt voor taart omdat Dirk jarig is

Wie aanwezig:
* Sacha, Dirk, Suzanne (5) en Danielle (2)
* Bart, Miranda en Boris
* Frank (nog zonder Hilde)
* Ethel, Ger, Tim en Liza

Doe even een citaatje als je er ook gezellig bij bent. Dan weet ik nl. hoeveel taart ik mee moet nemen! Wij zullen er al rond 11 uur zijn om zeker te zijn van goede picknick tafels!

Tot de 27e

Sacha
 
Back
Top